5. leht 12-st

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 24 Sept 2014 14:23
Postitas vix
Kahjuks seal pole selliseid peegleid :(

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 09 Nov 2014 00:18
Postitas vix
Küsimus selline et tahaks minna Mossega jäärajale aga kas keegi on mossele GAZ 53 4.3 V8 pealt pärit karpa peale pannud? Muidu panevad Weberi 2.5 v6 mootori omi ja siis veel Pierburgi omi aga pole veel kuulnud et keegi oleks GAZ oma peale pannud. Et siis küsimus selles et kas teeb energilisemaks kui siksi karpa. Praegu peal ziguli oma aga vanemad jääraja sõitjat ütlevad et selles jääb väheks :)
Ootaks arvamusi.
Aitäh. :)

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 09 Nov 2014 00:46
Postitas partnermosse
vix kirjutas:Küsimus selline et tahaks minna Mossega jäärajale aga kas keegi on mossele GAZ 53 4.3 V8 pealt pärit karpa peale pannud? Muidu panevad Weberi 2.5 v6 mootori omi ja siis veel Pierburgi omi aga pole veel kuulnud et keegi oleks GAZ oma peale pannud. Et siis küsimus selles et kas teeb energilisemaks kui siksi karpa. Praegu peal ziguli oma aga vanemad jääraja sõitjat ütlevad et selles jääb väheks :)
Ootaks arvamusi.
Aitäh. :)
Tee ujuk raskemaks, siis saad ka siksi karpaga lasta ringiratast ja mitte halvemini kui veebrid ja pitsburgid :lol

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 09 Nov 2014 00:59
Postitas vix
Pole ziguli karpat lahti lammutanud ja ei tea kus se ujuk tal asub. Mosse enda karpal tean aga sellel küll mitte.

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 09 Nov 2014 01:15
Postitas Jeekim
Võtad pealt kaane maha ja kohe esimese asjana vahib ujuk vastu. Ei ole seal midagi keerulist, järsku oli 5 kruvitüüpi polti. :D

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 09 Nov 2014 01:23
Postitas sass
Eks 2101 pisut jääb ikkagi Weberitele alla, lihtsalt õhku ei mahu sealt nii palju läbi. Ja see V8 karbuss võib jääda suureks... Pealegi oma ehituselt ei ole kõige parem ta mossele. Kui tahad rada sõita, siis vene karbussidest sobis hästi K126, millel siis ujukitase tõstetud täpselt nii palju, et tühikäigul napilt veel käis. Tuleb leida piir, kus veel käib ja ära ei uputa.

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 09 Nov 2014 01:47
Postitas vix
Kunagi sai midagi sellist tehtud aga siis oli nii et tühikägul vaevalt käis. Edasi läks aga nii kui gaasi maha lasid siis uputas ära -.-

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 09 Nov 2014 11:01
Postitas vix
Kui raskeks seda ujukit tuleb teha? Üle aru ei ole ka vist mõtet vms. ?

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 06 Dets 2014 11:37
Postitas vix
Eilse päeva seisuga sai siis nii kaugele mõeldud et ei hakka lähi ajal mossega liiklema. Kõigepealt vaja mootor timmi saada. Niisiis eile öösel kell 23.30 tuli idee minna garaasi ja mootor maha võtta. Kella kaheks oli maas ja nüüd siis ka küsimus et kustkohast on põhilised kohad kust õli võib lekkida. Kuna mootor alt ja külgede pealt päris kahvatu.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ja selgus et ka parem poolne mootori padi oli puruks. Nüüd tuleb lähiajal ära ilusti puhastada ja lahti võtta ning uued tihendid jne et mootor oleks ilus ja kuiv.

Re: AZLK 2140 1985.a. Vix.

Postitatud: 10 Veebr 2015 00:07
Postitas vix
Tänasepäeva seisuga sai siis siduri koja simmer ning ka kardaani poolse otsa simmer vahetatud ning ka tehtud väike ilu ravi. Käisin eile siis Türil kus müüakse vene masinatele varuosi sing sai siis ka kõik tihendid jne uued ostetud. Paari päeva jooksul üritaks ka mootori uuesti kokku panna. Eks näha ole kuidas tuleb. Ja siis küsimus ka et mis õli oleks kõige parem käigukasti panna. Kuna kast käis laiali ja oleks vaja ka uus õli sisse panna. Võib sinna tavalist Kasti õli panna või ei? Mõned vanameged räägivad et või teised jälle vastu pidi

Pilt