5. leht 17-st

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 04 Juul 2012 23:42
Postitas 401
empudogy kirjutas:
401 kirjutas:
empudogy kirjutas:Täna sai mosse endale ilusa tagumiku, ehk siis sain tagant "pagassi" ja tiiva osa, mis kere küljes siledaks. peaaegu ka katuse ja esimesed tiivad. Siit ka küsimus, kas meie foorumis on Rakvere kandis inimest, kes tegeleb auto värvimisega, ehk siis 2-3 kihti värvi+ 2 kihti lakki oleks minu probleem, mis vajaks lahendust.


Martin
Räägi kas sul on tolmuvaba ja väga hea valgusega koht olemas kus seda teha?
Teine asi räägi värvist rohkem mis värvi,firma,mitme kihiline ja lakiga sama teema.

Koha v-o leiaks, kuid praegu üritan moosida ühte inimest, kellel on olemas kamber ja kes ütleks oma hinna. Värv praeguse seisuga tuleb tavaline, ehk siis ilma terata. kuid pole veel kindel .

Kui soovid seda värvida, siis saada ps-i oma pakkumine.

Värvi nime pole veel teada. Rakvere värvikuningast võtan selle.

Värvi siis vastavalt vajadusele, kui saab 2 kihiga hea, siis OK kui ei, siis 3 ja lakki kindlasti 2 kihti.

ehk siis arvestuslikult värvi 4kg ja lakki 2kg


PS! Lakki võetakse alati vähemalt samapalju kui värvi aga tavaliselt selliste autode puhul võetakse lakki rohkem kui värvi!
Tavalisele läikivale värvile tahad laki peale tõmmata?Või võtad mõne alusvärvi?

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 04 Juul 2012 23:47
Postitas empudogy
401 kirjutas:
empudogy kirjutas:
401 kirjutas:
empudogy kirjutas:Täna sai mosse endale ilusa tagumiku, ehk siis sain tagant "pagassi" ja tiiva osa, mis kere küljes siledaks. peaaegu ka katuse ja esimesed tiivad. Siit ka küsimus, kas meie foorumis on Rakvere kandis inimest, kes tegeleb auto värvimisega, ehk siis 2-3 kihti värvi+ 2 kihti lakki oleks minu probleem, mis vajaks lahendust.


Martin
Räägi kas sul on tolmuvaba ja väga hea valgusega koht olemas kus seda teha?
Teine asi räägi värvist rohkem mis värvi,firma,mitme kihiline ja lakiga sama teema.

Koha v-o leiaks, kuid praegu üritan moosida ühte inimest, kellel on olemas kamber ja kes ütleks oma hinna. Värv praeguse seisuga tuleb tavaline, ehk siis ilma terata. kuid pole veel kindel .

Kui soovid seda värvida, siis saada ps-i oma pakkumine.

Värvi nime pole veel teada. Rakvere värvikuningast võtan selle.

Värvi siis vastavalt vajadusele, kui saab 2 kihiga hea, siis OK kui ei, siis 3 ja lakki kindlasti 2 kihti.

ehk siis arvestuslikult värvi 4kg ja lakki 2kg


PS! Lakki võetakse alati vähemalt samapalju kui värvi aga tavaliselt selliste autode puhul võetakse lakki rohkem kui värvi!
Tavalisele läikivale värvile tahad laki peale tõmmata?Või võtad mõne alusvärvi?
Lakialuse toonvärvi ikka jah.

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 07 Juul 2012 23:01
Postitas empudogy
Vahepeal olen siis laiselnud. Midagi uut peale raha kulutamise ja mossele värvija leidmisega ei ole tegelenud.

Täna sain siis kätte mossele alla minevad veljed.
Pilt
Pilt

mõõduks siis 17" ja 7" lai.

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 07 Juul 2012 23:27
Postitas 27151
empudogy kirjutas:Vahepeal olen siis laiselnud. Midagi uut peale raha kulutamise ja mossele värvija leidmisega ei ole tegelenud.

Täna sain siis kätte mossele alla minevad veljed.
Pilt
Pilt

mõõduks siis 17" ja 7" lai.
Veljed on väga kenad, nendega hakkab mosse rohkem silma!
Kas veljed on uued? Vaatan, et viimasele veljele on seda raskust kuhjaga visatud.

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 07 Juul 2012 23:36
Postitas empudogy
27151 kirjutas:
empudogy kirjutas:Vahepeal olen siis laiselnud. Midagi uut peale raha kulutamise ja mossele värvija leidmisega ei ole tegelenud.

Täna sain siis kätte mossele alla minevad veljed.
Pilt
Pilt

mõõduks siis 17" ja 7" lai.
Veljed on väga kenad, nendega hakkab mosse rohkem silma!
Kas veljed on uued? Vaatan, et viimasele veljele on seda raskust kuhjaga visatud.
Veljed on sõitnud ühe hooaja. peal olid mingid pastlad rehvid. Ja sellepärast ka see hunnik raskust.

Uutele kahjuks praeguses ehituskäigus ei hakanud hammas peale. Värvimine võtab rahakotist korraliku kopika. Samuti ka istmete ja armatuuri nahatamine. Loomulikult ka põhjavaip ning rehvid ise.

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 08 Juul 2012 19:47
Postitas TiitS
Miks selline veljevalik? Ei sobi need ju üldse vanakooli mossele alla :uhoh. Aga eks ootame lõpptulemuse ära, siis paistab.

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 08 Juul 2012 21:12
Postitas empudogy
Pilt
Pilt
Minu meelest sobib! Aga eks ta nii ole. Maitsed on erinevad.

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 08 Juul 2012 22:42
Postitas 401
Mangelsid sobivad sigahästi, sellised veljed tõmbavad rohkem tähelepanu kui mosse ise :)

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 11 Juul 2012 00:28
Postitas empudogy
Täna hakkas hinge kriipima küsimus, kas veljed ikka mahuvad alla?

Mahuvad. ruumi jääb ees sarniiride ja rooliotsade vahele 4mm.

Pilt
Pilt

Lisaks vaatasin oma exceli tabelit, kuhu kõik oma kulud ja töötunnid kirja panen, siis ...

Töötunnid 193

Pakun, et valmimise ajaks on töötunnid sinna 380-400 kanti.

Niipalju veel arengust ka, et tagumised tiivad nägid oma esimest pahtlit. Seega reedeks peaks olema pahtliga esimene ring peale, siis uus krunt ja pritspahtel, peene paberiga lihv, järel pahteldus + täitekas... ja Juuli lõpp või Augusti algus saab auto värvimisse viia.

PS! Mulle meeldivad need veljed mosse all. Seega jäävad need!

Re: MZMA 401 1954 empudogy

Postitatud: 11 Juul 2012 07:19
Postitas Martpoiss
Koobaste ja rataste vahele jääb eriti jõhker vahe ju.