AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

MAZ kirjutas:Mul on ka selline vasakpoolne kodus aga peal selgelt DAAZ 2140 ja parempoolne on mul selgelt kirjaga DAAZ 2101. Minu meelest päris esimene mosse DAAZ 2140 on veidi teistsugune ikka(puudus karpal jala soojendus), mõtlen seda mehaanilist varianti.
Edel äkki sa ajad midagi segi? Ehk peaks pildil olema vasakapoolne ikka mosse oma ja parempoolne lada oma?
See 2101 oli mul Mossel juba peal kui auto sain. Too ilma sildita arvatav Lada karba oli vist ikka VAZ-le kuuluv,igastahes Mosse kollektori otsa ei istunud muidu kui tegin augud suuremaks,sama ka 2107(sain juba koos Ladaga). Tollel 2140-l on küll ühel küljel mingid suured "junnid" voolikute ühendamiseks.
Koondasin karbade pildid (igast ühest 2-3) siia alates sellest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/79329511 Pilte segamini ajada ei saa,karbad on pildistatud eri päevadel.
Mis on Lada ja mis Mossele,näeb hästi seguklapi juhtimise kronsast. Piltidel nad veel muumata kujul,2140-t polnud puhastada veel jõudnud.

Igaljuhul läks 2107 täna Mossele peale. Oli omajagu jebimist,et see kuidagiviisi käima saada,õhtul avastasin veel,et gaas kipub peale jääma (abikambri siiber ei läinud igakord kinni),sai sellega veel juratud ja koju sõites täisgaasi andes miskil põhjusel jäi ikka kuidagi gaas peale. Sõitsin siis nii,et abikambrit ei pidanud rakendama(väheb gaasipedaali vajutama),ka kipub tühikäigul pikapeale välja surema. Alul olid pöörded tühikäigul 2000 juures siis leidsin ühe seguklapi piirdekruvi aga see oli ikka sellise koha peal ja asendis,et kruvikaga keerama ei pääsenud ja jäigi ainus lahendus karba kinnitus lahti lasta ning seda pisut kergitades kruvi tagasi kruditud.
Homme mässan edasi. Ka summutaja on nüüd läbi,resonaatori üks külg korralikult tahmane. Kui eile õhtul oli vaid natukene jõminat kuulda siis täna hakkas juba lärmama kui põrguline. Ilmselt ei saagi karbat nii korralikult tööle kui summutaja korras pole.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Edel kirjutas:Igaljuhul läks 2107 täna Mossele peale
....Ja täna lendas ta sealt juba maha. No ei olnud sõnu,mitte kuidagi ei tahtnud käia,eriti täna hommik,kui alul käis vaid 3 silindriga ja ikka nii pahasti kui vaid sai. Eile õhtu töö juures sai talle 6 liitrit bensiini lisatud ja täna hommikul poolel teel jäi mootor äkki seisma. Bensiin otsas! Täiesti üllatus,selle 6 liitriga (tegelt pisut enamgi) sain läbida vaid 23km! Uskumatu kui palju läks bensiini nii lühikese maa peale ära!
Otsustasin,et aitab karburaatoritega eksperementeerimisest,panin peale tagasi DAAZ-2101 ja olukord oli nagu ennegi. Vähemalt käib korralikult ja lisaks aukliku summutaja mürin ka veel juures...
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

küsimus, kas sul on karpa juures ikka pandud õhusoojendi ka paika? kui 6 liitrit nii kähku otsa sai, tähendab see seda et tõmbas karpa jäässe. Tean inimest kes sõitis pärnust tartu mossega vene aeg ning penssu kulus tal 35-40 liitrit.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

moskiito kirjutas:küsimus, kas sul on karpa juures ikka pandud õhusoojendi ka paika? kui 6 liitrit nii kähku otsa sai, tähendab see seda et tõmbas karpa jäässe. Tean inimest kes sõitis pärnust tartu mossega vene aeg ning penssu kulus tal 35-40 liitrit.
Hetkel on pandud nii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/79179888 Kolle külge ta enam ei ulata,lõikasin õhufiltri poolt näruse otsa maha ja selle võrra tuli lühem ning ka vastav plekk kolle küljes oli mul juba suvest maha võetud.
Tegelt ma krudisin 2107 segukruvi paigast ära. Tegelt on hea,kui segukruvi keerata täitsa sisse ja siis umbes 2,5 pööret tagasi aga ma kerisin ta veelgi enam lahti (hakkas nagu ühtlasemalt käima),ehk siis sellest see suur küttekulu.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas SanderV »

2kki moskiito m6tleb seda soojendust mis karpast l2bi k2ib veena...
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

edel, kle niisamuti sellest londist pole kasu. see peab kinnitama ikka kollektori külge, kust ta saab sooja õhku jäätumise vältimiseks.
paiguta plekk kollektori peale tagasi ja venita voolik omakorda sinnani välja, siis peaksid saama pesukulu vähemalt paigale.
SanderV kirjutas:2kki moskiito m6tleb seda soojendust mis karpast l2bi k2ib veena...
see on kollektori soojendi mida sa silmas pead, õhku soojendatakse mossel (ka vanemad karpa mootoriga lääne masinad) väljalaske kollektori peal.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Nädala sain rahulikult sõita,käima läks ka 5 ja 10 kraadi külma vahel enam vähem kohe aga täna õhtu töölt koju minema hakates aga mitte. Põrkasin vana probleemiga kokku - käivitades lööb tagasi. Korra oli ka,et käis plaks ja viskas sinise suitsupilve kapoti alt välja. Oli selge,et taob tagasi.
Aku lõppes ka otsa ja ei jäänudki muud üle kui töökoja uks lahti ja Sigull välja ajada ja sellelt täkku anda. Vandusin tulist kurja nii et maa must,läks oma pool tundi enne kui Moskvits käima läks! Mitu korda võttis juba pöördesse aga üle 1000p/min ei läinud,käis plaks (lõi tagasi) ja seisis! Krt ei saa mina aru miks tagasi taob,süüte keeramine ei aita (eelmise talve kogemused),mis veel teha?
Jätaks Mosse päevapealt talvepuhkusele kuid minu teine sõiduvahend VAZ-2106 tahab enne ülevaatust uut mootorit saada aga vahepeal on vaja millegagi ka liigelda.
Täna õhtul kiirendamise ajal lõpuks lõi Mosse alt sellise lärmi lahti,et maanteekiirusega (90-100) on võimatu sõita,lärmab kui põrguline. Homme vaatan,kust ta järgi andis. Järgmine nädal tuleb summutajaga midagi ette võtta. Vaatan,kas leian mingi sobiva mõõduga torujupi resonaatori asemele,ajab suveni (kui sinnamaanigi) kuidagi läbi. Ei pinguta väljalaskesüsteemi komplekteerimisega,ilmselt vajavad peatselt ka ülejäänud torud ja pütt vahetust.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas SanderV »

alusta sellega et lase lambiga syyde paika panna ja siis lase töökojas segu 2ra timmida ja k6ik jumala korras
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

aitaks ka täies ulatuses uus süütesüsteem- jagaja, juhtmed ja küünlad. kui auto korra soe old ja siis jääb seisma, võib jagaja alt niiske ollla ja annab sädet üle vabalt, kui nõkad süsteemid seal.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:alusta sellega et lase lambiga syyde paika panna ja siis lase töökojas segu 2ra timmida ja k6ik jumala korras
Paistab ka minu arvamus ,et taob tagasi just sellepärast,et süüde paigast ära.Pane 1 silindri järgi süüde õigeks lambiga.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta