MZMA 408 1967 Marek
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: MZMA 408 1967 Marek
mina kasutan selliseid sekunditega võtab metalli haljaks ja kestab päris kaua
Re: MZMA 408 1967 Marek
Ise kasutan relakal sellist:
Trellivarianti seepärast vaja ,et igalepoole ei mahu suure harjaga, aga tegelikult peaks mitme erineva kujuga harju ostma, et pääseks igale poole.
Täna lammutasin taguotsa ning vaatasin, et need kohad, mis eelmine kord jäid roostesurma pealekandes pruuniks on nüüd musta värvi läinud, eks harjan uuesti üle mingiaeg ja vaatan, kas allpool on roostet veel või kogu pude osa on mustaks läinud.
Vaatan ja mõtlen veel seda liivapritsi värki, kui on viitsimist ja kannatust ning palju aega peaks saama ka terasharjadega kogu auto haljaks.
On keegi mingit vahet ka relaka harjadel märganud? Firma omad on mingi 200-300.- eeku, aga no-name samasugune hari maksab mingi 40-50.- eeku. Otseselt nagu kehvem ei tundu olevat ja traate ka ei loobi... müstika
Kusjuures need trelli harjad on pärit aastast 2003 ja 2004 kui terve Riga võrri kõik pinnad metallini haljaks lasin, kulus ikka päevi. Ja siis seisid detailid samuti haljana mingi nädal või paar garaažis, enne kui vrävija juurde sai viidud ning polnud ka mitte kui mingit roostet tekkinud.
Trellivarianti seepärast vaja ,et igalepoole ei mahu suure harjaga, aga tegelikult peaks mitme erineva kujuga harju ostma, et pääseks igale poole.
Täna lammutasin taguotsa ning vaatasin, et need kohad, mis eelmine kord jäid roostesurma pealekandes pruuniks on nüüd musta värvi läinud, eks harjan uuesti üle mingiaeg ja vaatan, kas allpool on roostet veel või kogu pude osa on mustaks läinud.
Vaatan ja mõtlen veel seda liivapritsi värki, kui on viitsimist ja kannatust ning palju aega peaks saama ka terasharjadega kogu auto haljaks.
On keegi mingit vahet ka relaka harjadel märganud? Firma omad on mingi 200-300.- eeku, aga no-name samasugune hari maksab mingi 40-50.- eeku. Otseselt nagu kehvem ei tundu olevat ja traate ka ei loobi... müstika
Kusjuures need trelli harjad on pärit aastast 2003 ja 2004 kui terve Riga võrri kõik pinnad metallini haljaks lasin, kulus ikka päevi. Ja siis seisid detailid samuti haljana mingi nädal või paar garaažis, enne kui vrävija juurde sai viidud ning polnud ka mitte kui mingit roostet tekkinud.
Re: MZMA 408 1967 Marek
Nüüd seis selline:
Re: MZMA 408 1967 Marek
odavamate harjastega on sellinne asi et sealt võib hakkata pudenema traate igale poole. pärast käid nagu harkis jalgadega konn kellele on hellasse kohta virutatud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 408 1967 Marek
Täna siis lõppes üks terashari.
Lisaks sai parem piduri- ja kütusetoru eest võetud ning sild ühelt poolt alla lastud, et pääseks igalepoole puhastama. Nüüd oli see külg enam-vähem valmis.(Ukseposte ja targarattakoopapealset vaja veel teha, aga need koos salongiga. Seejärel läks happekrunti peale, 2 õhukest kihti pintsliga, kuna happekrunti pidi panema suht vähe jäi kohati plekk läbi paistma triipudena. Nüüd lubati kodust värvipüstol üles otsida ja mõnelt sõbralt peab kompressorit ja veefiltrit laenama, et edaspidi kergemalt läbi saaks ja täitevkrunti ei hakka pintsliga küll peale kandma.
Oleks küsimus, et kas happekrundiga krunditud pleki võib niisama seisma jätta või peaks täitevkrundi ka peale laskma roostekindluseks?
Lisaks sai parem piduri- ja kütusetoru eest võetud ning sild ühelt poolt alla lastud, et pääseks igalepoole puhastama. Nüüd oli see külg enam-vähem valmis.(Ukseposte ja targarattakoopapealset vaja veel teha, aga need koos salongiga. Seejärel läks happekrunti peale, 2 õhukest kihti pintsliga, kuna happekrunti pidi panema suht vähe jäi kohati plekk läbi paistma triipudena. Nüüd lubati kodust värvipüstol üles otsida ja mõnelt sõbralt peab kompressorit ja veefiltrit laenama, et edaspidi kergemalt läbi saaks ja täitevkrunti ei hakka pintsliga küll peale kandma.
Oleks küsimus, et kas happekrundiga krunditud pleki võib niisama seisma jätta või peaks täitevkrundi ka peale laskma roostekindluseks?
Re: MZMA 408 1967 Marek
täitekrunt oleks hea, kuid sellele plekile sul küll pole mõtet ju happekrunti raisata, seda ikka vaja roostest puhtale plekile panna, see mille sa terasharjaga läikima lööd pole teps mitte puhas plekk:)
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: MZMA 408 1967 Marek
Kui terasharjaga piisavalt kaua lasta, siis saab puhta metallini välja või augu selle koha peale, kus plekk peaks olema. Kohad, kus rooste veel all jäävad tumedamad ülejäänud pinnast ja tuleb lihtsalt piisavalt kaua lasta... liivapritsi pole endal ja garaažinaabrid lööks mu arvatavasti maha, kui sellega tolmutama hakkaksin seal.Jossu kirjutas:täitekrunt oleks hea, kuid sellele plekile sul küll pole mõtet ju happekrunti raisata, seda ikka vaja roostest puhtale plekile panna, see mille sa terasharjaga läikima lööd pole teps mitte puhas plekk:)
Re: MZMA 408 1967 Marek
Küi ühel kohal liiga kaua hujaaritad läheb metall siniseks ja võib kiskuda lainesse.
Re: MZMA 408 1967 Marek
Mul vähemalt tavaliselt enne siniseks tõmbumist rooste läinud või auk sees, aga igalpool nurkades, kust hästi võtta ei taha võib juhtuda küll.Kombimiis kirjutas:Küi ühel kohal liiga kaua hujaaritad läheb metall siniseks ja võib kiskuda lainesse.
Joosepile: Kusjuures paljud masinaid tehakse nii, et terasharjaga haljaks, siis roostesurm peale ja pärast seda krunt. Mõnede arvates piisab isegi sellest kui rooste liivapaberiga maha ja siis täitekrunt peale juba, aga ega siis vist ei kesta kaua. Liivapritsi viiakse ikka väga väike osa autosi võrreldes sellega kui paljudel keretöid tehakse, eriti veel kodus ise nokitsedes.
Re: MZMA 408 1967 Marek
vastupidi, kodus oma projekti autod tehakse korralikult. aga muidugi onklid kellel enne ülevaatust vaja sierra ruttu ilusaks teha siis nii tehakse jah...
Pukseerimishaagise e Konna rent