Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 20 Mär 2009 22:12
Tervitused!
Sai nüüd pikemalt maal, mosse juures oldud. Koolivaheaeg ju. Alul mõtlesin, et ega ei viitsi midagi teha, aga otsustasin istet maha võtma hakata, natuke sai asja uuritud ja siis ka tööle asutud:
Esiteks tuli sirgeks väänata nagad, mille taga katteriie oli:

Ja varsti oligi raam paljas:

Siis sai käidud keevituses, väga korralik töö tehti:

See polnud ainuke koht, aga pilte rohkematest pole.
Algas taas kokkuladumine:





Tähelepanelik lugeja märkas esimesel istmeseeria pildil ühte autot. Jah, tegu on Moskvitšiga. Nüüd tekib teil kindlasti küsimus, et miks see auto seal seisab? Või et no on oinas et auto sellise talvega välja tõi
. Aga põhjused on lihtsad, esiteks oli garaaž väga segamini, tolmune jne, st. tuli koristada. Teiseks oli mul piisavalt aega, et auto ratastele lasta ja proovida siis seda paljukiidetud Moskvitši läbivust lumes. Rahustuseks ütlen veel, et liiklesin vaid mööda metsaradu, kuhu soola ei satu ja ega garaazist kaugele ei jõudnud.. Nimelt see läbivus. Olen kuulnud ja kuulnud et Moskvitš ronib lumes väga hästi. Garaazist välja sõites olin esimese kümne meetri peal juba kinni, mis kinni. Kuigi autol on all korralikud lamellrehvid. Sõita oli selline tunne nagu sõidaks mööda jäise põhjaga ja paksu lumega kaetud teel jalgrattaga. Sai edasi proovitud, no ei lähe ja jälle kinni, paar tiiru sai ikka kuidagi ümber maja teha ja lõpetasin. Pesin ta siiski kergelt üle. Konserveeritud oli ju kere, niiet muretseda ei tasu.
Fotoseeria:




Kuna päev oli veel noor sai ette võetud järgmine töö: Elektronkella tagasi paigaldamine. Päris tülikas töö on see näidikuploki lahtikatkumine. Aga kuna ühe korra on seda juba tehtud, siis nüüd läks juba kiiremini.
Veel kellata:

Ja kellaga:

Juhin tähelepanu ka sellele pildile, nimelt avastasin numbrid, nii liitrid kui kraadid. Kui plokk on koos siis lihtsalt need numbrid ei paista, inseneride geniaalsus

Ja kui auto oli taas "tuppa" aetud, võtsin ette tagatuled, nood olid aegade jooksul tolmuseks läinud ja ka pirnid olid tolmused:

Silmaga oli vahe väga hästi eristatav aga pildile see ei jäänud, ei lisa ka pilte.
Sellised on nad nüüd, täies hiilguses:


Sai pikk jutt, või pigem rohkem pilte.
Oli tore tehnikaküllane nädal,
TheoK
Sai nüüd pikemalt maal, mosse juures oldud. Koolivaheaeg ju. Alul mõtlesin, et ega ei viitsi midagi teha, aga otsustasin istet maha võtma hakata, natuke sai asja uuritud ja siis ka tööle asutud:
Esiteks tuli sirgeks väänata nagad, mille taga katteriie oli:

Ja varsti oligi raam paljas:

Siis sai käidud keevituses, väga korralik töö tehti:

See polnud ainuke koht, aga pilte rohkematest pole.
Algas taas kokkuladumine:





Tähelepanelik lugeja märkas esimesel istmeseeria pildil ühte autot. Jah, tegu on Moskvitšiga. Nüüd tekib teil kindlasti küsimus, et miks see auto seal seisab? Või et no on oinas et auto sellise talvega välja tõi

Fotoseeria:




Kuna päev oli veel noor sai ette võetud järgmine töö: Elektronkella tagasi paigaldamine. Päris tülikas töö on see näidikuploki lahtikatkumine. Aga kuna ühe korra on seda juba tehtud, siis nüüd läks juba kiiremini.
Veel kellata:

Ja kellaga:

Juhin tähelepanu ka sellele pildile, nimelt avastasin numbrid, nii liitrid kui kraadid. Kui plokk on koos siis lihtsalt need numbrid ei paista, inseneride geniaalsus


Ja kui auto oli taas "tuppa" aetud, võtsin ette tagatuled, nood olid aegade jooksul tolmuseks läinud ja ka pirnid olid tolmused:

Silmaga oli vahe väga hästi eristatav aga pildile see ei jäänud, ei lisa ka pilte.
Sellised on nad nüüd, täies hiilguses:


Sai pikk jutt, või pigem rohkem pilte.
Oli tore tehnikaküllane nädal,
TheoK