4. leht 11-st
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 04 Aug 2013 23:08
Postitas IŽ21
Lauri-L kirjutas:Oppa, nüüd siis avastasin et rakvere masin, kui juhtun su garaasist mööda sõtma teine kord siis hüppan ligi, saab natuke juttu puhuda.
Eile sõitsin muidu musta audi 80 avandiga mööda ja silmasin ühe garaasi ees seda, aga ei pannud kokku et see siit pärit masin
Ikka võid läbi hüpata, kui ma juhtun seal olema. Sina tegutsesid täna seal üsna ligidal minu garaažile 2715-ga?
Enivei, pole ammu kirjutanud siia midagi, paar asja mis vahepeal ära teinud olen:
1. Eesmised suppordid üle käidud, kolvid liikuma, uued tihendid/tolmukaitsmed sisse.
2. Uued pidurivoolikud, terve ring, ette uued klotsid, DOT 4 õli varasema Neva asemele.
3. Uus mootoriõli + õlifilter
4. Uued süüteküünlad, süüteküünla juhtmed, jagaja kaas, rootor
5. Jahutussüsteem leketevabaks, tarvis veel termostaadi tihend ära vahetada, too oli pea olematu.
Mootor ei taha siiamaani ühtlaselt käia, kõiksugu küünlajuhtmete jms asjade vahetus pole asja paremaks teinud. Samas nüüd saab need vähemalt välistada.
Palju karbuss seda asja mõjutada võib kui üldse võib?
Ning sumbuti laseb samuti läbi, ehk kah see mõjutab mootori tööd?
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 04 Aug 2013 23:11
Postitas Lauri-L
Mina jah, hilja jõudsime ja kole kiire oli ka täna, muidu oleks kohe jutule tulnud.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 07 Aug 2013 21:16
Postitas IŽ21
Järgmine probleem, nimelt paremale poole rooli põhja keerates viskab tugeva vibra sisse tervesse autosse.. Ideid kust viga otsida?
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 07 Aug 2013 21:37
Postitas moskiito
viga on lihtne, roolilatt läheb vastu töötavat mootorit, seda saab likvideerida kui reguleerida parema ratta piirajat, mis takistab "üle keeramist" mis antud juhul just tekkibki. asub ta roolilatti kohal raami küljes. see on üks polt mis on kere külge keeratud ja millel on mutter stopperiks. keerad mutri lahti ja natuke polti välja.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 07 Aug 2013 21:44
Postitas SanderV
see ei pruugi olla see et seda vähe keeratud, võib ka see olla et palju keeratud.. endal tuleb ka vibra sisse kui ühele poole välja keerata, aga käändtelg läheb selle poldi vastu, just sp tuleb vibra.. mootori vastu ei käis kuskilt..
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 08 Aug 2013 06:11
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:see ei pruugi olla see et seda vähe keeratud, võib ka see olla et palju keeratud.. endal tuleb ka vibra sisse kui ühele poole välja keerata, aga käändtelg läheb selle poldi vastu, just sp tuleb vibra.. mootori vastu ei käis kuskilt..
siis on mootori padjad kehvad ja vibra kandub läbi kere süsteemi. Mitte mingisugust müra tekkida ei tohi kui rool lõppuni välja keerata. kui sõiduajal tekkib samasugune vibra, siis järelikult läheb rehv kuskile vastu, reeglina vastu stabikavarrast.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 12 Aug 2013 15:30
Postitas IŽ21
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 12 Aug 2013 18:27
Postitas moskiito
heh, kui sedasi edasi läheb siis varsti võib ühe pisema kombide kogunemise teha juba
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 12 Aug 2013 20:00
Postitas IŽ21
moskiito kirjutas:heh, kui sedasi edasi läheb siis varsti võib ühe pisema kombide kogunemise teha juba
See aasta veel liiklusesse ei torma selle autoga, liiga palju vajab tegemist veel.
Mootorist rääkides, siis millegipärsat oli süüde autol jube varajane. Lambi abil sai süüde märkide järgi paika aetud ja läks paremaks, enam ei lonka nii palju, aga õige ta kah veel pole.
Kuna deforss mootor, siis seda a'la 50km/h neljanda käiguga detonatsiooniklõbinat ei saa tekkida kui 95-ga sõita (peaks tekkima ainult 76-ga)? Tekib küsimus, et kuidas siis sellisel juhul süüte õigsuses veenduda?
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Postitatud: 12 Aug 2013 21:59
Postitas SanderV
miks teil üldse vaja seda detoneerima lasta? teate ikka kui kahjulik see mootorile on
?