AZLK 2140, 1978, karl
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
AZLK 2140, 1978, karl
Tere Mossepere,
Et kõik ausalt ära rääkida pean alustama oma juttu 2012 aasta sügisest kui hakkasin kaitseväkke minema. Enne seda ostsin sõbra vanaisa AZLK 412, 1975 (vanemate pulm oli samal aastal) ära, millele läksin lõpuks järele Märjamaale 2013 aasta 23.aprillil.
Pidurid olid minimaalsed ja pidurivedelikku kadus võimendisse mehiselt ning kütust läks ka kuskil 20-30l/100km kohta. Aga kuna esimene kokkupuude karburaatori ja vene tehnikaga, siis ei jaganud veel kõike ära. 1,5 aasta jooksul sai karburaator paika timmitud ja tehtud kõik tööd ära, et asi töötaks. 27.04.2014 nägi auto välja selline
Vahepeal sai ostetud ka üks AZLK 2140 varuosadeks,
mis sai 412-ga viidud lõpuks vanarauda.
ja septembris vahetasin selle juba Volvo 960 vastu välja (loll nagu ma olen, andsin rõõmsalt kaasa ka kõik varuosad)
Põhjus: sai siiber sellest vanast autost ja kuna oli igapäeva sõiduk, siis ei tahtnud nii palju vaeva näha, et auto lihtsalt sõidaks ning peamine oli lubadus, et enam kunagi ma mosset ei osta. Siis aga tuli see sama AZLK412 mitmeid kordi ja erinevate omanike poolt müügile- huvi kasvas. Lõpuks nüüd on tal peale mind vast 8-s omanik ja enam ta seda müüa ei taha. Aega läks mööda ja on tulemas pulmad (20.august) ning tuli müüki üks AZLK 2140 (esimese otsa oma, mis mulle kõige rohkem meeldib ja just AZLK).
Hind oli sobiv, ülevaatus/kindlustus olemas, kere korras ning läkski ostuks. Auto sõidab, pidurdab, sidurdab (survelaager teeb häält ja pidurid võtavad väheke ebaüthlaselt, aga muidu lahe).
Autoga plaan järgmine:
Käia tehnika üle ja kõik mis tahaks vahetust ka äravahetada ja võimalikult läikima lüüa 20-augustiks (seega vast juuli läheb uue värvikihi alla, hetkel ei tea, kas teha kahetooniline või ühe ja mis värv). Ning kõik see toimub pruudi eest saladuses. Selle pärast pole vaja muretseda, kas neiule meeldib või ei, sest kui ma eelmise Mosse maha müüsin oli ta väga pettunud ning endiselt unistab Mossest.
Täienduse osas ka pidevalt varuosa otsingutel (salongi ja keredetailid eriti).
PS Tegin selle teema, et ennast hoida mosse juures kinni teie abiga, seega palve teile. Kui ma hakkan seda autot müüma, siis palun kirjutage või helistage mulle, siis kutsuge mind maa peale ja tuletage meelde, et ma nagunii ostan paari aasta pärast ju jälle mosse. (kui mosse pisik sees, siis ega seda välja ei saa ning selle müügiga kaotab kõige rohkem raha).
Täiendan teemat nii kuidas auto areneb. Ja pildimaterjali üritan ka juurde tekitada, samas neiu ees kiivalt saladust hoides.
Et kõik ausalt ära rääkida pean alustama oma juttu 2012 aasta sügisest kui hakkasin kaitseväkke minema. Enne seda ostsin sõbra vanaisa AZLK 412, 1975 (vanemate pulm oli samal aastal) ära, millele läksin lõpuks järele Märjamaale 2013 aasta 23.aprillil.
Pidurid olid minimaalsed ja pidurivedelikku kadus võimendisse mehiselt ning kütust läks ka kuskil 20-30l/100km kohta. Aga kuna esimene kokkupuude karburaatori ja vene tehnikaga, siis ei jaganud veel kõike ära. 1,5 aasta jooksul sai karburaator paika timmitud ja tehtud kõik tööd ära, et asi töötaks. 27.04.2014 nägi auto välja selline
Vahepeal sai ostetud ka üks AZLK 2140 varuosadeks,
mis sai 412-ga viidud lõpuks vanarauda.
ja septembris vahetasin selle juba Volvo 960 vastu välja (loll nagu ma olen, andsin rõõmsalt kaasa ka kõik varuosad)
Põhjus: sai siiber sellest vanast autost ja kuna oli igapäeva sõiduk, siis ei tahtnud nii palju vaeva näha, et auto lihtsalt sõidaks ning peamine oli lubadus, et enam kunagi ma mosset ei osta. Siis aga tuli see sama AZLK412 mitmeid kordi ja erinevate omanike poolt müügile- huvi kasvas. Lõpuks nüüd on tal peale mind vast 8-s omanik ja enam ta seda müüa ei taha. Aega läks mööda ja on tulemas pulmad (20.august) ning tuli müüki üks AZLK 2140 (esimese otsa oma, mis mulle kõige rohkem meeldib ja just AZLK).
Hind oli sobiv, ülevaatus/kindlustus olemas, kere korras ning läkski ostuks. Auto sõidab, pidurdab, sidurdab (survelaager teeb häält ja pidurid võtavad väheke ebaüthlaselt, aga muidu lahe).
Autoga plaan järgmine:
Käia tehnika üle ja kõik mis tahaks vahetust ka äravahetada ja võimalikult läikima lüüa 20-augustiks (seega vast juuli läheb uue värvikihi alla, hetkel ei tea, kas teha kahetooniline või ühe ja mis värv). Ning kõik see toimub pruudi eest saladuses. Selle pärast pole vaja muretseda, kas neiule meeldib või ei, sest kui ma eelmise Mosse maha müüsin oli ta väga pettunud ning endiselt unistab Mossest.
Täienduse osas ka pidevalt varuosa otsingutel (salongi ja keredetailid eriti).
PS Tegin selle teema, et ennast hoida mosse juures kinni teie abiga, seega palve teile. Kui ma hakkan seda autot müüma, siis palun kirjutage või helistage mulle, siis kutsuge mind maa peale ja tuletage meelde, et ma nagunii ostan paari aasta pärast ju jälle mosse. (kui mosse pisik sees, siis ega seda välja ei saa ning selle müügiga kaotab kõige rohkem raha).
Täiendan teemat nii kuidas auto areneb. Ja pildimaterjali üritan ka juurde tekitada, samas neiu ees kiivalt saladust hoides.
Viimati muutis karlaas, 15 Aug 2016 10:22, muudetud 3 korda kokku.
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, hetkel pleekinud punane
Väga lahe, kõik näpud püsti (Y) (Y) (Y)
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Väike ülevaade toimunust, kahjuks küll ilma pildimaterjalita. Vahepeal siis kirjutatud auto enda nimele. Soetatud varuosi: uus esiklaas (kuna vanal täke sees), uus esitiib (vana saanud paugu), uued tagatuled (vanad pleekinud), sain ka vanu varuosi tagasi (omanik kellele mu AZLK 412 läks, oli nõus andma mulle allesjäänud varuosad tagasi: tutikad logarid, kast pirne, tuled, tihendid jne), hunnik mootori juppe ostetud Härma poest: karpa rem kmpl, uus benapump, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas, jagajarootor, lõdvikud, termostaat, radika kork, õlifilter, õhufilter, siduriketas ja survelaager (kokku hind 65€).
Füüsiline trenn:
Sai ka lükatud autot 250m, sest august läbi sõites suri välja ja enam ei käivitunud (lõpuks leidsin vea- kütusetoru oli umbes, aga külge lähevad uued voolikud ja kütusefiltrid).
Remondi tegevused:
Süütesüsteem ülekäidud- uued jupid ja süüde paika sätitud raamatu järgi. Järgmiseks plaan ette võtta jahutussüsteemi läbipesu, õlivahetus, karpa puhastus ning ka pidurid ülekäia. Ning siis ülevaatuspunkti kontrollima minna, kui hea asi on.
Järgmine kord juba lisan ka pildid juurde.
Füüsiline trenn:
Sai ka lükatud autot 250m, sest august läbi sõites suri välja ja enam ei käivitunud (lõpuks leidsin vea- kütusetoru oli umbes, aga külge lähevad uued voolikud ja kütusefiltrid).
Remondi tegevused:
Süütesüsteem ülekäidud- uued jupid ja süüde paika sätitud raamatu järgi. Järgmiseks plaan ette võtta jahutussüsteemi läbipesu, õlivahetus, karpa puhastus ning ka pidurid ülekäia. Ning siis ülevaatuspunkti kontrollima minna, kui hea asi on.
Järgmine kord juba lisan ka pildid juurde.
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Nii, vahepeal siis toimunud nii palju, et auto sai puhtaks pestud ja 15" chrysler voyager veljed koos 195/50 rehvidega alla pandud. Vast on parem pidamine.
Lisaks sai toodud varuosadeks üks 1981 aasta helehall (passis kirjas nii, minu arust valge) AZLK 2140. Loodetavasti saab kõik vajaliku kätte sealt. Sellele autole on pandud veel tagaklaasisoojendus- mina nägin esimest korda sellist asja, aga vast viga selles, et ei ole otsinud ka väga (armatuuris olev tühi nupu koht kojameeste nupu kõrval, sai nüüd vastu, et mis sinna käib). Tehniline pool: auto läheb käima, aga sidur ei lahuta ja pidureid ei ole, ainult kässar võtab. Mõned pildid ka:
Oma punasega plaan teha nv-l kui tekib see aeg, mootori ja jahutussüsteemi pesu, õlivahetus, jahutussüteemi korrastus (uus termostaat, vedelik, lõdvikud ja radika kork).
Lisaks sai toodud varuosadeks üks 1981 aasta helehall (passis kirjas nii, minu arust valge) AZLK 2140. Loodetavasti saab kõik vajaliku kätte sealt. Sellele autole on pandud veel tagaklaasisoojendus- mina nägin esimest korda sellist asja, aga vast viga selles, et ei ole otsinud ka väga (armatuuris olev tühi nupu koht kojameeste nupu kõrval, sai nüüd vastu, et mis sinna käib). Tehniline pool: auto läheb käima, aga sidur ei lahuta ja pidureid ei ole, ainult kässar võtab. Mõned pildid ka:
Oma punasega plaan teha nv-l kui tekib see aeg, mootori ja jahutussüsteemi pesu, õlivahetus, jahutussüteemi korrastus (uus termostaat, vedelik, lõdvikud ja radika kork).
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Seda suurenevat masinaparki on juba raske varsti naise eest varjata
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Siis pead hakkama naise vahetamisele mõtlema hakkama kui naine ei aksepteeri mossemajandustmario kirjutas:Seda suurenevat masinaparki on juba raske varsti naise eest varjata
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Olukord on veel kontrolli all
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Sõitis täna mul töökoja ukse eest läbi. Väga harjumatu oli Mosset seal tänavas liikumas näha (neid ju pole enam järgi ), punane hakkas hästi silma ka. Fotokas oli kahjuks tagaruumis ja pilt jäi tegemata
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140, 1978, karl
See vist mingi mossemeeste haigus, et vahivad kõiki mossesid, mis näevad, mul endal sama teema ükskord pirita teel nägin vasakpoolserooliga 427, no ikka vahid kui ilmaimet (mida see oli ka) ja viipad käega nagu vanale sõbraleEdel kirjutas:Sõitis täna mul töökoja ukse eest läbi. Väga harjumatu oli Mosset seal tänavas liikumas näha (neid ju pole enam järgi ), punane hakkas hästi silma ka. Fotokas oli kahjuks tagaruumis ja pilt jäi tegemata
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Räägiti ja räägitakse ehk nüüdki, et Moskvitš on ohtlik auto. Jah, aga küsimus kellele? Kui Moskvitš oli veel igapäevaselt liikluses, oli ta ohtlik juhile, tänapäeval rohkem teistele liiklejatele Just nimelt, kui Moskvitši nähakse liikumas, siis teised liiklejad just seda "ilmaimet" vahivad, ei pane enda liikumist tähele ning teevad ise avarii
Tegelt ka, vanad autod liikluses tõmbavad teistel juhtidel tähelepanu teelt ära
Tegelt ka, vanad autod liikluses tõmbavad teistel juhtidel tähelepanu teelt ära
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429