IZ 412 IE 1981 Jeekim
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Ma kah panin Tad-i ja rool muutus peale kaanevahetust ja õli lisamist ikka tunduvalt kergemaks
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Suve lõpupoole kui sain selle kombi mootori vana omanikuga kokku, siis ta rääkis, et viimased paar õlivahetust oli tuimalt üle lasnud, sest igapäevaselt mosset ei kasutatud enam ja vahest veeti metsast puid ja tehti muid selliseid hullusi. See tõttu ta nii pigitanud oligi seest, kuid mitte ainult selle pärast....fokser kirjutas:Zigulii õlist on asi küll kaugel, paistab et puhas nafta sees olnud...
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
hulgus kirjutas:Omades teatud siseinfot, võib avaldada ka põhjuse, miks sellesse teemasse nii napilt uudiseid jagatakse...
Nagu näha, ei paista pildilt ühtegi pruuni perelimusiini...
võrdluseks:
Ju vist on remontimisest siiber saanud ja soov sõita...
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Vastupidi, moskvich on valmis saanud ja remont tollel liiga lihtne. Tuleb edasi areneda ja raskemini remonditavaid masinaid kokku vedada.hulgus kirjutas:Ju vist on remontimisest siiber saanud ja soov sõita...
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Paistab, et ikka ei ole see mosse remont nii lihtne midagi Mootor peal juba või võtsid pulkadeks?
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
See hulguse postitatud pilt suvest. Preagu mootor peal ja sõidab.jaan175 kirjutas:Paistab, et ikka ei ole see mosse remont nii lihtne midagi Mootor peal juba või võtsid pulkadeks?
On ikka lihtne kui teada mida teha. Pole veel jõudnud lammutama hakkata. See jääb niikuinii tagavara mootoriks, või siis mõnele uuele projektile kunagi tulevikus.
Mossest nii palju, et seisab garaazis, lekib õli vaikselt, kuid käivitub isegi peale 1-2 nädalat seismist momentaalselt (muidugi bens tuleb ülesse pumbata eelnevalt, sest pump laseb bensu alla). ÜV ei ole, kindlustust ei ole. Ja suuretõenäosusega enne kevadet ei tee kah- eelmine talv ikka vist pani kerele põnsu. Juhipoolsele tiivale auk sisse tulnud.
Toyota fännidele nii palju teadmiseks, et ka see on valmis saanud ja ÜV tehtud- nagu tavaks siis ikka 3 korda peab käima. Esialgu ei saanud HC ja CO-d alla. Kruvisin seda karpat palju tahtsin. Tuli välja, et süüde oli kah vale. Nüüd muidugi uus probleem-ei ole korralikku minekut, mõlemat korraga ikka väga ei saa, madalaid gaasi tasemeid ja head minekut.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Mosse seisab ikka garaazis, ootab oma aega. Vahepeal kui vaja garaaz-i kasutada, siis panen käima ja sõidan välja.
Huvitaval kombel oli kütus kah otsa saanud ja ei saanud kohe arugi miks autol minekut üldse ei olnud, aga peale 5-ka sisse valamist tuli tõmme kah tagasi
Ahjaa, mis veel meelde tuli, vana aasta õhtul sai uuritud, kuhu suunatuled ja osa armatuuri elektrit kadunud oli. Selle asemel, et kohe kaitsmeid uurida, sai osa armatuuri all olevaid juhtmeid välja vahetatud, sest nood oli sulanud. Kuid vanaisa ütles, et tal kunagi ammu olid need juhtmed kärssama läinud.
Huvitaval kombel oli kütus kah otsa saanud ja ei saanud kohe arugi miks autol minekut üldse ei olnud, aga peale 5-ka sisse valamist tuli tõmme kah tagasi
Ahjaa, mis veel meelde tuli, vana aasta õhtul sai uuritud, kuhu suunatuled ja osa armatuuri elektrit kadunud oli. Selle asemel, et kohe kaitsmeid uurida, sai osa armatuuri all olevaid juhtmeid välja vahetatud, sest nood oli sulanud. Kuid vanaisa ütles, et tal kunagi ammu olid need juhtmed kärssama läinud.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Mosse ikka vahepeal käima aetud ja väheke sõidetud. Kevade poole käis mootor maha ja sest kogematta kukkus mutrivõti keti šahti. Sai karteri ja otsakaane tihendid kõik ilusti hermetsiga kinni liimitud, sest varasemalt olid töö lohakalt tehtud ja õli leemendas igast august.
Nüüd aga uus probleem, või noh mis ta nii uus ikka on, pigem ikka vana. Mida teha siduri peasilindriga, et saaks kasutada dot4 pidurivedelikku seal. Nimelt sidur ei lahutanud korralikult sai asja uuritud ja tundub, et mansetid jälle ära sulanud. Peasilinder ei lükka absoluutselt õli töösilindrisse.
Nüüd aga uus probleem, või noh mis ta nii uus ikka on, pigem ikka vana. Mida teha siduri peasilindriga, et saaks kasutada dot4 pidurivedelikku seal. Nimelt sidur ei lahutanud korralikult sai asja uuritud ja tundub, et mansetid jälle ära sulanud. Peasilinder ei lükka absoluutselt õli töösilindrisse.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Originaalmansetid kestavad Dot-4-ga väga edukalt,uued poest toodud mansetid tuleb esmalt nädalaks piduriõlisse(Dot-4) likku panna,kui seejärel pole nende kuju ega tugevus muutunud,võib paika monteerida.Omal kogemused käes,enam ilma proovimata ei paigalda ühtegi mansetti.