4. leht 9-st

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 04 Juul 2016 10:43
Postitas Urukoer
kas see mitte pedaalilukk ei ole?

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 04 Juul 2016 10:50
Postitas karlaas
Urukoer kirjutas:kas see mitte pedaalilukk ei ole?
Väga hea ja loogiline pakkumine. Täna õhtul proovin ära. :)

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 07 Juul 2016 22:45
Postitas ik260
Valge tuttav masin. Olin ära ostmas aga kui omanik hakkas iba ajama lõpetasin igasuguse asjaajamise. Ajasin hääle sisse talle ja panin õlid-värgid sisse tagasi.
Kui õõts on tutikas ja puksidega, kuluks mulle marjaks üks ära.

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 08 Juul 2016 09:12
Postitas karlaas
ik260 kirjutas:Valge tuttav masin. Olin ära ostmas aga kui omanik hakkas iba ajama lõpetasin igasuguse asjaajamise. Ajasin hääle sisse talle ja panin õlid-värgid sisse tagasi.
Kui õõts on tutikas ja puksidega, kuluks mulle marjaks üks ära.
Mis iba see omanik siis ajama hakkas? Minuga rääkis täitsa normaalselt ning näha oli, et keegi on auto kallal ikka asjatanud. Kas jõudsid jälile, miks pidurid ei võtnud?

Ja õõtsad täitsa tutikad, aga jäävad riiulisse ootama allapanekut :D

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 10 Juul 2016 14:33
Postitas ik260
karlaas kirjutas:
ik260 kirjutas:Valge tuttav masin. Olin ära ostmas aga kui omanik hakkas iba ajama lõpetasin igasuguse asjaajamise. Ajasin hääle sisse talle ja panin õlid-värgid sisse tagasi.
Kui õõts on tutikas ja puksidega, kuluks mulle marjaks üks ära.
Mis iba see omanik siis ajama hakkas? Minuga rääkis täitsa normaalselt ning näha oli, et keegi on auto kallal ikka asjatanud. Kas jõudsid jälile, miks pidurid ei võtnud?

Ja õõtsad täitsa tutikad, aga jäävad riiulisse ootama allapanekut :D
Kui mul temale sobival päeval polnud võimalik treilaga järgi minna, hakkas jutt: "ei mul siis savi, las tuleb järgmine rahapakiga..."
Tahtsin sellest rotika teha. Igatahes olid autot ekspluateerinud väga autokauged inimesed, kes peaks kõigest kaarega eemale hoidma.
Omaniku loogika järgi pidi kardaani vabastamine ja tagasilla õlist tühjaks laskmine muide vältima pidurite kinnijäämist.
Piduritega ei jõudnud tegelema hakata, püüdsin sidurit talle saada aga ketas oli kinni.

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 12 Juul 2016 22:46
Postitas karlaas
Nii üle pika aja ka pildimaterjali ja ülevaade töödest. Olen hakanud mosset lammutama, hetkel klaasid (va esiuste kolmnurgad, mille kruvid ei tule lahti) eest võetud, salongist vaja veel armatuurlaud ja juhiiste välja võtta (laepolster, uksepolstrid, istmed põhjamatid väljas), logarid äravõetud, parem esitiib küljest võetud, pamprid, esivõre ka riiulis seismas, tuled eest võetud. Homme proovin esipõlle, armatuur laua ja kõrvalistme välja saada ning pesema/lihvima hakata :)
Pilt
Tagaistme all oli kellegi pesa ka
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ja täna käis ka Irukas läbi ning sai ilusa pildi tehtud:
Pilt
Ning ei ole jõudnud (meelest läinud) proovida pedaalilukku, aga see teema on ikka meeles ja kunagi panen ka pildi.

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 15 Juul 2016 19:01
Postitas karlaas
no auto värvimise jaoks lahti võetud ja survekaga ülekäidud:
Pilt
Pilt
Pilt
lisaks avastasin põhjast "toreda augu":
Pilt
käigukasti tala on veel kereküljes
lisaks puhastasin ka valgest saadud punast sisu (ülikena ikka :D )
Pilt
Pilt

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 27 Juul 2016 08:58
Postitas karlaas
no vahepeal on kaks nädalat puhkust läbi ja autot selle ajaga lihvitud ja pahteldatud. Esmaspäeval sai beez värv peale kantud ja nüüd ootab veel tumepunast värvi (tuleb siis kahetooniline, küljed beezid ja ülejäänud tumepunane, üleminek küljel kaldjoonega, midagi sellist: Pilt). Kuidas ma juba ootan valmis tulemust ja pulmapäeva :)
Mõned pildid ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ühte tiiva pole sellepärast küljes, et ostsin tutika esitiiva, mille lihvisin ja valmistasin värvimiseks ette, aga see ei istunud mitte kuidagi normaalselt ette (kui kapotiga sain vahe normaalseks, siis ukse vahe oli ülisuur ja eriti riivas silma ülemine ots, mis on ukse ja kapoti juures, seal oli ülisuur vahe, mida mitte kuidagi väiksemaks ei saanud) ja seda proovisin loomulikult alles siis, kui tiib oli ette valmistatud. Nüüd läheb valge tiib, mis tuleb ette valmistada, hõissa ideaalsed detailid ja kontrollimine :D

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 27 Juul 2016 11:19
Postitas mario
kui sul tiib on veel veneaegne, siis tõenäoliselt kooperatiivikas, mis stantsiti juba meeletult kulunud stantsidel ja siis ei olegi ime, et mõõdud ei sobi enam, ehk siis detail jääb järjest väiksemaks.. moodsa aja plekid, mis Ukrainast tulevad, ei olegi kõige hullemad mõõtudelt, aga roostekindlus on küsitav..

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 28 Juul 2016 08:25
Postitas karlaas
mario kirjutas:kui sul tiib on veel veneaegne, siis tõenäoliselt kooperatiivikas, mis stantsiti juba meeletult kulunud stantsidel ja siis ei olegi ime, et mõõdud ei sobi enam, ehk siis detail jääb järjest väiksemaks.. moodsa aja plekid, mis Ukrainast tulevad, ei olegi kõige hullemad mõõtudelt, aga roostekindlus on küsitav..
mhmh, no eks järgmine kord ikka proovin kõigepealt juppi auto küljes ja siis hakkan midagi tegema, nüüd on vähemalt töödeldud vanametalli natuke :D