AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
kui täpne see tuttava spido siis ka on?
kas lihtsam poleks olnud kasutada gps i ,saab täpsema tulemuse
kas lihtsam poleks olnud kasutada gps i ,saab täpsema tulemuse
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
GPS-i mul pole. Ning tuttava autoks oli suht tutikas Kia Ceed. Ju sel peaks kiirusevärk ikka korras olema.Urukoer kirjutas:kui täpne see tuttava spido siis ka on?
kas lihtsam poleks olnud kasutada gps i ,saab täpsema tulemuse
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Küsimus selline - mis mudelitele pandi peale "märg" õhupuhasti? Korpus sama,mis 412-l. Mul on AZLK 427 kataloog ja seal on juba kuivelemendiga õhupuhasti.
Viimati muutis Muhulane, 01 Juul 2015 16:25, muudetud 1 kord kokku.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Tegelikult ka uued autod näitavad spidokal kiirust rohkem kui tegelik kiirus on !Muhulane kirjutas:GPS-i mul pole. Ning tuttava autoks oli suht tutikas Kia Ceed. Ju sel peaks kiirusevärk ikka korras olema.Urukoer kirjutas:kui täpne see tuttava spido siis ka on?
kas lihtsam poleks olnud kasutada gps i ,saab täpsema tulemuse
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Peaasi,et võimuesindajad kurjaks ei saa kiirust püüdes. Trassil pole probleemi aga linnas ja muudel kiirusepiiranguga aladel tahaks ikka lubatusse jääda.partnermosse kirjutas:Tegelikult ka uued autod näitavad spidokal kiirust rohkem kui tegelik kiirus on !Muhulane kirjutas:GPS-i mul pole. Ning tuttava autoks oli suht tutikas Kia Ceed. Ju sel peaks kiirusevärk ikka korras olema.Urukoer kirjutas:kui täpne see tuttava spido siis ka on?
kas lihtsam poleks olnud kasutada gps i ,saab täpsema tulemuse
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Olen täheldanud, et osade mossede puhul kuskil 50km/h juures hakkab spidomeetril(408/412) seier tuiama edasi-tagasi. Tavaliselt on siis kiirus linnasõiduks paras
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
See õlipanniga õhupuhasti on esimese otsa ehk siis 1968-1970.a Izh 412 autodel kasutuses. Kui müügiks on anna teada olen huviline.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Ok,jääb siis riiulil uut omanikku ootamaMAZ kirjutas:See õlipanniga õhupuhasti on esimese otsa ehk siis 1968-1970.a Izh 412 autodel kasutuses. Kui müügiks on anna teada olen huviline.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Tere,eile nähtud teie autot,tuli peale masa risti vastu,väga kena oli vaadata...
AZLK 2140, aastast 1983.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Ühtteist jälle tehtud.
Esmalt õlivahetus,juhiuksel hingede vahetus ja siis esisilla kallale. Pendelhoob oli kutu ja kohe nii kutu,et läks utiili. Korpus sel alumiiniumist ja see oli raami poolt koledasti ära ussitanud. Parem,alumine sarniir sai ka uus pandud ning roolikarpi timmitud. Sõidumugavus muutus positiivsemaks Sass käis veksli välja,et laagritel pendelhoovaga läheb rool veel kergemaks.Sai siis tellimus sisse antud aga Härmas pold ja polevat teada ka,kas Venestki saab.
Puht uudishimust sai piduristendis käidud. Esimesed olid tipptopp aga tagumised metsas. Parempoolne ei võtt pea üldse. Põhjus lihtne,kradi poolassi simmer jälle kutu ja mul pole uut võtta ka. Kusjuures sai ostetud kaks uue aja simmerit ja mõlemad utiilis juba. Näib jah,et SRÜ kummidetailidel kautšukit sees enam pole
Tarmo poest sain ka vahva vidina summuti otsa Ja kohe muutus sõidu ajal lahtise aknaga salongis õhk ka vinguvabamaks.
Ja kas keegi oskab šarniiride ajaloost ka midagi rääkida? Näib,et on kolme sorti neid tehtud
Esmalt õlivahetus,juhiuksel hingede vahetus ja siis esisilla kallale. Pendelhoob oli kutu ja kohe nii kutu,et läks utiili. Korpus sel alumiiniumist ja see oli raami poolt koledasti ära ussitanud. Parem,alumine sarniir sai ka uus pandud ning roolikarpi timmitud. Sõidumugavus muutus positiivsemaks Sass käis veksli välja,et laagritel pendelhoovaga läheb rool veel kergemaks.Sai siis tellimus sisse antud aga Härmas pold ja polevat teada ka,kas Venestki saab.
Puht uudishimust sai piduristendis käidud. Esimesed olid tipptopp aga tagumised metsas. Parempoolne ei võtt pea üldse. Põhjus lihtne,kradi poolassi simmer jälle kutu ja mul pole uut võtta ka. Kusjuures sai ostetud kaks uue aja simmerit ja mõlemad utiilis juba. Näib jah,et SRÜ kummidetailidel kautšukit sees enam pole
Tarmo poest sain ka vahva vidina summuti otsa Ja kohe muutus sõidu ajal lahtise aknaga salongis õhk ka vinguvabamaks.
Ja kas keegi oskab šarniiride ajaloost ka midagi rääkida? Näib,et on kolme sorti neid tehtud
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane