27. leht 29-st

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 18 Aug 2013 23:29
Postitas Jeekim
Kuulge kuulge, oma vaidlused asjade hindade üle võite kuskile mujale teemasse teha. Selle teema hoiaks ikka oma mosse jaoks. :auto

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 20 Aug 2013 21:38
Postitas Jeekim
Häid ideid mida veel üle vaadatada ja paradandada, et saada käiguvahetus normaalseks. Praegu on olukord selline, et kohalt minnes saab esimese käigu sisse, see järel teine, kolmas, neljas nii nagu vaja. Aga nüüd kui tuleb olukord kus vaja käike alla vahetada, täpsemalt siis kolmanda, või isegi neljada pealt teisei peale panna siis teist sisse ei saa, läheb neljas ja asi ongi nii. Hoovastik sai lahti võetud korralikke puksidega küljepeale liigutamise hoob alla pandud, paika reguleeritud. Sidur sai korda tehtud. Kõik peaks olema nagu viis, aga alla ikka ei õnnestu vahetada. Kui ilma sidurita ja vahegaasiga vahetada siis 50:50, ilma vahegaasita ja siduriga mitte kunagi. Mure siis ainult teise käigu peale vahetamisel kui ülevalt alla vahetada, alt ülesse toimib, ja neljanda pealt kolmanda peale samuti toimib. Vahegaasi ja siduriga saab kolmanda pealt esimese peale alla vahetada. :help
Enne uue hoova paigaldamist lasin sinna natukene värvi kah peale:
Pilt

Tegelikult hakkasin üldse summutit vahetama kuna vana lasi natukene läbi. Esimene osa ei olnud tihedalt pükstesse lükatud. Ja välja vahetasin seetõttu, et resonaatori katteplekk oli lahti kuidagi ja natukene värske roostega kaetud.
Pilt

Igatahes hääl muutus kohe tunduvalt vaiksemaks ja kõrvale harjumatuks :lol

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 20 Aug 2013 21:45
Postitas stern100
Kui võimalik, kontrolli, kas all olev hoob on üldse oma õige kujuga. Endal selline juhus olnud, et hoob ei olnud enam õigete painetega.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 20 Aug 2013 22:01
Postitas Jeekim
Olemas olevatega vaadanud ja võrrelnud ja olid sarnased küll ja nagu ennegi ütlesin siis vahetasin juba ühe hoova välja ja panin jämedamast materjalist hoova asemele. Kui nüüd väga häid ideid ei tule ja mõni päev aega saan siis proovin selle variandi kah ära, et vahetan käigukangi välja ja kuna selleks tuleb käigukast maha võtta siis saan seal uurida täpsemalt mis viga on.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 20 Aug 2013 22:03
Postitas stern100
Jeekim kirjutas:Olemas olevatega vaadanud ja võrrelnud ja olid sarnased küll ja nagu ennegi ütlesin siis vahetasin juba ühe hoova välja ja panin jämedamast materjalist hoova asemele. Kui nüüd väga häid ideid ei tule ja mõni päev aega saan siis proovin selle variandi kah ära, et vahetan käigukangi välja ja kuna selleks tuleb käigukast maha võtta siis saan seal uurida täpsemalt mis viga on.
Ei tule käigukast maha võtta. Olen rallikal kangi salongis ära murdnud. :D Siis tuli küll kogu mäng natuke tõmmates välja. Eemalda see kang ise kulissi küljest lahti ja saad allapoole kogu muu kupatuse ka kätte, kui natuke pusid.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 22 Aug 2013 22:37
Postitas Jeekim
Viga leitud, kõrvaldatud ja käiguvahetus paremaks muudetud.
Pilt
Nimelt siis see punase ringiga tähistatud julla andis nii palju vabalt liikuma, et praktiliselt käigukasti pool ei toimunud mingit küljepeale liigumist.

Lisaks sai käiguakast välja vahetatud, kuna sisendvõlli poolsest otsast lekkis õli meeletult. Ja kuna juba käigukast maas oli siis sai sinna külge pandud ka varem varutud tuuning element:
Pilt

Ja üldse käigukast sai eemaldatud selleks, et välja vahetada vana käigkang, mis oli väga õige lüke. Kui võrrelda vana käigukangi liikumist ja selle omaga mis külge läks siis nagu öö ja päev. Kujutage ette roolivõimuga autot ja roolivõimuta autot. No vot see vana kang käis umbes sama raskelt kui roolivõimuta auto rool ja uus oli kerge kui roolivõimuga auto rool.
Nüüd on vähemalt salongist kõik käigud leitavad ilma suurema jamata.


Kui veel armatuuris andurid saaks kah näitama siis oleks väga viis. Praegu töötab ainult ampermeeter. Õli rõhku näitab manuaalne manomeeter. Bensiini puudumist saan aru siis kui plötplöt tee äärde peab keerama. Vahetasin termomeetri ja bensunäidikud ära, lisaks vahetasin paagianduri ära ja ikka ei tööta need. :kill

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 23 Aug 2013 08:13
Postitas mario
aga juhtmeid ka keegi kontrollis? :P

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 23 Aug 2013 22:47
Postitas Jeekim
Vähe sellest, et andurid ei tööta, nüüd ei tööta enam suunatuled, salongiventilaator, tagurdustuled. Võib-olla midagi veel mida ei ole veel avastanud.
Kuna roolikarbi kaas oli mõraga juba mingi aega tagasi siis täna otsustasin, et võtan kätte ja vahetan ära. Nüüd oli üks mõra juurde tekkinud ja nii kui küljest ära võtsin kukkus kolmeks jupiks:
Pilt
Tänu katkisele kaanele oli ka kogu õli roolikarbist välja jooksnud ja see oli seest umbes sama kuiv kui sahaara kõrb:
Pilt

Eelmisel ülevaatusel mainiti ära, et tagumised suunatule klaasid on liiga pleekunud ja kuna juhtumisi olid uued klaasid olemas siis said ka need väheke värskendust:
Vana
Pilt
VS UUS
Pilt

Ja kuna käepärast olid ka tiivasuunatuleklaasid siis said ka need vahetatud:
Pilt
Vanadest pilte käepärast ei ole, aga ilmselt kui eest poolt vaadata siis saab aimu kui valged ka need olid.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 24 Aug 2013 23:37
Postitas Lauri-L
Kui rooli karbist juba räägid siis ehk mainid ka mis õli sinna panna sobib ?
Endal TAD 17 pool kanistri täit järgi kasti ja difri õli vahetusest ning vaja ka rooli karpis õli välja vahetada.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 25 Aug 2013 09:43
Postitas Urukoer
Roolikarbis käib käigukasti ja tagasilla õli. Nii et sobib küll.