4. leht 9-st
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Mai 2015 21:55
Postitas partnermosse
Selle kevade (15.05.2015) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 960 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,433 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 192 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 74%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 26%
Jälle aastaks tipptopp korras
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 17 Mai 2015 22:07
Postitas TALUPOEG TALUJA
partnermosse kirjutas:
Jälle aastaks tipptopp korras
Paras Sulle!
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Mai 2015 10:13
Postitas SanderV
küsimus selle rikkepiduri üldefektiivsuse kohta... alati on ta mingi 20ish % aga no ma ei tea kui mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal) siis kuidas see efektiivsus ikkagi vaid 20% ringis on?
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Mai 2015 21:52
Postitas väikevend
SanderV kirjutas:mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal)
Kuidas see võimalik on?
Räägi meile ka!
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Mai 2015 22:32
Postitas stern100
väikevend kirjutas:SanderV kirjutas:mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal)
Kuidas see võimalik on?
Räägi meile ka!
Väga hästi on võimalik kui välja timmida, ainult siis ei saa neljakesi sõita...tõmbab ise juba pidurid peale.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Mai 2015 22:46
Postitas hard0
Siin foorumis kunagi keegi soovitas 5-6 nõksu peale reguleerida käsipiduri...
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 18 Mai 2015 22:54
Postitas Seenior
hard0 kirjutas:Siin foorumis kunagi keegi soovitas 5-6 nõksu peale reguleerida käsipiduri...
Kui ikka tagapingile reisijaid juhtub või pakiruumi laadungit panna,siis ei tasu tõesti trosse rohkem pingutada,sest tagavedrustuse geomeetria on mossel selline,mis koorma puhul silda pisut tahapoole liigutab ja siis ka trossid pingumale veab.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 26 Mai 2015 08:57
Postitas Mutionu
SanderV kirjutas:küsimus selle rikkepiduri üldefektiivsuse kohta... alati on ta mingi 20ish % aga no ma ei tea kui mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal) siis kuidas see efektiivsus ikkagi vaid 20% ringis on?
Probleem on ilmselt mosse kerges taguotsas või rehvide kehvas pidamises või mõlema kombinatsioonis. Kui ta sul rullidest üles ei tõuse, siis on ilmselt pidamine kehv. Mul ja sassil on alati auto lihtsalt rullidelt minema sõitnud käsipiduriga.
Pidurite efektiivsus sõltub kogu auto kaalust ja arvutatakse järgnevalt - pidurtatakse sujuvalt kuni üks piduritest läheb blokki (kui läheb), sellest hetkest võetakse mõõtetulemus. Oletame, et mõlemad rattad pidurdasid jõuga 1000N, kokku nö 200 kilo jõudu. mosse kaalub ca 1000-1100kg, 200/1000 = 20% ja ongi kogu lugu.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 24 Aug 2015 13:40
Postitas HendrikR
Täna sai ÜV läbitud,aasta jälle mureta
Lubatud pöörded 900 p/min,mõõdetud 810 p/min
Lubatud CO 4.5%,mõõdetud 3,69%
Lubatud CH 1000 ppm,mõõdetud 233 ppm
Sõidupiduri üldefektiivsus 65%
Rikkepiduri üldefektiivsus 24%
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Postitatud: 02 Mai 2016 18:40
Postitas partnermosse
Selle kevade (02.05.2016) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 990 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,471 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 258 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 64%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 28%
Jälle aastaks tipptopp korras