6. leht 10-st
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 24 Nov 2010 17:09
Postitas M410
Järjekordne näide, et vanast autost viimse seibini uue väärilise tegemine pole mingi paari nädala/paari kuu teema, nagu enamasti kiputakse arvama. Umbes et "aga siin ei ole ju midagi eriti rasket või aeganõudvat".
Kui tahta korralikku tööd, siis nõuab see hobuse kannatust ja ropult aega ning raha. Need kaks asja: "kiiresti ja/või odavalt", nagu enamjaolt tahetakse, võib kohe ära unustada.
Viimane lause ei käinud konkreetselt selle kõnealuse Moskvitši kohta, vaid ma konstateerisin fakti, kui sellist.
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 24 Nov 2010 18:01
Postitas iisak
M410 kirjutas:Järjekordne näide, et vanast autost viimse seibini uue väärilise tegemine pole mingi paari nädala/paari kuu teema, nagu enamasti kiputakse arvama.
Kui raha nagu muda ja meeskond koguaeg tegutsemas, siis on ikka küll. Kuid see on nüüd teine äärmus...
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 25 Nov 2010 01:21
Postitas M410
iisak kirjutas:M410 kirjutas:Järjekordne näide, et vanast autost viimse seibini uue väärilise tegemine pole mingi paari nädala/paari kuu teema, nagu enamasti kiputakse arvama.
Kui raha nagu muda ja meeskond koguaeg tegutsemas, siis on ikka küll. Kuid see on nüüd teine äärmus...
Seda küll. Ma pidasin oma eelmise postitusega silmas seda, kui kogu auto kallal vajaminevatest töödest peab algusest lõpuni tegema ainult üks või kaks inimest.
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 25 Nov 2010 10:44
Postitas carrec
Olen kasutaja M410-ga täielikult nõus. On vaja tõesti hobuse kannatust ja palju-palju aega, sest töömaht on suur, varuosade kokkuotsimine on paras peavalu ning siis veel igasuguste eritööde tegijatega asja ajamine, sest kõiki töid ise ära ei tee ja pole ka otstarbekas soetada eritöödeks vajalikku inventari ühe auto tegemise jaoks. Ning siis veel kõigele lisaks siis toimetada auto juures ja kui seda kõike teha veel põhitöö kõrvalt, nagu öeldakse "hobi korras" ehk õhtuti ja nädalavahetustel, siis võtabki sellise "kaunitari" ehitamine palju-palju aega.
Teades hr. Henki, siis võin öelda, et ta toimetab olematu meeskonnaga, ehk siis üksi või koos pojaga.
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 26 Nov 2010 20:12
Postitas viirusboy
Vb saab sealt kuskile vormid teha, et valada kunagi uued.
Natuke vana tsitaat, aga vormi teha nende ärgi oleks väga hea idee.. Omal on ka veel säilinud terve 408 armatuuri plastikute komplekte.. Kunagi sai neid hoolega kokku ostetud, aga nüüdseks saaks nendest vist 2 armatuuri ära ehtida. Samas säilinud ka rooli ümbruse plastik ja nupud. Ei tahaks neid niisama ära visata mõne aasta pärast, kui kõverdunud ja ära higistanud onvad..
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 27 Nov 2010 21:15
Postitas thahenk
Vot vot vot... meil õnnestus hankida üks selline nupp :
Ja teist oleks veel vaja ...
Nii, et kui oled nõus loobuma ühest, siis ...
võiks mingi diili teha.
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 24 Dets 2010 14:17
Postitas thahenk
Niinii, häid pühi mosseklubile !
Hea meel on selle üle, et pühadeks on saanud valmis uus mootor.
Sellel aastal seda autole peale veel ei jõua panna, sest esisild on veel komplekteerimata.
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 28 Dets 2010 21:37
Postitas hundu615
Kõik ilus tore,aga miks kiputakse seda mootorit nii hirmsasti värvima,ja täpiks I-le on kogu krempli otsas pasane (loe väsinud väljanägemisega) karbuss,märksõna on sooda ja klaaskuuli prits.
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 29 Dets 2010 23:38
Postitas mossejumal
hundu615 kirjutas:Kõik ilus tore,aga miks kiputakse seda mootorit nii hirmsasti värvima,ja täpiks I-le on kogu krempli otsas pasane (loe väsinud väljanägemisega) karbuss,märksõna on sooda ja klaaskuuli prits.
Kle minu teada pole seda mootorit värvitud,see lihtsalt korralikult puhastatud
Re: AZLK 408 1970 henk
Postitatud: 30 Dets 2010 00:14
Postitas tafi
Peaks ikka värvitud olema.