MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See põhimõte ära näpi kui töötab,meenutab mulle kohalikke traktoriste,kes olid laisad ja ei viitsinud peale karterisse õli valamise muud midagi teha,eks võib arvata,milliseks see traktor muutus,kui 10.a oli see ühe jorsi käes olnud .Hiljem tuli remondile raha kulutada kõvasti,asjade peale,mida oleks saanud jooksva töö käigus vältida/ennetada.
Aga tegelikult mõnes mõttes on moskiitol õigus ka, toimivaid asju ei maksa niisama laiali võtta.
Kuid ega ma ei saagi veel hakata laiali võtma midagi,sest pole remontkomplekti käes, ning tee on ka porimülgas,et minna esimest tiiru tegema.
Aga tegelikult mõnes mõttes on moskiitol õigus ka, toimivaid asju ei maksa niisama laiali võtta.
Kuid ega ma ei saagi veel hakata laiali võtma midagi,sest pole remontkomplekti käes, ning tee on ka porimülgas,et minna esimest tiiru tegema.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See 412 koodiga karpa ei erinegi 01 karpast,tegu samade asjadega,lihtsalt düüsid jms. kohandatud mosse mootorile,mingil ajal neid sigulli karpasid markeeritigi 412-xxxmoskiito kirjutas:ma ei pidanud silmas neid K- ... markeeringuga karpasi vaid sellist kuhu on peale lajatatud 412-.....-.. koodiga number. Ma enda teemasse panin selle koodi ka üles. Need K-... koodiga karpad on veelgi hullemad, ja, head rallis, kuid säästlikuse kohapealt alla igasugust arvestust. mis DAAZ-i puutub. siis kui see töötab, ära näppi, kui ei töta, võidki teda tööle meelitama jääda, ikka teeb nii nagu tahab
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
tegelt erineb ja vägagi palju, sarnane on tõesti kuid erinevusi on vähemalt 3 ja need on suured erinevused võrreldes DAAZ omaga.marko kirjutas:See 412 koodiga karpa ei erinegi 01 karpast,tegu samade asjadega,lihtsalt düüsid jms. kohandatud mosse mootorile,mingil ajal neid sigulli karpasid markeeritigi 412-xxxmoskiito kirjutas:ma ei pidanud silmas neid K- ... markeeringuga karpasi vaid sellist kuhu on peale lajatatud 412-.....-.. koodiga number. Ma enda teemasse panin selle koodi ka üles. Need K-... koodiga karpad on veelgi hullemad, ja, head rallis, kuid säästlikuse kohapealt alla igasugust arvestust. mis DAAZ-i puutub. siis kui see töötab, ära näppi, kui ei töta, võidki teda tööle meelitama jääda, ikka teeb nii nagu tahab
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Teeks nii,et jätaks karburaatorite erinevuse arutelu teise teemasse
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tõin siis endale Tartust kaks olulist asja ära, esmalt siis raadio, mis tuleb mosse elektrisüsteemi ühendada.
Kui keegi oskab täpse skeemi öelda ,kuidas seda teha oleksin tänulik, kui ei siis üritan ise nuputada seda.
Raadio ise muidu selline:
Ja muidugi ka küljekarbid,mis jäävad minu autole tagavaraks.
Kui keegi oskab täpse skeemi öelda ,kuidas seda teha oleksin tänulik, kui ei siis üritan ise nuputada seda.
Raadio ise muidu selline:
Ja muidugi ka küljekarbid,mis jäävad minu autole tagavaraks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Esmalt paar küsimust,enne kui uut teemat alustan. Vaatasin raadiot täna hoolega ja tundub,et väga keeruline seda mossele panna pole. Küsimus on 3-4 klemmis paremal all nurgas. Üks neist on makki toide aga ülejäänud vist ilmselt lisatoide või tagasivool? Makk ise on kuulunud Opel Asconale. Aga põhimõtteliselt peaks ka ühe toitejuhtmega sisuliselt asi töötama?MAZ kirjutas:
Teine asi,mis mind hakkas huvitama on see,et kas moskvichi originaal antenniga kannatab FM laineid võtta selle makiga? On kellegil kogemusi selles vallas, oleksin tänulik asjaliku info eest.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kuna ilmad juba head ja lumi sisuliselt läinud.Välja arvatud metsa alt,kus jagub seda veel mai kuuks ka.
Ajasin siis auto välja,et pühkida tolm ära pealt ja teha,selle aasta esimesed tiirud. Võib autoga igati rahul olla, tuled viled toimivad ja mootor ka käib nagu vaja. Karburaatori lekkimine kadus, ilmselt ikka oli nõelklapp kinni veidi. Õli lekkib jätkuvalt karteri/õlivanni tihendist aga selle välja vahetamine on juba keerulisem töö,mida hetkel ettevõtma ei hakka.
Mõtlesin minna ka kiiremale ringile maanteele aga, porine tee on selline,et ennem kaevad end kinni kui üldse edasi saad. Maapind on veel pehme ja tuleb natuke veel oodata, põllurallit pole ka mõtet teha,sest siis on kõik kohad pärast roopaid täis.
Selle asemel,rakendasin auto täna tööle ja vedasin veidi kas rohkem või vähem vajalikku kola teise kohta.
Varsti teen kindlustuse ära ja saab tänavaliiklusse minna.
Ajasin siis auto välja,et pühkida tolm ära pealt ja teha,selle aasta esimesed tiirud. Võib autoga igati rahul olla, tuled viled toimivad ja mootor ka käib nagu vaja. Karburaatori lekkimine kadus, ilmselt ikka oli nõelklapp kinni veidi. Õli lekkib jätkuvalt karteri/õlivanni tihendist aga selle välja vahetamine on juba keerulisem töö,mida hetkel ettevõtma ei hakka.
Mõtlesin minna ka kiiremale ringile maanteele aga, porine tee on selline,et ennem kaevad end kinni kui üldse edasi saad. Maapind on veel pehme ja tuleb natuke veel oodata, põllurallit pole ka mõtet teha,sest siis on kõik kohad pärast roopaid täis.
Selle asemel,rakendasin auto täna tööle ja vedasin veidi kas rohkem või vähem vajalikku kola teise kohta.
Varsti teen kindlustuse ära ja saab tänavaliiklusse minna.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sellel makil on mingi ebstandartne pistik vist niiet klemme täpselt öelda ei oska mis kuhu ühendada, aga tavaliselt läheb külge pluss, mass ja süütelukust juhe, kus on vool ainult siis kui süüde on sees. Mosse antenn võtab FM-i ilusti vastu, isegi pistik sobib tänapäevaste makkidega.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tänud, Mart.
Ma arvan,et 2 pistukut on kindlasti toite jaoks, nii palju kui minu talupoja aru ütleb. Aga ma ise mõtlen,et sisuliselt peaks ta ühe toitevooluga ka töötama. Mul on süütelukust võetud üks juhe,mis annab voolu vaid 2 süüteluku asendis läbi.Seega ilmselt tuleb vaid proovida ja loota parimat.
See on hea,et mosse antenn ühildub ka mõne väljamaa asjaga.
Ma arvan,et 2 pistukut on kindlasti toite jaoks, nii palju kui minu talupoja aru ütleb. Aga ma ise mõtlen,et sisuliselt peaks ta ühe toitevooluga ka töötama. Mul on süütelukust võetud üks juhe,mis annab voolu vaid 2 süüteluku asendis läbi.Seega ilmselt tuleb vaid proovida ja loota parimat.
See on hea,et mosse antenn ühildub ka mõne väljamaa asjaga.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Osadel makkidel võib lisaks olla veel ka valgustuse pistik, millele tuleb vool parktulede sisselülitamisega.