4. leht 8-st
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 14 Dets 2017 20:15
Postitas MAZ
Poolraamide juures,kus on sillatala kinnitus olnud ,sealt paistab asi üsna poorne olema. Need kohad soovitaks kas üle keevitada või vaadata,et väga õhukeseks pole sein läinud. Ma ise olen puurinud 4-5 läbimõõduga puuriga augud ja seespoolt täitnud Dinitrol MLga.
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 14 Dets 2017 20:29
Postitas Sirwilliam
MAZ kirjutas:Poolraamide juures,kus on sillatala kinnitus olnud ,sealt paistab asi üsna poorne olema. Need kohad soovitaks kas üle keevitada või vaadata,et väga õhukeseks pole sein läinud. Ma ise olen puurinud 4-5 läbimõõduga puuriga augud ja seespoolt täitnud Dinitrol MLga.
Pildipealt paistab hullem kui tegelikult on. Seda poolraami saab teisiti ka täita. Isegi vist poolraami otsast stabilisaatori kinnituspoltide august saab vooliku sisse pista
Uhke skeem ka olemas.
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 15 Dets 2017 15:50
Postitas MAZ
Joonis on hea,kuid mitte väga informatiivne. Paljuski on osad õõnespinnad umbsed ka ja pikk toru alati ei aita. Kuid eks see on maitse asi. Väiksele augule annab plastik punn ette lükata ja kärab ka. Kindlasti mõtekas ära teha see sisepindade kaitsmine kui võimalik.
Kui väga poorne on kinnitus siis tasuks poolraamidelt see mäda osa eemaldada ja uus lasta/või ise keevitada sinna. Ei tahaks ilmselt keegi,et kukuks sild alt lahti sõidu ajal.
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 15 Dets 2017 21:56
Postitas stern100
MAZ kirjutas:Joonis on hea,kuid mitte väga informatiivne. Paljuski on osad õõnespinnad umbsed ka ja pikk toru alati ei aita. Kuid eks see on maitse asi. Väiksele augule annab plastik punn ette lükata ja kärab ka. Kindlasti mõtekas ära teha see sisepindade kaitsmine kui võimalik.
Kui väga poorne on kinnitus siis tasuks poolraamidelt see mäda osa eemaldada ja uus lasta/või ise keevitada sinna. Ei tahaks ilmselt keegi,et kukuks sild alt lahti sõidu ajal.
Ei juhtu seal miskit, liivaprits väljast, krunt-värv, mögla sisse ja suveautoks mureta väga pikalt.
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 21 Dets 2017 10:12
Postitas Sirwilliam
Vahepeal ka üks küsimus. Millist õli on mõistlik mootoris kasutada. Veneõli? Lääneõli? Mineraal?
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 21 Dets 2017 11:31
Postitas wax
Sirwilliam kirjutas:Vahepeal ka üks küsimus. Millist õli on mõistlik mootoris kasutada. Veneõli? Lääneõli? Mineraal?
Selle kohta lausa eraldi teema siin foorumis
http://www.mosseklubi.ee/foorum/viewtop ... f=9&t=4873
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 21 Dets 2017 11:55
Postitas Sirwilliam
Tänan, aga leidsin siis kui olin juba ära küsinud
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 29 Dets 2017 02:54
Postitas Sirwilliam
Vahepeal on mootor saanud väikese uuenduskuuri. Mootor sai väljast pestud, palju uusi tihendeid, uus jagaja, veepump, siduriketas, õlifilter, õhufilter, uued mootoripadjad, küünlad, küünlajuhtmed jne.
Proovisin kapotialust puhastada, kuid igalepoole siiski ligi ei pääse antud tööriistaga. Lähen ka siin liivapritsi teed.
Kuna auto seisab pukkidel garaasis, siis tuleb auto nina eraldada muust maailmast (loe: garaasist)
, et liivast ja tolmust auto/garaas säästa. Viimasel pildil on näha "kambri" ehituse algust. Ülejäänud avad (juhtmeavad jne.) mis salongi viivad on ümbert puhastatud ja kinni kaetud (väljast ja seest). Roolisammas on salongist lahti lastud, et ka roolikarbi tagant puhtaks saaks. Rool on otsapidi põrandal ning roolikarp asub kenast õhus/kerest eemal. Kanalis on hea liivapritsiga mässata
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 08 Jaan 2018 19:43
Postitas Sirwilliam
Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam
Postitatud: 08 Jaan 2018 23:19
Postitas wax
Väga ilus. Kui pedantselt norida, siis oleks võinud akualuse punktidest lahti puurida, saaks nii see kui ka lansekas sealt alt korralikult värvitud