5. leht 13-st

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 25 Mai 2010 18:42
Postitas vootele
Nii nüüd youtubes väike video ka üleval.
http://www.youtube.com/watch?v=Lwg5vo8Y56I

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 26 Mai 2010 10:03
Postitas via
Tahokas paistab sul "surnud" olema ja "õlituli" põleb... Ilmselt elekter veel pooleli..

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 26 Mai 2010 12:48
Postitas vootele
Tahhokas on jah surnud. Ei ole 100% kindel, kuidas seda tööle saada. Uuel mootoril tuleb aju küljest tahhoka ots, vanal käis süütepooli külge.
Õlituli on tegelikkuses piduri kaitseklapi tuli. Pole aega olnud see klapp keskele saada, sellega on alati tükk tegemist.
Õlituld pole ma üldse veel asjal põlema saanud, kuigi andurile panin juhtme külge küll. Ilmselt on andur mittetoimiv, sest õlituli ei hakka ka seisva mootoriga põlema.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 26 Mai 2010 20:56
Postitas via
Eks Niva tahho nii karpa kui ajuga pritse korral ilmselt sama, seega võiks arvata, et piisab vastava väljundi ühendamisest tahho taha, aga mine tea..
Lada ja mosse õliandurid erinevad, küsimus ilmselt selles. Nival lisaks on/off andurile ilmselt ka rõhunäiduku oma mis hoopis teistsugune.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 11 Juun 2010 09:11
Postitas vootele
Nii vahepeal on veidi aega mööda läinud ja tehtud on suhteliselt vähe.
On olnud probleeme generaatoriga. Sain ühe sisemise regulaatoriga geneka, mis pooletunnise töö järel ära suri (dioodsild lühises). Praeguse seisuga on plaan panna vana (kopika oma) tagasi ja paigaldada väline regulaator (uus ostetud).
Sai tehtud vahetükk pritsepea ning 2141 õhufiltri "kopsiku" vahele nii et pealtpoolt paistab nüüd kõik originaalina.
Roostekohad tegin buvanoliga üle. Mõjus.
Tundub, et suveürituseks saab auto valmis.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 16 Juun 2010 08:26
Postitas vootele
Autol laadimine korras, panin vana geneka koos välise regulaatoriga, laeb nagu miska!
Väike probleem on veel, kuumast peast kipub üks silinder lonkama. Tõenäoliselt laheneb küünlajuhtmete ja küünalde vahetusega. Sel on veidi ebaharilik lahendus, jagaja puudub ja kasutatakse kahte topeltväljundiga süütepooli.
Mosse küünlajuhtmed ei sobinud ka, poolide väljundid on isast tüüpi st. nagu küünla otsad.
Vaja ka veel klapivahed kaliibriga läbi käia.
Pilt

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 16 Juun 2010 12:31
Postitas vootele
juhtus väike jama, mida via ka ette ennustas. Jõulise paigaltstardiga purunes midagi käigukastis. Neutraali peal on vedu raske, midagi koliseb ning ülejäänd käigud kas ei lähe üldse sisse või on blokeerunud.
Egas midagi, üks kahest varukastist peale ja edaspidi peab ettevaatlikum olema...

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitatud: 22 Juun 2010 23:49
Postitas vootele
Kast vahetatud; kokku läks ca. 6h. Kõige keerulisem oli kasti tagasi peale saamine, kohe kuidagi ei tahtnud oma kohale minna.
Käivitades selgus kummaline fenomen - sidurit vajutades tekkis pedaali meeletu vibra. Käisin mingi hetk autoga lähedalasuvas poes ning vibra aina suurenes. Oli juba hirm, et jäängi sinna Kadaka teele. Sõbrad-tuttavad ka kõik maale jaanipäeva pidama sõitnud. Selleks ajaks oli vibra juba kolinaks muutunud. Siis äkki käis kerge pups ja vibra oli kadunud.
Ise arvan, et kasti külge vedimisega ajas siduriketta tsentrist välja ning lõpuks hüppas asi ise oma kohale.
Teine ebameeldiv üllatus - rattalaager, mille ma just välja olin vahetanud, on taas omandanud kõva loksu. WTF is going on???

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitatud: 23 Juun 2010 09:12
Postitas moskiito
pakkun et käändteljel asuv laagri pesa liialt ära kulunud. Sinna aitab ainult kaks asja. kas uus käänttelg või puksiliim. Ennem soovitan mutrit kõvemini kinni keerata. kui ei aita, siis otsi sinna alla mingi lisa seib, see annab pingutust juurde natuke.

Re: AZLK 21412 '88 Vootele

Postitatud: 24 Juun 2010 01:52
Postitas risto626
Moskiitol on pesa suhtes õigus. Mu kunagisel mazdal lendas teel olles rattalaager, kohe päris pilbasteks ikka. Et ratast kinni ei kiilunud, sai omal jõul tagasi tuldud (minna polnud palju). Sai uus laager sisse ja sõitis jälle- kuni paar päeva hiljem läksin töökotta talvekaid alla kruvima. Ratast liigutades oli jälle jõhker loks sees- mida hekki nagu ??? . Sebisin lammarist uue käändetelje, veelkord uus laager ja oligi korras :) .