IŽ 412 1977 tarmo400
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Krt,kui kapoti lahti lööd ja sealt vahivad vastu värvitud osad,siis tekib juba kerge erekas. Äge,äge,äge!
Kus galvaniseerida lasid juppe? Mootorile ja plekkidele läks mis värv?
Kus galvaniseerida lasid juppe? Mootorile ja plekkidele läks mis värv?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Kui ei viitsi iga jupi pärast püstolit puhastada (ja kohati ka asju katta), siis abiks on roostemuundur. Pintseldad haljaks tõmmatule peale ja õhuniiskuse toel enam rooste ei pure. Hiljem krundi eel käsi-traatharja või trell-messingharjaga pind üle, kuigi mõistlikult nn õiget asja doseerides ei ole ilmselt isegi vajalik. Ma igatahes käin - on kogu protsessis imetilluke osa ja annab parema unetarmo400 kirjutas: Sügis ja kütmata garaaž tähendavad seda et kahe nädalaga tuleb plekile juba punane jume peale. Pidin pauside ajal natuke kruntima
Su kapotialuse läikiv pind paneb aga küsima, ega Sa ketaslõikuri traatharjaga "pinda ei poleeri"? Kui liiga siledaks ajad, võib nake ebapiisav jääda ja kõik peale kantud kihid plekilt mingil hetkel irduda. Olen kord sellise asja messingketaste lõppemisel kokku keeranud ja ei soovita...
...aga tubli ettevõtmine ja silm puhkab: jõudu!
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Enamus pidu puhastan sellega
Sama ketas olemas ka relaka otsa aga toimib hästi ainult siis kui pöörded on seal 5000 juures. Muidu kulub väga kiirelt
Või siis suurema rooste korral relakas+terashari ja siis selle kettaga karedaks.
Telefoniga tehtud piltidel läigib asi rohkem kui tegelikkuses.
Puhastatud pindade konserveerimiseks olen kasutanud sellist asja
http://fixus24.ee/?st=5;info=;toode=KT- ... vanol.html
elab ka ilusasti talve üle ilma punaseks minemata.
või oskab keegi midagi paremat soovitada?
Mustade asjade värv ( ei leidnud päris täpset pilti)
Tooniks Lada 601
ja sama firma krunt. A.V.S.K müüb
Oranž on Devoris segatud
Tsingitud asjad on see et... kapist võtan
On kunagi eelnevalt Voltas tehtud. Selle auto asjad on kõik alles puhastuse ootel.
Sama ketas olemas ka relaka otsa aga toimib hästi ainult siis kui pöörded on seal 5000 juures. Muidu kulub väga kiirelt
Või siis suurema rooste korral relakas+terashari ja siis selle kettaga karedaks.
Telefoniga tehtud piltidel läigib asi rohkem kui tegelikkuses.
Puhastatud pindade konserveerimiseks olen kasutanud sellist asja
http://fixus24.ee/?st=5;info=;toode=KT- ... vanol.html
elab ka ilusasti talve üle ilma punaseks minemata.
või oskab keegi midagi paremat soovitada?
Mustade asjade värv ( ei leidnud päris täpset pilti)
Tooniks Lada 601
ja sama firma krunt. A.V.S.K müüb
Oranž on Devoris segatud
Tsingitud asjad on see et... kapist võtan
On kunagi eelnevalt Voltas tehtud. Selle auto asjad on kõik alles puhastuse ootel.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Mina olen sellist kasutanud nimega " tsinkar" ehk "цинкарь"
https://et.our-hometeam.com/4273513-rus ... pplication
https://et.our-hometeam.com/4273513-rus ... pplication
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Kas keegi on niimoodi rooliotsi remontinud nagu siin videos?
https://www.youtube.com/watch?v=Q8cQf5mRo7I
teoorias võiks ju asi töötada niikaua kui ülemine ja alumine kauss omavahel kokku ei puutu.
https://www.youtube.com/watch?v=Q8cQf5mRo7I
teoorias võiks ju asi töötada niikaua kui ülemine ja alumine kauss omavahel kokku ei puutu.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Suvaliste tootjate tehtud kausside puhul pole see midagi uut,samuti on ka materjali kvaliteet väga kõikuv ja kestvusaeg küsitav.Pisut aitab nende kestvust pikendada ka ülemise kausi serva madalamaks viilimine.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Nüüd on auto peaaegu koos, 50m proovisõit tehtud. Tänavale pole saanud, kuna kindlustus hetkel puudu.
Esiosa kokkupanek
[img]imghttp://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/112/0112306433e100d.jpg[/img]
Kaitseraua puhastasin seest ja värvisin
Kolmel talvel paar soolaga sõitu ja uus originaalvärviga amort on selline
( enne puhastamist jäi pilt tegemata)
Siis vaatasin et klapikambri kaan tahaks värskendust
Reljeefsed kohad ei saanud kõige paremad
Esiosa kokkupanek
[img]imghttp://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/112/0112306433e100d.jpg[/img]
Kaitseraua puhastasin seest ja värvisin
Kolmel talvel paar soolaga sõitu ja uus originaalvärviga amort on selline
( enne puhastamist jäi pilt tegemata)
Siis vaatasin et klapikambri kaan tahaks värskendust
Reljeefsed kohad ei saanud kõige paremad
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Siis plokikaane pingutus ja klappide reguleerimine( tegelikult piirdus asi kontrolliga)
Peaks vist päris fotokaga ka mõne pildi tegema niikaua kuni kapotialune veel selline välja näeb
Küsimus karburaatori kohta. Originaal 109 düüsiga on hing kinni. Eriti seal kusagil 2000 pöörde juures. Sõitsin praegu 128 düüsiga ja tundub küünla värvi ja kütusekulu järgi et natuke palju. Võib-olla on seda ka keegi suuremaks uuristanud. Kuna mul sellised düüse riiulis pole siis võtsin K126 karburaatorilt 185 düüsi. Läbimõõt tundus enam vähem sama mis Osooni 109. Puurisin selle 185 1,2 millimeetriseks.( algselt oli u. 1,1) Käima panin aga sõita pole veel saanud. Kas kellelgi on kogemust et mis see õige number/ mõõt oleks , millega keskmine Moskvitš hästi sõidaks.
Praegu on niimoodi koos
Peaks vist päris fotokaga ka mõne pildi tegema niikaua kuni kapotialune veel selline välja näeb
Küsimus karburaatori kohta. Originaal 109 düüsiga on hing kinni. Eriti seal kusagil 2000 pöörde juures. Sõitsin praegu 128 düüsiga ja tundub küünla värvi ja kütusekulu järgi et natuke palju. Võib-olla on seda ka keegi suuremaks uuristanud. Kuna mul sellised düüse riiulis pole siis võtsin K126 karburaatorilt 185 düüsi. Läbimõõt tundus enam vähem sama mis Osooni 109. Puurisin selle 185 1,2 millimeetriseks.( algselt oli u. 1,1) Käima panin aga sõita pole veel saanud. Kas kellelgi on kogemust et mis see õige number/ mõõt oleks , millega keskmine Moskvitš hästi sõidaks.
Praegu on niimoodi koos
Viimati muutis tarmo400, 24 Jaan 2020 13:31, muudetud 1 kord kokku.
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Kuidas elektriventilaatori lülitamine lahendatud on? Kui termolülitiga, siis kuhu see paigaldatud on?
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: IŽ 412 1977 tarmo400
Pildil üleval vasakul on näha ventika anduri auk( korgi kõrval)
algselt oli VAZ 2106 andur aga Fixusest valisin mõned kraadid madalamatel temperatuuridel lülitava anduri
algselt oli VAZ 2106 andur aga Fixusest valisin mõned kraadid madalamatel temperatuuridel lülitava anduri