5. leht 26-st

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 21 Mär 2009 23:45
Postitas Kevin68
Ülikena Moskvich on küll, üha enam olen kahetsema hakkanud, et oma 2140 maha müüsin. Aga edu!

Kevin.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 24 Mär 2009 19:50
Postitas TheoK
Tänud, tänud.

Aga nüüd on tekkinud mõte värskendada stangesi. Nimelt olen kuulnud et plaststangede värvi värskendamiseks kuumutatakse stangesi kuumapuhuriga...?
Tagastangel on kenasti pealmise(hõbe) ja alumise(hall) osa vahest aru saada, aga esimene on peaaegu üleni hall.

On keegi kunagi midagi sellist teinud ja kas ka aitab?

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 24 Mär 2009 20:20
Postitas RoTT
Uuri seda Vwklubist , seal on seda palju tehtud
EDIT: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=38918

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 04 Apr 2009 23:15
Postitas TheoK
Kevad hakkab ka Mosse juurde jõudma...

...kuid mitte veel päris. Tänane sõit piirdus vaid korraks garaažist väljasõiduga, et valmistuda ette pühadeks,millal:

*Tõstame auto kallutusrauaga "kummuli"
*Vahetan püksid
*Vahetan käigukasti padja

Täna sai need kallutusrauad siis "välja kaevatud". Need olid seisnud veel neist aegadest, mil isal Sapikas 966 ja Ziguli 21011 olid.

Aga seoses selle kummuli lükkamisega on paar küsimus. Kuna tegu on tungiaukudesse kinnituva rauaga ja tegelikult ei ole nende tungiaukude vastupidamises kindel, siis kas oleks mõistlik midagi raua ja karbi vahele panna kummiga ümbritsetud rauatükk vms.? Et kui ka augud veidi nihkuvad või vajuvad, siis see kannaks jõudu "laiali". Sai ostetud ka "Volgast" mingi väidetavalt väga hea mutrite lahtisulataja. Nimeks oli kas SoM2 või MoS2...? Sellega tasuks vist eelnevalt korralikult neid pükste mutreid leotada. Oht neil ju sisse murduda.

Kallutusrauast ka pilte:

Pilt

Pilt

TheoK

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 05 Apr 2009 10:59
Postitas TheoK
On keegi sellise jurakaga siis autot kallutanud? :)

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 07 Apr 2009 14:14
Postitas pppp
Las need kallutusrauad jääda põhja alt rooste kraapimise jms tööde jaoks (ja ka siis toestaks ma masina rataste alt korralikult ära.).

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 07 Apr 2009 14:23
Postitas TheoK
pppp kirjutas:Las need kallutusrauad jääda põhja alt rooste kraapimise jms tööde jaoks
Miks?

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 08 Apr 2009 14:12
Postitas pppp
Esiteks hakkavad kõik vedelikud korraliku kalde all välja pressima. Kastipadja vahetamiseks peab käigukasti saba kuidagimoodi ära toestama, minu meelest oleks seda hulka mõnusam teha, kui auto horisontaalasendis (ja kasutaks selleks näiteks õlitungrauda). Pükste vahetamisel on võib-olla külili auto korral lihtsam sumpsi alt ära võtta, muid töid (kollektoripoldid lahti, kollektor koos pükstega kapoti alt välja) aga nagu jälle eriti teha ei saa.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 08 Apr 2009 15:59
Postitas TheoK
Aga paraku pole muid võimalusi. Tuleb siiski kallutada. Vb siis jah seda käigukasti tuleb horisontaalis teha. Kuskile loodusliku kallaku peale otsapidi sõita vms.

Reedel selgub.

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK

Postitatud: 08 Apr 2009 17:06
Postitas TheoK
Igaks juhuks küsin veel:

Kuidas toimub vläjalaskekollektori eemaldamine. Poldid lahti ja vsjo?
Seda sel juhul kui pükse küljes pole.

TheoK