TÜ - tehnoülevaatus
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
TÜ - tehnoülevaatus
Kuna olen teemaalgataja, siis ei teadnud kuhu lahtrisse teemat paigutada(vabandan kui vale teema all), aga mõte seisnes selles, et kuidas mosseomanikel ka tehnoülevaatusel on edenenud ja milliseid numbreid on trükitud tehnoülevaatuse kontroll-lehtedele.
Kuna ise sain täna selle TÜ tehtud, siis mootori heitgaaside andmed ülevaatuse raali järgi olid sellised.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 870 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 1.330 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 142 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -63%
Rikkepiduri üldefektiivsus -23%
Loodan,et on norm näidud ja sõiduaasta võib alata
Kuna ise sain täna selle TÜ tehtud, siis mootori heitgaaside andmed ülevaatuse raali järgi olid sellised.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 870 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 1.330 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 142 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus -63%
Rikkepiduri üldefektiivsus -23%
Loodan,et on norm näidud ja sõiduaasta võib alata
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: TÜ - tehnoülevaatus
rikkepidur
mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.
mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Nii on kirjas A4 formaadis paberilehel see pole minu väljamõeldud,mina ütleks ikka kässarmoskiito kirjutas:rikkepidur
mina tean seda ainult ja ainult seisu pidurina ning minu andmetel õppetatakse sedasi autokoolides ka.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Usas näiteks öeldakse käsipiduri kohta emergency brake
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Väga loogilineVarblane kirjutas:Usas näiteks öeldakse käsipiduri kohta emergency brake
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: TÜ - tehnoülevaatus
no seda ma ise ka kasutan aga harvemini. häda pidur ehk seisupidur aga kohe mitte kindlasti rikkepidurVarblane kirjutas:Usas näiteks öeldakse käsipiduri kohta emergency brake
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
OT
Et kui näed enda ees eriti maiast kurvi mis ründab sind, siis tõmbad hädapidurit ja olukord laheneb väikese driftiga?
Mina arvasin et mossed siged kõiguvad seal piiri peal oma CH tasemega. Aga kas ma saan õieti aru, et ARKis võib lasta seppadel õigeks keerata need andmed kruvidest ehk koha peal regullida?
Et kui näed enda ees eriti maiast kurvi mis ründab sind, siis tõmbad hädapidurit ja olukord laheneb väikese driftiga?
Mina arvasin et mossed siged kõiguvad seal piiri peal oma CH tasemega. Aga kas ma saan õieti aru, et ARKis võib lasta seppadel õigeks keerata need andmed kruvidest ehk koha peal regullida?
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Mossed peavad üldjuhul vastama nendele nõuetele, mis olid tootja tehase poolt ette nähtud. Mingite tänapäeval toodetud autodele kehtivate nõuetega ei anna võrrelda.Kombimiis kirjutas:OT
Et kui näed enda ees eriti maiast kurvi mis ründab sind, siis tõmbad hädapidurit ja olukord laheneb väikese driftiga?
Mina arvasin et mossed siged kõiguvad seal piiri peal oma CH tasemega. Aga kas ma saan õieti aru, et ARKis võib lasta seppadel õigeks keerata need andmed kruvidest ehk koha peal regullida?
Ja üks asi veel. ARK ei teosta autodele tehnoülevaatust. Seda teevad ikkagi vastava tegevusloaga erafirmad. ARK kontrollib ainult ülevaatuse tegijaid.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
minule enam sellel aastal kontroll-lehte kaasa ei antud, seega näitajaid ei tea.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Ma enam ei mäleta, mis mõõtetulemused minul olid, aga heitgaasid olid väga paigast ära. TAK'i ülevaataja tahtis ise keerama hakata, aga kuna mul oli see keeramine paras keberniit bensupumba ja õhufiltri kopsiku vahelt, siis võtsin ma kruvikeeraja üle. Teine vend siis masina juures luges mõõte ja ütles, kuhu veel keerama peaks, ja vajutas õigel ajal nuppu Tulemus jäi ka suht piiri peale. Seal oli mingi kaks tulpa, kui üks langes siis teine tõusis.