4. leht 4-st

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 26 Okt 2014 18:47
Postitas moskiito
KarlFre kirjutas:Sain eile juba kõik korda läks -40C tosool sisse ja sai paar tiirakat juba tehtud.
meeldiv kuulda :beer

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 27 Okt 2014 11:00
Postitas KarlFre
Vanaisa masinat käidi vaatamas nüüd lähi ajal saab värvima.

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 08 Nov 2014 10:42
Postitas KarlFre
Nii vahepeal siis töö käinud selles suunas et, saaks vanaisa masina värvimisse. Uus parem esi tiib ostetud ja ukse tihendeid maha kakutud jne. Värvima peaks 20.November saama.
Teisele masinale sai väike tuunind tehtud must võre tüütas ära.
Pilt

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 08 Nov 2014 20:27
Postitas mossejumal
Mis juba läheb värvimiseks või ennem ikka keretöödesse ?

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 08 Nov 2014 21:25
Postitas KarlFre
keretööd ka ikka jaa kõik korraga ikka

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 08 Nov 2014 22:22
Postitas Edel
Suunatuled on sul küll jube heledaks pleekinud.

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 10 Nov 2014 19:04
Postitas KarlFre
jaa sellel olid need siis kui ostsin juba mingi hetk paneb uuemad enne maksab keretööd ja värvimise kinni :D

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 03 Juun 2015 17:56
Postitas KarlFre
Tervist ! Pole siia pikka aega midagi kirjutanud, keretööd ja värvimine tänu koolile ikka veninud ja pole edasi liikunud, nüüd lõpuks sain kellegi kes nõus töö ära tegema. Aga vahepeal olen saanud ühe mootori laiali võtta, kuna minu jaoks esimene mootori lammutamine siis nüüd oleks abi ja tarkust vaja, mida vaadata ja kontrollida enne kui uuesti kokku hakkan laduma? Plaan on nii palju uusi juppe sisse laduda kui võimalik ja siis ei taha lollusest midagi õhtale keerata.

Tänud ette ära ! :)

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 03 Juun 2015 19:01
Postitas stern100
No mis sind huvitab?

Alati on kergem võtta telefon ja helistada, nii palju kergem juhendada. Minu nr 56678989.

Aga mosul on kõige tähtsam et sa hülsid ilusti pidama saaksid, kui kavatsed nad välja vahetada. Kui kulumisjälgi pole, pole tarvis ka vahetada. Aga siis tuleb hülsid ära fikseerida, et nad liikuma ei hakkaks, muidu väntvõlli keerates liiguvad kolvid ülespoole ja võivad ka hülsid pesast välja tõsta, siis satub sodi ploki ja hülsitihendi vahele ning edasi vesi karterisse. Kolvisõrmed surutakse pöidlaga kuumade kolbide sisse...kolvid ja kepsud käivad niipidi koos et kepsu mummuga pool käib mootori ette poole.

Jne, ehk, helista.

Re: AZLK 2140 1986 AZLK 2140 1984 KarlFre

Postitatud: 03 Juun 2015 21:06
Postitas TALUPOEG TALUJA
Hülsse tasuks keerata üks neljandik ringi. Pikapeale kuluvad ovaalseks ja siis tasub keerata. Töö käigus kuluvad siis lõpuks jälle ümmarguseks.
No neid nõkse seal rohkemgi. Põhiline mida tasuks tähele panna,pane samamoodi kokku nagu ka lahti võtsid. :D Ära hakka midagi leiutama. Väntvõlli kanalid tasub ka oradega ja trossidega läbi kaapida,sest tagi on kogunenud kanalitesse. Mehaaniliselt eemaldamine kõige tõhusam.
T.