2 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426,IZ 2126 stern100

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas stern100 »

Sai siis täna käidud jäärada nühkimas. Ühel katsel poole sõidu pealt tekkis salongi mingisugune hais, siis hakkas vaikselt armatuuri alt igalt poolt auru tõusma, seda tuli järjest rohkem ning siis tekkis ka suhu juba magus maitse ning siis lendas tosooli salongis igasse külge juba. Õnneks oli katse teine ring ning lõpuni polnud palju. Auto pargitud, sai lähemalt uurima hakatud, selgus et soenduse radika gaasipedaali-poolne alumine väljund/toruots, oli ära murdunud radika küljest. Egas midagi, sai voolikud kapotialla välja sakutatud ja otse kokku ühendatud, et ikka täie raha eest päeva lõpuni saaks sõita. Käisin siis igalt matsilt tosooli ja vett kerjamas ja sõit võis jätkuda :D Kole külm oli ainult, kui soendus ei töödanud :D Peale järgmist katset avastasin, et kapotikinnitus-kõrv oli töölepingu lõpetanud ja kapott käis kinni lahti nagu soov oli. Samuti sai üks tünn kurvis õhulennule saadetud aga kahjustused on minimaalsed, tiiva pealt nats värvi maas ainult. Nüüd õnnelikult kodus ja nädal aega, et soenduse radikas ära vahetada ja muud asjad ka uuesti korda seada.

Pildimaterjali sõidust hetkel kahjuks eriti ei ole.

Pilt

Pilt
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas stern100 »

Oleks natukene targemate abi vaja.

Nimelt kuidas teha kindlaks, kas kett pole mitte ühe hamba võrra ennast üle visanud?
Äkki kellegil on jooniseid vms, kuidas seda välja selgitada. Või mille järgi see uuesti paika panna? :beer
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas moskiito »

seda on lihtne kindlaks teha, võtta klapikambrikaan maha, pane alt märkide järgi paika (kui õieti mäletan, oli esimene märk aga saad kirjandusest ka teada) ning siis saad ülevalt nukvõlli märgi järgi teada, kas on üle visanud või mitte..
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas stern100 »

moskiito kirjutas:seda on lihtne kindlaks teha, võtta klapikambrikaan maha, pane alt märkide järgi paika (kui õieti mäletan, oli esimene märk aga saad kirjandusest ka teada) ning siis saad ülevalt nukvõlli märgi järgi teada, kas on üle visanud või mitte..
Seda ma tean et alt paned märgi paika, aga kuskohas üleval see märk peab olema?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
prix
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Veebr 2009 20:39

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas prix »

Pilt
Pilt
Märgid on piltidel näidatud, aga meeles peab pidama seda, et märkide paika panekul peab keerama väntvõlli päripäeva. Ketti pingutades peab samuti keerama väntvõlli päripäeva ja pingutaja polti ei tohi keerata rohkem lahti kui 1/2 pööret.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas stern100 »

Suured tänud, uurin siis järgi. Kui kett ei ole üle visand, siis vist peab süüdet lihtsalt keerama...aga ma ei tea mismoodi siis lambist süüde valeks minna saab :D
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
prix
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Veebr 2009 20:39

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas prix »

Süüde on kõige töökindlam asi auto juures, seda pole vaja näppida kui mootor ennem töötas. Võid vaadata kontakti vahet või jagaja võlli lõtku, aga kui jaga on kinni siis pole seda vaja kuhugi keerata. Süüdet paned paika märgi nr. 4 järgi. Ei saa aru "tarkpeadest", kes iga törtsu peale hakkavad süüdet käppima.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas stern100 »

prix kirjutas:Süüde on kõige töökindlam asi auto juures, seda pole vaja näppida kui mootor ennem töötas. Võid vaadata kontakti vahet või jagaja võlli lõtku, aga kui jaga on kinni siis pole seda vaja kuhugi keerata. Süüdet paned paika märgi nr. 4 järgi. Ei saa aru "tarkpeadest", kes iga törtsu peale hakkavad süüdet käppima.
Selle auto süüde on juba jamanud pikka aega. Ühtlase gaasiga hakkab tagasi lööma ja vahele jätma. Kiirendades rebib nagu loom. Kuna täna sai mööda maanteed pikem ots tehtud siis oli see päris häiriv ja usun et see mootorile head ka ei tee.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
prix
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Veebr 2009 20:39

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas prix »

Seal ei saa ju midagi jamada. Kui jagaja võllil lõtku pole ja kontakti vahe on õige, kinnitusmutter kinni, siis mis seal jamab?
Kontrollida võid kondekat ja jagaja kaant. Ja süütepoolil võib jamada variaator
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Tahan mainida,et selle süütega on saanud nalja küll. Eriti,kui tegemist korralike juhtide ja remondimeestega. On olnud juhuseid,kui jagaja laager kulunud. Katsud,lõtku pole. Võtad lahti,puhastad ja avastad,et laager on sisse kulutanud kuuli kohalt,ehk auklikuks. Mingi aeg on paigas ja mingi aeg lõtkuga,kui keerad. Ja välja kukub nii,kui juhtub.Oleneb,kuidas kokku satub. Sedasi muutub süüde kõvasti. Eriti segaseks teeb asja see,et kui vahepeal oled hirmus korralik ja lammutad asja lahti,määrid jne. Kõigepealt tuleb laager ikka bentsuga puhtaks pesta,siis leiab vea üles. Katsud peo vahel. Siis parem,kui üle selja viskad,muidu jäädki mängima.
Mis keti märkide järgi kokkupanekusse puutub,ei ole minu autol võimalik märke kokku saada. Kas tegu keti väljavenimisega või mingi muu asjaga,ei tea. Kui üritasin paremini teha-klapid kõverad...Hakkasid vastu käima. Panin tagasi....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta