Kuna suvesõidu korraldamine on võtnud väga palju aega ära, siis pole rohelise 2140 kallal eriti midagi teinud viimasel ajal.
Punasel 412-l vahepeal ära vahetatud:
- siduri survelaager
- käigukasti hoovastiku puksid
- summuti kesk- ja tagaosa
- alla sai täisring KYBi amordid, viskasin Gaz-53 omad tagant minema
- ette panin vähe pikemad vedrud, nüüd kannatab julgemalt sõita, enam ei käi vastu maad kogu aeg
- õlirõhku keerasin peale (nagu arvasin, ei andnud see mingit tulemust) Kella järgi külmalt 3-4, soojalt 0 ringis.
- esimesed suunad/gabariidid vahetasin uute vastu. need kestavad aasta-kaks, siis jälle pleekinud.
- veits iluvigu korrigeeritud
- väikse rooli viskasin minema, samuti armatuurist üleliigsed nupud. panin originaalrooli ning raadio. nüüd näeb ehedam välja, koletuuningut vähem
Viimase nädala olen piduritega jauranud. Kuna peale talvekorterist tulekut kiskus pidurdades vasakule, otsustasin et käin puhastan töösilindrid kõik üle. Peale seda aga õhku süsteemist välja ei saanud. Lõpuks mitme mehega õnnestus, nüüd kena kõva pedaal taas
Üle pika aja sai ülevaatusel käidud. Gaasid olid ok, pidurid võiks ühtlasemad olla. Kuna talvel enivei plaan seda autot natuke korrastada, siis uued silindrid, trumlid ja voolikud riiulis ootamas. Sõidan selle suve veel nii ära nagu on.
Enne suvesõitu vaja veel:
- jahutusvedelik ära vahetada, süsteem läbi pesta. salongiradikast geneka alla jooksev voolik on kasti ja kere vahel ennast natuke ära kulutanud, see ära vahetada
- klapid regullida - kompressioon on silindrites praegu 7-8-9-11. Ehk saab paremaks. Sinist ei viska, samas on peal veel originaalmootor, millel vaid plokikaas vahetatud, alumine pool pole kordagi lahti käinud.
- summutit veits tuunida, tagasilla kohal koliseb vastu põhja.
- tühikäiku ja karpat tiba timmida. Pöörded on liiga kõrged, ilma toorest peale tõmbamata on kiirendades hing kinni. Üldse tuleks karpa anda Partnermossele tegemisse, kuid seda ilmselt suve teises pooles.
- kuna paagis veel eelmisest aastast 95, siis saab veel jooksvalt süüdet kruttida kui edaspidi ainult 98 tangin
Paar pilti pikale mölale vahelduseks