Eelmisest postitusest on hulga aega mõõdas, natuke on vahepeal siiski tehtud. Kevadel sai mootor maha võetud ja auto läks uuesti väevikambrisse. Mootori ruumi värvi kvaliteet oli natuke nigel ja sai uuesti tehtud, samas said korraliku värvi ka esimesed rattakoopad.
Mootor aga rippus puki küljes ja ootas puhastamist. Klapikambrikaane võtsin maha ja leotasin sinna kogunenud kõntsa lahti, kuigi läbisõit on 26000km oli nõgi korralikult. Mootori puhastamine väljast võttis ka omajagu aega, abiks olid survepesur, erinevad leotusained, pintslid, hambahari, terasharjad ja suruõhk.
Peale puhastust sai mooroe väevitud Motipi kuumakindla värviga, mis on originaaliga päris sarnane.
Augustis keerasin maha ka sillad ja sinna juurde kuuluva. Poldid, mutrid ja seibid läksid tsinkimisse, ülejäänud liivapritsi ja värvimisse. Roolihoovastiku plaanisin lihtsalt kõntsast puhastada ja värvida aga läks nagu minu asjadega ikka. Varsti olid kõik rooliotsad lauapeal laiali lammutatud. Rooliotste korpused said musta värvikihi, mutrid stopperrõngad ja põhjaplaadid kollaks tsingi katte, munakad said enesetunde parandamiseks poleeritud ja kõik uue määrdega kokku pandud.
Siis saabus ilus hetk kui hakata erinevaid läikivaid asju auto külge tagasi kruvima.
Jõuluvana tõi tagasi ka pikalt tsinkimises olnud pidurisadulad. Jõulute puhul sai tuppa toodud ka varem puhastatud sadulate kummidetailid ja muud osad. Mõnus viis jõulupühade veetmiseks, süüa mandariine ja pidurisaedulaid kokku keerata.
Tehasest oli üks tolmukatte kinnitusrõngas ununenud paigaldamatta, seetõttu oli ka kolb roostes. Varuosadeks õnnestus hankida üks uus pidurisadul, kust sai vajaliku kolvi ja puuduva traatrõnga.
