5. leht 8-st

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 09 Jaan 2018 14:07
Postitas Sirwilliam
wax kirjutas:Väga ilus. Kui pedantselt norida, siis oleks võinud akualuse punktidest lahti puurida, saaks nii see kui ka lansekas sealt alt korralikult värvitud :)


Tänud :beer .
Liivapritsiga mässasin ca 6h (140kg liiva)-sinna sisse kuulus liivamahuti täitmine, ummistused kraanides/voolikutes, silmast liiva eemaldamine :D jne. Prillid, kaitsemask ja respiraator olid muidugi kasutusel! Ühesõnaga päris vaevarikas oli... Eeltööna sai lihtsuse mõttes eemaldatud kogu mastiks erinevates piirkondades kuna seda prits hästi ei võta. Teine 5-6h läks liiva koristamisele, presendist "kambri" eemaldamisele, kere puhastamisele liivast/tolmust ja kruntimistele.
Akukasti alt/seest sain päris puhtaks, ainult selle esimese pleki teisele küljele ligi ei saanud. Samuti happekrunt ja krunt kattis päris viisakalt sealt seest pinnad ära. Õnneks on seal päris suured avad. Mina jäin rahule. Paras jama oli aga ninaosa ja akukasti vahele krunti lasta.. Kokkuvõttes paras nikerdamine, teistkorda seda ette võtta ilmselt ei taha :)

Järgmisena on plaanis kogu krunt ära matistada. Plaan on katta lansekad väljast, poolraam ning see osa põhjast/käigukasti tunnelist mis tehtud praegu sai kivikaitsmega. Olen kuulnud, et ennem kivikaitset tuleb pind värvida? Või siis otse krundile?
1)krunt-värv-kivikaitse-värv või 2) krunt- kivikaitse-värv.
Kas poolraam värvida mustaks või siis kerevärvi. Lansekatele tiibade alla ja põhjale ilmselt mastiksit ka lisaks.

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 09 Jaan 2018 20:55
Postitas hamada
Tubli värk. Originaalis olid poolraamid kerevärvi.
Pilt

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 09 Jaan 2018 22:18
Postitas stern100
hamada kirjutas:Tubli värk. Originaalis olid poolraamid kerevärvi.
]
Originaalis oli ka põhja all olev "tehase kivikaitse/mastks" kerevärvi. Ehk terve auto ümberring oli sama värvi

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 17 Jaan 2018 19:07
Postitas Sirwilliam
Tere taas. Kapotialune on osaliselt matistatud. Hullem nikerdamine :( Aga küsimus spetsialistidele. Kas piduritrummlid tuleks värvida nö. spets värviga (kuumakindla ahjuvärviga vms) või sobib happekrunt-täitekrunt- 2k värv?

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 13 Veebr 2018 19:29
Postitas Sirwilliam
Täna sai toodud üks pirukas lammutamiseks. Enda auto edenemisest räägin uuel nädalal. Kui keegi tahab varuosasid või tükke lõigata (kui antud kohapeal midagi alles on plekist :D ) pirukast siis andke teada. Osa asju jätan omale.

Pilt
Pilt

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 18 Veebr 2018 23:18
Postitas Sirwilliam
Lubasin nädalavahetusel kirjutada mis vahepeal toimunud on :)

Soetatud sai mõnda aega tagasi uus tagasillatala, millel kodus sai avastatud, et üks poldiaukudest on lõpetamata (loe:puur sisse murtud)
Pilt

Puuri otsa sai kuidagi kätte ning siis sai nö. rakise abil auk lõpuni puuritud ja keermestatud. Ootab liivapritsi ning värvi.
Pilt

Veel liivaga mässamist ning krunti.
Pilt

Poolraamid, osa põhjast ning lansekad väljast on saanud peale kivikaitsme (kulus 3 purki)
Pilt
Pilt

Vahepeal olen leinud ka uue sillatala :beer Puuduolevad esisilla puksipesad tuleb vanaküljest lahti lõigata ja uuele külge panna. Seda ei pritsi liivaga, krundib ja värvib. Uued puksid on ka olemas sillale.
Pilt

Auto nina ja mootoriruum on ka värvi saanud :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 24 Veebr 2018 12:13
Postitas Oliver
Peaks ütlema, et lausa kadestusega vaatan neid pilte. Ise nii hästi teha ei oska :D Samas mul puuduvad ka vastavad tööriistad. Masin tuleb kindlasti väga ilus, mis sobib ainult näitusele, sest sõita küll ei julgeks ega tahaks. :D Pärast enda esimese mosse värvimist oli samamoodi - kohe üldse ei raatsinud sõita, äkki kriimustab värvi ära :D

Super töö! Edu ja jaksu ehitamisel! :)

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 24 Veebr 2018 12:45
Postitas marek
Sirwilliam kirjutas:Lubasin nädalavahetusel kirjutada mis vahepeal toimunud on :)

Soetatud sai mõnda aega tagasi uus tagasillatala, millel kodus sai avastatud, et üks poldiaukudest on lõpetamata (loe:puur sisse murtud)
...
Huvipärast tekkis küsimus, et mis algsel/originaal sillakorpusel viga oli, et uus kasutusse läheb?

Küsin seepärast, et mulle on jäänud mulje kui "mittekuluvast" detailist, aga vb. siin hoopis mõni nüanss, mille peale oma peaga ei oskagi tulla.

Kui endal oleks praegu valida, et kas auto küljes olnud töötav detail või siis küsitava kvaliteediga varuosa (murdunud puur juba näitab, et tegu "praak" varuosaga), siis ise küll ei vahetaks korras asja sellise kahtlase vastu.

Muidugi saab kõiki mõõte, auke ja liitepindade töötlusi üle kontrollida, aga mina ei viitsiks seda küll teha kui teada korras detail olemas.

Aga töö on väga kena ja edu ning jaksu ehitamisel.

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 24 Veebr 2018 16:31
Postitas Sirwilliam
Oliver kirjutas:Peaks ütlema, et lausa kadestusega vaatan neid pilte. Ise nii hästi teha ei oska :D Samas mul puuduvad ka vastavad tööriistad. Masin tuleb kindlasti väga ilus, mis sobib ainult näitusele, sest sõita küll ei julgeks ega tahaks. :D Pärast enda esimese mosse värvimist oli samamoodi - kohe üldse ei raatsinud sõita, äkki kriimustab värvi ära :D


Super töö! Edu ja jaksu ehitamisel! :)

Tänud! :) Nagu eelnevalt mainitud siis näitusele küll see auto ei kõlba. Teen nii kuidas oskan. Pigem kevad, suvi, sügis auto. Soovin lihtsalt, et auto hea välja näeks paari meetri pealt ning kohe rooste ei läheks. Mõne aasta saab vast küll sõita :D

Re: IZ 412 IE-1983-Sirwilliam

Postitatud: 24 Veebr 2018 16:39
Postitas Sirwilliam
marek kirjutas:
Sirwilliam kirjutas:Lubasin nädalavahetusel kirjutada mis vahepeal toimunud on :)

Soetatud sai mõnda aega tagasi uus tagasillatala, millel kodus sai avastatud, et üks poldiaukudest on lõpetamata (loe:puur sisse murtud)
...
Huvipärast tekkis küsimus, et mis algsel/originaal sillakorpusel viga oli, et uus kasutusse läheb?

Küsin seepärast, et mulle on jäänud mulje kui "mittekuluvast" detailist, aga vb. siin hoopis mõni nüanss, mille peale oma peaga ei oskagi tulla.

Kui endal oleks praegu valida, et kas auto küljes olnud töötav detail või siis küsitava kvaliteediga varuosa (murdunud puur juba näitab, et tegu "praak" varuosaga), siis ise küll ei vahetaks korras asja sellise kahtlase vastu.

Muidugi saab kõiki mõõte, auke ja liitepindade töötlusi üle kontrollida, aga mina ei viitsiks seda küll teha kui teada korras detail olemas.

Aga töö on väga kena ja edu ning jaksu ehitamisel.
Konkreetset vajadust sellele talale ei olnud. Lihtsalt kuulsin, et on müüa ning võtsin uue ligi kuna differ, poolteljed, rummud jne. tulevad uued. 100% kindel veel ei ole kas ikka kasutusele ikka läheb..auk on vähemalt ära tehtud ning asi on arutamisel kuniks tagasillani jõuan. Tagant on puudu veel üks uus lehtvedru pakk. Praegu on olemas 2 erinevat pakki. Ühel üks leht vähem.. Kui kellegil üle üksik vedrupakk võib ühendust võtta.