4. leht 4-st

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 11 Jaan 2021 19:40
Postitas sass
Vahepeal on autole tehtud ülevaatus, selgus, et välimised rooliotsad olid lõtkudega - loomulikult need said vahetatud. Alla sai jooks laiendatud plekkvelgesid, külge doonorilt kapott, mille värvisime matt mustaks. Mõningad muud parandused tehtud (käigukasti vahetus, üleüldine hooldus), lisasime ka kleepsud, et välimust pisut parandada ja käisime Lõuna-Eestis Vanatehnika Seiklussõidul.

Pilt

Kilometraaži tuli kõvasti, muresid suures plaanis ei olnud. Üks väike mõttekoht on, mida ei suutnud lahendada. Nimelt kütusekulu - küünlad on heledad, peaaegu valged, viitab justkui lahjale segule. Süüde on ilma vaakumita tühikäigul u. 10 kraadi enne ÜSS, pöörde peal 30 kraadi enne ÜSS. Vaakumiga ilusti kergelt pööret andes 20-45 kraadi vahel. Liigub üsna hästi. Kütusekulu sealjuures u. 13 liitrit 100km kohta. Suurem osa sellest maantee. Kompressioonid on korras, pidur ei ole peal. Ideid?

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 13 Jaan 2021 00:26
Postitas partnermosse
sass kirjutas:Vahepeal on autole tehtud ülevaatus, selgus, et välimised rooliotsad olid lõtkudega - loomulikult need said vahetatud. Alla sai jooks laiendatud plekkvelgesid, külge doonorilt kapott, mille värvisime matt mustaks. Mõningad muud parandused tehtud (käigukasti vahetus, üleüldine hooldus), lisasime ka kleepsud, et välimust pisut parandada ja käisime Lõuna-Eestis Vanatehnika Seiklussõidul.

Pilt

Kilometraaži tuli kõvasti, muresid suures plaanis ei olnud. Üks väike mõttekoht on, mida ei suutnud lahendada. Nimelt kütusekulu - küünlad on heledad, peaaegu valged, viitab justkui lahjale segule. Süüde on ilma vaakumita tühikäigul u. 10 kraadi enne ÜSS, pöörde peal 30 kraadi enne ÜSS. Vaakumiga ilusti kergelt pööret andes 20-45 kraadi vahel. Liigub üsna hästi. Kütusekulu sealjuures u. 13 liitrit 100km kohta. Suurem osa sellest maantee. Kompressioonid on korras, pidur ei ole peal. Ideid?
Tean, et uutematel mosse mootoritel on süütenurk 51 kraadi, aga mitte 43 pluss/miinus 3 kraadi.
Kuna muid mootorisse puutuvaid asju ei tea, siis hetkel nii jääb...

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitatud: 13 Jaan 2021 11:48
Postitas Seenior
Praeguste ilmadega on ka võimalus, et maanteekiirusel jäätub mõni õhudüüs ära ja väiksema kiirusega/tühikäigul sulab jälle üles, sellest ka küttekulu anomaaliad.