AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas SanderV »

njaaa mul mootor soojeneb ilusti , klaasid saan ka puhtaks eest aga salongi soojaks ei saa :D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas moskiito »

SanderV kirjutas:njaaa mul mootor soojeneb ilusti , klaasid saan ka puhtaks eest aga salongi soojaks ei saa :D
mina sain enda kombi salongi ilusti soojaks kui väljas oli -20 ja enam :D 8)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas randoA »

Soojendus on võimeline esiklaasi puhtana hoidma, enam vähem.Aga see on ka kõik.Homme teen proovitiiru ja eks siis ole näha.Kui midagi ei aita siis ventikas minema ja elektri oma asemele.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
Järvpõld
Postitusi: 163
Liitunud: 24 Juun 2010 23:23
Asukoht: Võrumaa, Tsooru

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas Järvpõld »

Mul sama häda, ei lähe soojaks salongis.

Eile oli -20 õhtul, sõitsin siis 16km, vaevalt läks esiaken poole kõrguseni puhtaks, rohkem mitte. Peaks endal kunagi termostaati kaema, äkki on kogu aeg avatud.
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas randoA »

Mul aitab oluliselt kaasa kindlasti see, et auto seisab garaažis ja soojendus peab aknad lihtsalt puhtana hoidma.Kuid tundub, et see ülesanne käib üle jõu.Vaatame, mis ta homme teeb.
Võimalik, et kruvin ventika eest ära ja jätan kohapeale käima.Saab näha kas siis läheb soojaks
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas moskiito »

randoA kirjutas:Mul aitab oluliselt kaasa kindlasti see, et auto seisab garaažis ja soojendus peab aknad lihtsalt puhtana hoidma.Kuid tundub, et see ülesanne käib üle jõu.Vaatame, mis ta homme teeb.
Võimalik, et kruvin ventika eest ära ja jätan kohapeale käima.Saab näha kas siis läheb soojaks
kohapeal seistes saab originaal ventikas asjaga enam vähem hakkama. kuid kui sõitma hakkab, jääb tema jõudlus soovida (jutt salonig ahju ventikast). peamine probleem on selles et kas salongi ventikas asub väga vales kohas, või on augud tehtud valesse kohta, lähtuvalt sellest kes mis nurga alt vaatab :D . Mina läksin seda teed et vahetasin ventilaatori välja, tegin kaks vaheseina ventika ümber ja nüüd pole esimese akna puhastamisega probleeme. Teine varjant, mida samuti kaalusin, on selline et lõigata metallkorpuse küljest akkendele suunavad torud maha ja kinnitada need AL korpusele mis asub ventika taga, sama koht kust läheb jalgadele soe õhk. Sellisel meetodil ei pea venti välja vahetama, kuid probleeme võib valmistada ühenduse kvaliteet.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas randoA »

Täna hakkan katsetama, kõigepealt võtan tiiviku eest ja lasen kohapeal käia, nii et termostaat avaneks.Siis mõtlen edasi mis elekti ventikas sinna panna.
Üritan selgust tuua ka elektri jamadesse
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas tarmo400 »

Mina oma autole panin Vaz 2106 elektrilise ventilaatori. Radiaatori ülemisi kinnitusi nihutasin toruga u 2,5 cm ettepoole ja andur on radiaatori alumises paagis.

http://pilt.delfi.ee/picture/8462577/
randoA
Postitusi: 266
Liitunud: 04 Veebr 2009 19:32
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas randoA »

Ma tulin samale ideele.Põhimõtteliselt.
Aga kõigepealt võtsin eest tiiviku ja panin auto käima,käis ja läks mootorgi kenasti soojaks.Salongiahi puhus kuuma õhku ja peagi olid aknad puhtaks sulanud ja salongis oli 22 kraadi sooja.Kuid siiski hakkas üle kuumenema, aga sõites alanes temp
Tulin siis ideele, et panna ette 03e elektri ventikas.Tõsi, ei olnud plaanis teda mahutada veepumba juurde vaid teispoole radikat, selle plaani ka teostasin.Nüüd vaja veel ära vedada juhtmed ja lüliti otsida.
Effekt peaks ju samaks jääma, kui vent on teispool radikat?
Kas ventikale käib mingi relee ka vahele?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986

Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra

Postitus Postitas marko »

randoA kirjutas:Ma tulin samale ideele.Põhimõtteliselt.
Aga kõigepealt võtsin eest tiiviku ja panin auto käima,käis ja läks mootorgi kenasti soojaks.Salongiahi puhus kuuma õhku ja peagi olid aknad puhtaks sulanud ja salongis oli 22 kraadi sooja.Kuid siiski hakkas üle kuumenema, aga sõites alanes temp
Tulin siis ideele, et panna ette 03e elektri ventikas.Tõsi, ei olnud plaanis teda mahutada veepumba juurde vaid teispoole radikat, selle plaani ka teostasin.Nüüd vaja veel ära vedada juhtmed ja lüliti otsida.
Effekt peaks ju samaks jääma, kui vent on teispool radikat?
Kas ventikale käib mingi relee ka vahele?

Vahet niipalju,et tuleks ühendada nii ,et ventikas käiks õigetpidi,ehk väljaspool olles puhuks mootori poole.Kui ühendad käsitsi lülitamise peale siis ehk polegi releed vaja,peaks olema korralik lüliti sest ega ventikate voolutarve üsna suur.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Vasta