5. leht 29-st
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 13 Sept 2012 20:56
Postitas MAZ
Jeekim kirjutas:
Ühesõnaga nagu targad mehed on öelnud vene tehnika kohta: Ei maksa näppida juba korras ja töötavaid asju. Sai minu enam vähem töökorras mossest mitte töötav mosse. Jälle.
Nii ei ole enam üldse lõbus kui sa kogu aeg ainult remondid ja parandad, aga sõita ei saa.
See põhimõte toimis vaid ajal,kui tehnoülevaatlus oli olematu kontrolliga ja tagasi saadeti vaid viimased sarad,mis kokku kukkumise äärel.
Aga teisipidi sihikindlus viib võiduni.
Vana autoga saab seda remonti olema väga palju,kui sa just nullist kõike uuesti üles ei ehita ja enda käe järgi. Nii vähemalt näitab minu elu kogemus.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 30 Sept 2012 09:50
Postitas MAZ
On siis vahepeal miskeid arenguid ka olnud?
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 30 Sept 2012 22:02
Postitas Jeekim
Njah on ikka olnud, kuid pole olnud aega kirja panna.
Esiteks sai ära vahetatud üks tagumine piduri silinder. Vaja veel pidurid ära õhutada(kuid kool nõuab oma osa ja aega mosuga veeta maru vähe), eks siis, kui ära saab õhutatud siis ole näha kas sai ka hea. Käsipidurit pidin kah vähe peale keerama, võttis maru lahjalt.
Täna sai käidud uue karburaatori jahil. Kuid tundub, et tulutult- nimelt sai siis tuttava-tuttava käest 2107 lada karpa. näeb välja täpselt sama nagu 2140- daaz modifikatsioon.(vaakumiga) Kuid ohh üllatust, minu mosse kollektri otsa see ei istu. Poldi vahe ei klapi. Nüüd olengi jamas- ei ole karpat ja meel mõru, sest sõita ei saa. Siit ka palve: kellel kodus vedelemas mõni töö korras moskvichi, daaz või mõni mossele sobilik karpa ja on nõus selle mõõduka tasu eest mulle loovutama siis palun võtta ühendust kas pm. siia teemasse või 5088181
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 30 Sept 2012 22:07
Postitas stern100
Siksi karpa augud puuri lihtsalt 10se puuriga läbi ja peaks otsa istuma küll.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 01 Okt 2012 14:04
Postitas MAZ
Uut DAAZ karburaatorit leida on suht raske ja kui aluseks võtta poe hind,siis maksab teinekord uus asi juba 1/2 auto väärtusest. Usun,et tasub teha nii nagu Stern soovitas.
Ning, täna tabasin ühe 2140(punast värvi),mis on linna juurde siginenud!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 01 Okt 2012 17:05
Postitas Jeekim
MAZ sa mõtled seda mis seal puiestee tänava katlamaja juures? See seisab seal juba kevadest saati. Iga hommik kui kooli lähen siis vaatan kuidas ta vaikselt heina kasvab seal.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 01 Okt 2012 17:28
Postitas moskiito
Jeekim kirjutas:kellel kodus vedelemas mõni töö korras moskvichi, daaz või mõni mossele sobilik karpa ja on nõus selle mõõduka tasu eest mulle loovutama siis palun võtta ühendust kas pm. siia teemasse või 5088181
uuri partnermosse käest, tal ühtteist om pakkuda.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 01 Okt 2012 17:55
Postitas MAZ
Jeekim kirjutas:MAZ sa mõtled seda mis seal puiestee tänava katlamaja juures? See seisab seal juba kevadest saati. Iga hommik kui kooli lähen siis vaatan kuidas ta vaikselt heina kasvab seal.
Seda sama jah aga kuna ma sõidan suht harva läbi puiestee tänava tundus ta mulle kui sinna äsja tekkinud nähtus.
Üks punane "juudi jõulupuu" tüüpi 2140 on veel elvas ja üks SL ka. Viimane aga on peale 2011.a kevadet jäljetult kadunud.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Okt 2012 19:38
Postitas Jeekim
Kuna talv peatselt ukse ees ja senine auto sai ära müüdud ja rehvid alles jäid, siis nüüd vaja rehvidele sobivaid velgi mis mossele alla läheks. Nimelt siis rehvid 175/65 R14. Netist uurisin juba ja leidsin mõned varjandid mis sobiks, kuid see puhas teooria ja ei ole üldse kindel, et sobivad mossele:
esimene mis leidsin oli midagi sellist:
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=665791
ja teine
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=616680
Mõõtudelt nad muidugi samad, aga kumb oleks mossele parem varjant. Või hoopis midagi kolmandat...
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Postitatud: 04 Okt 2012 19:49
Postitas stern100
Mosse keskava peaks küll suurem olema kui 67