Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu
Otsustasin siis ka lõpuks omale teema teha. Mosse sain juba endale 2. jaanuaril. Värvuseks on roheline.
Enamuselt olen pannud rõhku tehnilisele poolele. 3. jaanuaril sai avastatud et vesi on karteris. Sai loodetud et piisab plokikaane tihendi vahetusest aga siiski tuli sternilt osta uus plokikaas. Plokikaas peale, süüde paika, ja masin võttiski eluvaimu sisse. Siis hakkasid jamad tosooli pidama saamisega. Said ühe lekkekoha pidama ja mõne päeva pärast hakkas järgmisest kohast lekkima. Alles see kuu sai veel väljalaske kolle tagant kaanele uus tihend tehtud. Septembris saab juba ülevaatusele minna kui raha võimaldab. Alles täna sai piduritega ühele poole. Tagant vasak pidur jõnksutas kui pidur lahti lasta. Trumli tasapind polnud sirge ning sellele sai haamert natuke näidatud ning see sai korda. Mosse oli juulis ka "Hüvasti NSVL" filmivõtetel. Enam ei jõua seda filmi ära oodata.
Pilte pole siia teemasse ilmselt niipea oodata kuna endal korraliku kaamerat pole. Ainuke pilt mu mossest on minu profiilipilt. Kas keegi üldse näeb mu profiilipilti, seda ma ei tea.
Lõpetuseks tahaks tänada sterni kes on juppidega ikka aidanud.
Sellest piisab tänaseks.
Enamuselt olen pannud rõhku tehnilisele poolele. 3. jaanuaril sai avastatud et vesi on karteris. Sai loodetud et piisab plokikaane tihendi vahetusest aga siiski tuli sternilt osta uus plokikaas. Plokikaas peale, süüde paika, ja masin võttiski eluvaimu sisse. Siis hakkasid jamad tosooli pidama saamisega. Said ühe lekkekoha pidama ja mõne päeva pärast hakkas järgmisest kohast lekkima. Alles see kuu sai veel väljalaske kolle tagant kaanele uus tihend tehtud. Septembris saab juba ülevaatusele minna kui raha võimaldab. Alles täna sai piduritega ühele poole. Tagant vasak pidur jõnksutas kui pidur lahti lasta. Trumli tasapind polnud sirge ning sellele sai haamert natuke näidatud ning see sai korda. Mosse oli juulis ka "Hüvasti NSVL" filmivõtetel. Enam ei jõua seda filmi ära oodata.
Pilte pole siia teemasse ilmselt niipea oodata kuna endal korraliku kaamerat pole. Ainuke pilt mu mossest on minu profiilipilt. Kas keegi üldse näeb mu profiilipilti, seda ma ei tea.
Lõpetuseks tahaks tänada sterni kes on juppidega ikka aidanud.
Sellest piisab tänaseks.
Viimati muutis Martin2140, 03 Juun 2020 08:34, muudetud 2 korda kokku.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Tänan ja profiilipilti näen ilusti. Edu autoga!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Vastus on ilmselt: Kõva mees laseb kepsu plokist väljaMartin2140 kirjutas:Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Mina ei näe su profiilipilti.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Tänan. Praeguseks olen saanud auto sellisesse seisukorda, kuhu ma soovisin enne ülevaatust jõuda. Nüüd jääb loota vaid muretuid kilomeetreid ja et kepsud siiski välja ei lendaks.stern100 kirjutas:Tänan ja profiilipilti näen ilusti. Edu autoga!
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Kas keegi teine veel ei näe.Edel kirjutas:Vastus on ilmselt: Kõva mees laseb kepsu plokist väljaMartin2140 kirjutas:Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Mina ei näe su profiilipilti.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Mozilla-ga ei näe, Google Cromega näeb
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Kas keegi oskab öelda õlirõhu anduri keerme läbimõõtu.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Täna sai karpat uuritud et miks teise lõõri avanemisega hakkab mootor välja surema. Välja tuli see et bensu düüsid olid omavahel vahetuses. Vahetasin düüsid siis omavahel ringi ja nüüd teise lõõriga läheb pöördesse kah. Karpaks siis k-126n. See on juba teine vanatüübi karpa millel on düüsid vahetuses. Ainult kahe vanatüübi karpaga olen kokku puutunudgi. Ei tea kas panid juba tehases valesti. Kui kellegil vaja teada kuhu mis düüse vaja panna, siis jagan informatsiooni lahkesti.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Sa võidki ju oma teemas kirjutada, kuhu ja mis mõõdus düüsid panid Võid ka fotodega illustreerida, et oleks näitlikum
Aga tehases neid düüse kindlasti valesti ei pandud, meil omad härra nossovid olemas kes aegajalt harrastavad düüsitamist
Aga tehases neid düüse kindlasti valesti ei pandud, meil omad härra nossovid olemas kes aegajalt harrastavad düüsitamist
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
põhilõõrile bensiin 185, õhk 310 ja abilõõrile bensiin 250, õhk 230
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli