AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Tere!
Kuna palavus võtab silmanägemise töntsiks ja ka ksf. MAZ kurtis,et võiksin midagi tarka kirjutada......sest midagi pole lugeda......... üritan midagi ikka kirja panna.
No ei ole juhtunud vahepeal midagi põnevat siinkandis. Minu remont auto juures piirdub üsna väikeste operatsioonidega nagu õlivarda kergitamine vahetevahel ja igasuguste õlitasemete jälgimisega potsikutes.
Viimane tõsisem asi oli siis see,et õlitatsiku vindi vahelt immitses pisut aja jooksul õli. Justnimelt immitses ehk pasandas terve mootori külje täis. Viga nimelt oli selles,et Perkinsi mootoril on hoopis tatsik tule jaoks aga ma tahtsin ikka,et näitaks survet ka,kuna armatuuris näitaja olemas. Sõber keeras vene tatsikule mingi koonusvindi peale. Lõikaja oli tal olemas aga nagu nüüdseks selgus oli see vale vindiga. 1/8 truba....
Tegelikult pidi olema aga hoopis 1/8 " Mõõtude erinevus polnud teab mis suur aga sellest piisas,et õli pisut läbi annab. No ja tegin siis asja uuesti üle. Pisut lühikeseks jäi aga mingi kitsama jalgrattavõtmega saab kinni keera ikka. Kindluse mõttes tegin veel ühe valmis ja panin selle autole. Mõned pildid ka:
Ühel mootoril aga oli õite kitsas seal kohal ja ma kahtlustan,et kui peaks isu olema sinna vene asja panna,tuleb ikka mingi pikendus panna või tehagi asi lihtsalt pirni peale ümber. Aga ennem pole vaja pead vaevata,kui asjaks läheb ja tõesti mure peaks tekkima.
Lõikaja sain Tartust Servemetist. Sõbrale andsin vana tatsiku pihku ja too lubas vaadata. Helistaski siis otse poest ja surus telefoni müüjale pihku. Lõikajat kätte saades oli üllatus suur-täitsa uus vene lõikaja. No igaljuhul ikka kordades parem,kui mõni praeguseaegne. Üldse on see üks asjalik pood. Olen saanud sealt kõik asjad,mida kodulinnast pole leidnud. No võibolla on ka siin meil midagi aga ju siis pole õigesse poodi veel sisse astunud. Nojah,nüüd võin selle lõikaja täie rahuga teiste kõrvale visata,rohkem seda niipea vaja vist ei lähegi.....
Kuna palavus võtab silmanägemise töntsiks ja ka ksf. MAZ kurtis,et võiksin midagi tarka kirjutada......sest midagi pole lugeda......... üritan midagi ikka kirja panna.
No ei ole juhtunud vahepeal midagi põnevat siinkandis. Minu remont auto juures piirdub üsna väikeste operatsioonidega nagu õlivarda kergitamine vahetevahel ja igasuguste õlitasemete jälgimisega potsikutes.
Viimane tõsisem asi oli siis see,et õlitatsiku vindi vahelt immitses pisut aja jooksul õli. Justnimelt immitses ehk pasandas terve mootori külje täis. Viga nimelt oli selles,et Perkinsi mootoril on hoopis tatsik tule jaoks aga ma tahtsin ikka,et näitaks survet ka,kuna armatuuris näitaja olemas. Sõber keeras vene tatsikule mingi koonusvindi peale. Lõikaja oli tal olemas aga nagu nüüdseks selgus oli see vale vindiga. 1/8 truba....
Tegelikult pidi olema aga hoopis 1/8 " Mõõtude erinevus polnud teab mis suur aga sellest piisas,et õli pisut läbi annab. No ja tegin siis asja uuesti üle. Pisut lühikeseks jäi aga mingi kitsama jalgrattavõtmega saab kinni keera ikka. Kindluse mõttes tegin veel ühe valmis ja panin selle autole. Mõned pildid ka:
Ühel mootoril aga oli õite kitsas seal kohal ja ma kahtlustan,et kui peaks isu olema sinna vene asja panna,tuleb ikka mingi pikendus panna või tehagi asi lihtsalt pirni peale ümber. Aga ennem pole vaja pead vaevata,kui asjaks läheb ja tõesti mure peaks tekkima.
Lõikaja sain Tartust Servemetist. Sõbrale andsin vana tatsiku pihku ja too lubas vaadata. Helistaski siis otse poest ja surus telefoni müüjale pihku. Lõikajat kätte saades oli üllatus suur-täitsa uus vene lõikaja. No igaljuhul ikka kordades parem,kui mõni praeguseaegne. Üldse on see üks asjalik pood. Olen saanud sealt kõik asjad,mida kodulinnast pole leidnud. No võibolla on ka siin meil midagi aga ju siis pole õigesse poodi veel sisse astunud. Nojah,nüüd võin selle lõikaja täie rahuga teiste kõrvale visata,rohkem seda niipea vaja vist ei lähegi.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
1/8" lõikaja on maru tuttav. Võimalik,et esineb ka enda varudes,kuid tavaliselt sellise keermega asju venelane väga massiliselt ei kasutanud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No nii,Viljandi kandis siis suured kahjud-diisel-Mosse on mummuline...... Meeletu rahe oli just 20 min. tagasi ja kõik katuse on jäätükkidega auklikuks tagunud..... Kuidas mujal? Kas kõik riigi Mossed on augulised?
Pildid kuiva ilmaga.
Kasvuhoone siis selline........ 4 mm. klaas.....õnneks plekk on tugevam.
Pildid kuiva ilmaga.
Kasvuhoone siis selline........ 4 mm. klaas.....õnneks plekk on tugevam.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Vana jumal on ikka eesti rahva peale vist veidi tige,et säärased asjad juhtuma hakkavad.
Aga ma usun,et peale sinu said ka teised samamoodi kahju,kust see rahepilv üle lendas.
Aga ma usun,et peale sinu said ka teised samamoodi kahju,kust see rahepilv üle lendas.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kuressaares oli täna küll suht hea ilm,vahepeal sadas veits vihma.
AZLK 2140, aastast 1983.
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Vanajumal vihastas mulkide peale. millega te küll hakkama saite ?
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Mina ei tea midagi,mulks,mulks....Urukoer kirjutas:Vanajumal vihastas mulkide peale. millega te küll hakkama saite ?
Meil on siin üldse üks imelik kant.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Võrukandis tuli selliseid vaevalt sõrmeotsasuuruseid terakesi ja mingit kahju ei ole veel tuvastanud, pealegi Mossed seisavad ikka katuse all
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Elvast läks see jube rahepilv mööda,ning vihma tuli niipalju,et kastis lilled aias ära.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Lõpuks siis võtsin selle vaakumpumba laiali. Suurt nagu midagist seal hullu polnud. Põhjas tundus olema piduriõli.... Eks see vist ikka tulnud piduripumbast. Häda see ei teinud,sest sellega ikka määris ka midagi. Oleks päris kuiv siis oleks kahjud suuremad. Kas see nüüd minu autost on tulnud,ei tea. Eks nüüd hiljem saab jälgida,kas tekib juurde või ei. Klappide vahel oli lausa kruusa... see sai suruõhuga minema pühitud. Plaan oli siis panna väljamaa tavotti ja õli ka,et saaks vedelam.
Tundub,et seda pumpa pole juba ammu keegi torkinud,sest kruvid olid kõik üsna kinni oksüdeerunud. Ühega oli päris janti aga eks haamer ja torn aitavad. Nüüd jääb ainult veel muretseda,et kuidas see membraan selle määrdega läbi ka saab. Õnneks tegu juba vana asjaga ja vast üles ei sula. Eks vast suure soojaga valgub kõik alalpoole. Ja piduriõli ei olnud siiani midagi üles sulatanud. Ei tasu vist enam pead vaevata . Laseme edasi.
Lugesin mingit tehnilist kirjandust ja avastasin,et peaksin mootoris õli ära vahetama. Kirjas oli,et iga 6000 km. tagant tuleb siis õli vahetada...... No ja mul need kilomeetrid juba kenasti läbi sõidetud. Õlifilter peaks ka olema riiulis ootamas.
Tundub,et seda pumpa pole juba ammu keegi torkinud,sest kruvid olid kõik üsna kinni oksüdeerunud. Ühega oli päris janti aga eks haamer ja torn aitavad. Nüüd jääb ainult veel muretseda,et kuidas see membraan selle määrdega läbi ka saab. Õnneks tegu juba vana asjaga ja vast üles ei sula. Eks vast suure soojaga valgub kõik alalpoole. Ja piduriõli ei olnud siiani midagi üles sulatanud. Ei tasu vist enam pead vaevata . Laseme edasi.
Lugesin mingit tehnilist kirjandust ja avastasin,et peaksin mootoris õli ära vahetama. Kirjas oli,et iga 6000 km. tagant tuleb siis õli vahetada...... No ja mul need kilomeetrid juba kenasti läbi sõidetud. Õlifilter peaks ka olema riiulis ootamas.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....