Mosse madaldamine
Re: Mosse madaldamine
Kui nüüd aus olla, siis teemas madaldamisest eriti juttu pole. Kui siis pisut tagumise otsa omast. Pigem on teema kui madal minu auto on. Kirjutage nüüd ikka teemasse ka. Pange kirja esiosa madalduse võtted, kui palju, mis, kus jne, Vastasel juhul pole sellest teemast eriti abi.
Iz 412 1980.a, Audi 100 Avant Q 1990.a, Honda Accord Tourer 2009.a, Audi 100 Avant 1987.a, Audi 100 Avant Q 1991.a, Audi 80 2.8 v6 1993.a,
Re: Mosse madaldamine
No terve teema on räägitud ju et eest saab madalamaks, kui vedrusid lõigata. Taga on 2 võimalust. Klotsid vedru ja silla vahele või 1 vedruleht tagurpidi.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Mosse madaldamine
Mis klottse kasutatakse ? ja kui ette panna volga vedrud teeb jäigemaks kah ? tahaks enda mosset ka madalamaks ja juhitavust paremaks ja autot jäigemaks...viirusboy kirjutas:No terve teema on räägitud ju et eest saab madalamaks, kui vedrusid lõigata. Taga on 2 võimalust. Klotsid vedru ja silla vahele või 1 vedruleht tagurpidi.
kirju 2140
Re: Mosse madaldamine
Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: Mosse madaldamine
lisaksin siia juurde veel madala profiiliga rehvid.ABS kirjutas:Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Mosse madaldamine
blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?ABS kirjutas:Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned.
kirju 2140
Re: Mosse madaldamine
vahe on selles et üks on gaasi ja õliga, teine ainult õliga. gaasi amordi ülesanne on aidata stabilisaatori varrast kurvides ja aukudes, lisaks õõtsumise summutamisele. Tavalise amordi ülesanne on ainult õõtsumist peatada, mitte toetada stabika tööd.matu kirjutas:blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?ABS kirjutas:Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 412IE -74 wax
järelikult sa ei tunne mugavuse definitsiooni,teha vahet lääne riidest ismele ja selle mosse vahtkummist 412 istmetele nii taga kui ees on elu palju rõõmsam.SanderV kirjutas:mosse nõõd kõll mugav auto pole
teha üks sõit tallina audi 80nega mille isme ääred nahast ja kesosa riides pean ma kohale jõudes autos välja pääsema ning nätuekene jala käima,sest iste vägistab mu tagaotsa ära.
Kui 412 ostsin ja sellega tallinnast koju põrutasin,siis oligi koju jõudes soov autosse jäädagi,sest ennem pole nii mugav mul autos olnud.
Ning reisijad kes taga olid kiitsid maad ja taevad kokku kui mugav võib üks iste vanas autos olla.
Käetoed ja muud möllud,no nende otsas pole vaja magada siis on kõik ju ok.
Ning kui vaadata avarii kohapealt siis jah,ega mugavalt pauku panna pole peale volvo kellegile ette nähtud.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: Mosse madaldamine
No raudkastiga on siiski vähe inimelule ohtlikum pauku panna kui tuhande plastmassdetailiga mis ükshaaval löögijõu endasse tõmbavad. Veel nendiks, et istme mugavus ei sõltu absoluutselt auto aastaarvust ega margist vaid sellest, kuidas konkreetne iste tehtud on. Mina pole mugavat autoistet oma elus veel kohanud.
2140 varuosadeks:
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
Re: Mosse madaldamine
Tee mulle selgeks, mismoodi aitab gaasiamort stabikavardal tööd teha ja mismoodi seda õliamort ei tee?? Minu andmete kohaselt erinevad need 2 amorti selle poolest, et ühel on peale õli ka gaasikamber olemas, nagu enne mainitud on. Aga, selle gaasi eesmärk seal amordis ei ole sugugi stabilisaatorvarda töö hõlbustamine, vaid amordis olevate õli soojuspaisumiste leevendamine. Teatavasti läheb õli amordis soojaks, seega paisub. Õli kokku suruda ei saa, gaasi aga saab. Sellepärast ka õliamorte rallidel ei kasutata. Seal peab amort VÄGA palju liikuma, õli läheb kuumaks ning surub ennast amordist välja lõpuks. Kui uuesti maha jahtub, tõmbab õhu asemele. Õli läheb amordis õhu pärast vahtu ning amort lakkab töötamast.moskiito kirjutas:vahe on selles et üks on gaasi ja õliga, teine ainult õliga. gaasi amordi ülesanne on aidata stabilisaatori varrast kurvides ja aukudes, lisaks õõtsumise summutamisele. Tavalise amordi ülesanne on ainult õõtsumist peatada, mitte toetada stabika tööd.matu kirjutas:blisteinid vist päris kallid ? aga midagi olen ka niva amortidest kuulnud ? mille poolest nad paremad on ?ABS kirjutas:Jäigaks saad isegi siis kui ainult gaasiamordid alla paned.
Samuti gaasiamort ei löö suure külmaga õli välja. Õli läheb külmaga paksuks. Kui kohe näiteks löökaukudest läbi sõita, siis ei jõua õli amordis kuhugi liikuda, läheb ta siis tihendite vahelt välja. Gaasiamordil surutakse sel ajal gaasi kokku.
Minu nägemus asjast, parandage kui eksin.
Audide lainel