Re: AZLK 412IE -74 wax
Postitatud: 20 Juul 2015 14:05
Kuigi sai pikalt tehtud ja planeeritud, läks enne suvesõitu ikkagi kiireks ning sai veel reede õhtul tormatud nagu hull, ning asju lipalopa ajutiselt külge keeratud. Nüüd kui üritus läbi, saab veitsa rahulikult võtta, mõned asjad jälle küljest keerata, ning hakata normaalselt tagasi sobitama. Enam pole kiiret
Kroomesinurgad - enne tiibade värvimist ei proovinud ma nurkasid külge, ja nagu tegelikult oleks pidand ette aimama, need ei istu sinna normaalselt külge. Tuleb tiibu veidike töödelda.
Esistange on kõver, kuna sõitsin selle aastaid tagasi selliseks. Natuke sirgemaks sain taguda, kuid sarved vahivad väga kõõrdi. Tuleb natuke näppida veel.
Esitiivad tuleks uste ja kapoti järgi paika regullida. Praegu on ukse- ja kapotivahed väga mööda.
Millalgi tuleks jooksukohad ja apelsinid välja poleerida. Kui varem ei jõua, siis sellega võib talvel tegeleda, sest talvel sõita ma selle autoga enam ei kavatse.
Sisemised ukselingid on räbalad, ei hakanud neid külge panama. Tuleks kas korralikud leida, või ise midagi leiutada.
Pooled tuled ei tööta pärast kokkupanekut ja ühendamist
Roolihoovastikus on päris halb lõtk. Ma ei saa aru kuidas ma vigursõiduga üldse hakkama sain, eriti selle väikse rooliga.
Taha tuleks madaldusklotsid ja pikemad kammitsad alla visata, saab tagaosa esiosaga samale kõrgusele, siis on üldpilt kenam.
Parema ülekandega differ ootab samuti sisseviskamist. Kiirendus pole oluline, kuid maanteepöörded tahaks allapoole saada.
Logareid ma vist ei hakka alla toppima. Aga mingid sümboolsed porikummid võiks küll lõigata, hoiab auto küljed puhtana.
Ette tuleks paksemad flantsid panna, sest velg käib ikkagi vahel vastu ülemist õõtsa. Tegelikult paneks siis juba taha samuti, et ratas väliskoopale veidike lähemal oleks. Nende Wranku velgedega on offset liiga suur ja rattad liiga koopas. Ei meeldi. Tagavelgede keskava tuleks samuti suuremaks treida, saab õige keskkapsli panna
Üldse tuleks talvel kapotialune korda teha. Värvida, ja kui juba mootor maas, tuleks sellega veidike tegeleda. Külmalt on õlirõhk armatuuris oleva kella järgi 3-4, sooja mootoriga aga 1. Minu käes pole see motor kordagi lahti käinud. Plokikaas on vaid vahetatud. Sidurit pole ma samuti kogu selle 11 aasta jooksul kordagi puutunud, kuigi see auto on saanud rallit ja igasugu piinamist. Tuleks sinna profülaktika mõttes igaks juhuks uued asjad sisse laduda, siis julgeks ehk isegi järgmisel suvel võibolla Euroopassegi minna.
Kindlasti on veel asju, mida teha, esimese hooga ei tulegi meelde. Igatahes auto on veel vägagi pooolik
Kroomesinurgad - enne tiibade värvimist ei proovinud ma nurkasid külge, ja nagu tegelikult oleks pidand ette aimama, need ei istu sinna normaalselt külge. Tuleb tiibu veidike töödelda.
Esistange on kõver, kuna sõitsin selle aastaid tagasi selliseks. Natuke sirgemaks sain taguda, kuid sarved vahivad väga kõõrdi. Tuleb natuke näppida veel.
Esitiivad tuleks uste ja kapoti järgi paika regullida. Praegu on ukse- ja kapotivahed väga mööda.
Millalgi tuleks jooksukohad ja apelsinid välja poleerida. Kui varem ei jõua, siis sellega võib talvel tegeleda, sest talvel sõita ma selle autoga enam ei kavatse.
Sisemised ukselingid on räbalad, ei hakanud neid külge panama. Tuleks kas korralikud leida, või ise midagi leiutada.
Pooled tuled ei tööta pärast kokkupanekut ja ühendamist
Roolihoovastikus on päris halb lõtk. Ma ei saa aru kuidas ma vigursõiduga üldse hakkama sain, eriti selle väikse rooliga.
Taha tuleks madaldusklotsid ja pikemad kammitsad alla visata, saab tagaosa esiosaga samale kõrgusele, siis on üldpilt kenam.
Parema ülekandega differ ootab samuti sisseviskamist. Kiirendus pole oluline, kuid maanteepöörded tahaks allapoole saada.
Logareid ma vist ei hakka alla toppima. Aga mingid sümboolsed porikummid võiks küll lõigata, hoiab auto küljed puhtana.
Ette tuleks paksemad flantsid panna, sest velg käib ikkagi vahel vastu ülemist õõtsa. Tegelikult paneks siis juba taha samuti, et ratas väliskoopale veidike lähemal oleks. Nende Wranku velgedega on offset liiga suur ja rattad liiga koopas. Ei meeldi. Tagavelgede keskava tuleks samuti suuremaks treida, saab õige keskkapsli panna
Üldse tuleks talvel kapotialune korda teha. Värvida, ja kui juba mootor maas, tuleks sellega veidike tegeleda. Külmalt on õlirõhk armatuuris oleva kella järgi 3-4, sooja mootoriga aga 1. Minu käes pole see motor kordagi lahti käinud. Plokikaas on vaid vahetatud. Sidurit pole ma samuti kogu selle 11 aasta jooksul kordagi puutunud, kuigi see auto on saanud rallit ja igasugu piinamist. Tuleks sinna profülaktika mõttes igaks juhuks uued asjad sisse laduda, siis julgeks ehk isegi järgmisel suvel võibolla Euroopassegi minna.
Kindlasti on veel asju, mida teha, esimese hooga ei tulegi meelde. Igatahes auto on veel vägagi pooolik