5. leht 13-st

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 14 Aug 2019 09:23
Postitas stern100
On teine kere võtta? Ja seda praegust annab ju veel lappida kah :)

Muidu heade raamidega 2140 on pakkuda kui huvi.

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 15 Aug 2019 06:06
Postitas Martin2140
No eks teda kuidagi annaks lappida kah aga see oleks juba kapitaalremont. Kuna ega seal neid raame pole millegi külge keevitada kah. Kõik tagatiivad, tagapõll kõik pagasii põhi ning isegi pagassiluuk tuleks ära vahetada. Pluss karbid ja tagasilla kinnituskohad olidd juba niilahti tulnud, et see plekk mis sinna juba viimases lõpus tugevduseks peale sai pandud oli kerkinud mingi sent. Pluss eelmisel omanikul uus autu olemas, ning ongi mul parem. Saangi varuosi juurde. Ning autosid hoovi pealgi liialt palju. Ei mahu enam ära. Praegult siis minu 2140, isa kastikas niva, üks 412 mis on päranduseks saadud seisab garaasis, ootab kokku panemist ja siis see sinine on veel lammutamisel. Salong ja esimesed ukse klaasid lähevad 412-le. Esituled võtsin endale, sai osrami +150% lambid sisse pandud. Vahe on kui öö ja päev võrreldes vanadega. Ning tõesti juurde ei soovi hetkel.

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 30 Aug 2019 06:41
Postitas Martin2140
Sai ostetud uue tüübi jagaja koos jalaga ja peale pandud. Loksud läksid igatepidi väiksemaks, ja mootori töö muutus paljuski. Enne, peale panekut, pidi muiugi kõik ära puhastama, kuna ega sitast juppi mina küll oma mossele külge ei pane.
Pilt

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 31 Okt 2019 13:17
Postitas Martin2140
pole ammu midagi kirjutanud. vahepeal sai talverehvid alla juba visatud ja vaatasin kehvemad kilbid välja. sai need alla pandud. need sai alles hiljuti ostetud millegipärast on nendel kilpidel üleval ja all üks auk. ühel teisel samasugusel mis mul juba ennem oli, neid auke pole. keegi võib olla oskab öelda miks need augud tehtud on.
Pilt
võtsin siis lõpuks ette ka käigukasti otsasimmeri, mis lekkis juba siis kui ma ta alles sain. sees olid veel tehase simmerid aastanumbriga 77 mis olid lausa 1-2 milli suuremaks kulunud, mis pani imestama et kuidas käigukasti õli nii hästi sees püsis. peale pool teist aastat sõitu valasin ainult 50 grammi peale. muidugist ega mul läbisõit ka väga suur pole. pildil on vanad simmerid paremal pool.
Pilt
kardaani tagasi pannes märkasin et üks summuti trip(loodetavasti kirjutasin õieti) oli pooleks. sai siis tehtud niva vanast geneka rihmast uus.
Pilt
lisaks lekkis ka spidoka reduktori kaaned. panin liimi peale, loodetavasti jääb pidama. lisaks sai ette võetud käigukasti padi, mis põhjustas kolinat juba pikemat aega. rooste oli oma tööd teinud ja metallplaadid olid lahti tulnud.
Pilt

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 31 Okt 2019 23:13
Postitas martinjev
Auku pistad konksu ja saad sellega kilbi velje küljest ära tõmmata

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 01 Nov 2019 07:04
Postitas Martin2140
Huvitav miks siis kõikidel seda tüüpi kilpidel pole seda auku, teeks ju elu palju lihtsamaks?

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 11 Nov 2019 13:15
Postitas Martin2140
sai siis õlifiltert vahetatud ja filter oli korralikult kokku tõmbunud. 6000km aind sõit. filtris ja filtri kopsikus oli sitta korralikult.
Pilt

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 11 Nov 2019 19:36
Postitas stern100
Annad külmalt kõvasti peale? Või on mingi imepaks õli sees?

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 12 Nov 2019 07:17
Postitas Martin2140
Arvatavasti lihtsalt sai sitta nii palju kätte et tõmbas umbe. Külmalt ma lapatsit ei anna. Ja õli ka paks ei ole. Lahti võttes oli filtri kopsiku seintel ka korralik sittakiht peal.

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitatud: 12 Nov 2019 12:29
Postitas wax
Osad filtrid lähevadki selliseks. Meil kah mõned taolised olnud. Kasutage normaalseid tänapäevaseid.