Pärast kokkutulekut ei olegi nagu siia kirjutanud midagi, seega mötlesin, et vöiks selle vea parandada... Üldiselt sõit Hiiumaale läks valutult ja ilma suurte probleemideta... Vahepeal küll hakkas karburaator kiusama mootorit liigkõrgete tühikäigupööretega, mis sai kiirelt lahenduse. Muidugi sain veel ühele probleemile kinnitust - auto on madal ja vajab karterikaitset, sest mööda metsateid kraapisid kivid mönuga öötshoobasid ja summutit (autol madalaimad kohad). Koju jöudes oli esimeseks tööks karburaatori vahetus - võtsin riiulist DAAZ-2101 täismehaanilise karburaatori, pulkadeks, puhtaks, uued tihendid külge ja kokku. Tulemuseks väga hea tühikäik ja sõidumugavus, lisaks veel läks mootor väga erksaks ja jõudu tuli ka juurde. Ökonoomsuse kohta kahjuks ei oska hetkel midagi rohkemat öelda, kui seda, et vötab vähem kui K126, mis enne peal oli.
Vahepeal polegi nagu midagi erilist teinud autoga, ainult bensiini juurde pannud ja söitnud... Kuni hetkeni, kus sai siiber sellest pisikesest kolinast, mis mootoris juba ammustest aegadest oli... Vahetasime mootori sõbra juures ära mingi teise mootori vastu, mis oli aastaid seisnud. Kontaktivaba süüde ja korralik karburaator tagasid kiire käivituse esimesel katsel, aga ei läinud asi probleemideta. Proovisõidul oli survelaager sidurikäpa küljest lahkunud ja kuna oli vaja autoga sõita kodupoole ära, siis kohapealt sain ära vaid 1. käiguga käivitades või teist käiku tasapisi sisse meelitades. Käiguvahetused toimusid vaid vahegaasiga. Aga sai sõidetud.
Kodus võtsin siduri lahti, panin uue survelaagri ja korvi, mis oma lollusest olid kasutuskõlbmatuks muutunud ning vahetasin õli. Kuna tegu oli vana mootoriga, mis seest oli mustem kui ahelsuitsetaja kopsud, siis läks kasutusse vana hea Žiguli õli (15W30). Vahetamata ei jäänud ka õlifilter. Pärast seda pole muud teinud, kui ainult bensiini juurde valanud ja gaasi tallanud. "Uus" mootor on kusjuures üllatavalt hea minekuga, hoolimata sellest, et tegu on deforseeritud mootoriga.
Igatahes, pikk jutt, sitt jutt. Panen parem mõned pildid kokkutulekult:
Selliseks jääb ta väliselt ilmselt ka selle hooaja lõpuni (võimalik, et tuleb vaid madaldust juurde, kui alla saavad gaasiamordid), kuid tulevikus oleks plaanis otsida 15 tollised veljed, mis viia laiendamisse ja peale kroomkilbid, sest hetkel koopad pisut tühjad.