AZLK 2140SL 1983 TheoK
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Jah just nõnda ta sealt mootori küljet ära tulebki!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Kui püksid kollektori küljest lahti saad, siis pole kollektorit ilmselt vaja maha võtma hakatagi. Aga ma julgen pakkuda, et ei saa - juurdepääs sinna na vilets ja poldid on üldjuhul üsna kõvasti kinni põlenud. Siis võtadki püksid koos kollektoriga maha (igaks juhuks mainiks ära veel, et mootorit tuleb kuigipalju vasakule liigutada, et kogu kompott välja mahuks sealt) ja edasi on neid juba üksjagu lihtsam teineteisest eraldada.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Miski ei pidanud liigutama, minul tuli kõik ilusti lahti ja nagu nõiaväel sain kolde koos pükstega kätte.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
ei ole ka minul olnd pükste eemaldamisega mingeid probleeme. mõlemal mootoril tulid väga lihtsalt lahti.
21251
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Pendelhoova kinnitus jääb ka ette. See eest ära siis tuleb ka kollektor. Ma ise olen kollektori koos pükstega alati ära võtnud. Kui kanalit pole,on pükste kättesaamine kollektori küljest võimatu,isegi auto all roomates pole seal võtmega töödates üldse ruumi. Ära proovitud.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Tervitused!
Võib öelda, et KÄIDUD, TEHTUD
Aga alustan hoopis sellest, et nüüd võib küll öelda: Kevad on käes, päike käib kõrgelt ja linnud kohal samuti on nüüd 2009-hooaeg alustatud. Lühidalt ütlen ära, et vahetatud sai vaid püksid, seekord.
Nüüd aga toimingu juurde:
Alustatud sai sellest, et otsitud sobiv koht ja auto seisma jäetud, aku maha, pidurivedeliku paak kinni, õlivarda auk kinni, paisupaak kinni.
Tõkiskingad ette, ja rauad külge:

Hangitud sai ka Žiguli tungraud, mis rauale mõeldud. Tänud Ladaklubist zajetz-ile

Ja nõnda kedrates ta kerkis:


Selline oli siis töökallak:

Selline nägi välja pükste ja resonatori kohtumiskoht:

Õhtul sai alustatud, siis mutrite ja liitekohtade leotamisega, ainega MoS2. Sai kopsitud, ja logistatud ja taaskord õliga pritsitud. Võib öelda, et see on üks pagana hea aine. Veidi mängimist ja esimene pükste mutter hakkas liikuma, siis teine ja lõpuks kolmasgi, nagu mulle "Volgast" öeldi, siis need mutrid olid pronksist (?) ja tänu sellele ei saa nad ju kinni põlenud olla. Tänu sellele, et mutrid lahti tulid võis tööga rahule jääda.
Hommik. Öösel oli vihma sadanud ja kõik märg, aga kile istumise alla ja töö võis jätkuda.
Sai summuti lahti võetud kinnitustest ja logistatud, lahti tuligi resonaatori ja pükste kinnitus:

Ja siis, kopsides ja kolistades kukkusid ka püksid ära:

Kogu selle plärina tekitaja:

Edasi läksid siis uued püksid (tänud pppp-le) koos uue tihendi ja mutritega külge:



Siis sai uuritud käigukasti padja vahetamise võimalusi ja otsustasin et eks selle võtan suvel ette. Siit ka küsimus, kas vahetuseks tuleb kogu see tala ära võtta?
Lasin ta siis uuesti ratastele, eemaldasin kõiksugu punnid ja muud vedelike väljajooksmist takistavad vahendid (ühtegi tilka igaljuhul välja ei tulnud) ja ootasin veidi, et kõik vajuks. Käivitasin. Hääl oli kena, soojenedes kostus juba kerge iseloomulik undamine ja podin. Ei mingit mürinat ega plärinat. Siis aga hakkas kapoti alt suitsu tulema. Tegin luugi lahti ja sain aru et tegu on selle sama MoS2-ga mida seal julgelt pritsinud olin. Sai tehtud ka väike prooviring. Talvel treenitud pidurid ja ka käsipidur üllatasid vägagi positiivselt. Nimelt nii korraliku pidurdust pole enne olnud. Kõik ühtlane jne.
Sai käidud ka esimesel pikemal ringil (10km), kus sai ümbruskonnas asuvad valdused üle vaadatud. Maanteel väga mõnus, sõidab vaikselt aga samas suhteliselt jõuliselt.
Mõningad kenamad pildid ka:



Võib tehtud töödega kindlasti suuresti rahule jääda.
Oli tore vanatehnikaüritus, nagu öeldakse
TheoK
Võib öelda, et KÄIDUD, TEHTUD




Aga alustan hoopis sellest, et nüüd võib küll öelda: Kevad on käes, päike käib kõrgelt ja linnud kohal samuti on nüüd 2009-hooaeg alustatud. Lühidalt ütlen ära, et vahetatud sai vaid püksid, seekord.
Nüüd aga toimingu juurde:
Alustatud sai sellest, et otsitud sobiv koht ja auto seisma jäetud, aku maha, pidurivedeliku paak kinni, õlivarda auk kinni, paisupaak kinni.
Tõkiskingad ette, ja rauad külge:

Hangitud sai ka Žiguli tungraud, mis rauale mõeldud. Tänud Ladaklubist zajetz-ile



Ja nõnda kedrates ta kerkis:


Selline oli siis töökallak:

Selline nägi välja pükste ja resonatori kohtumiskoht:

Õhtul sai alustatud, siis mutrite ja liitekohtade leotamisega, ainega MoS2. Sai kopsitud, ja logistatud ja taaskord õliga pritsitud. Võib öelda, et see on üks pagana hea aine. Veidi mängimist ja esimene pükste mutter hakkas liikuma, siis teine ja lõpuks kolmasgi, nagu mulle "Volgast" öeldi, siis need mutrid olid pronksist (?) ja tänu sellele ei saa nad ju kinni põlenud olla. Tänu sellele, et mutrid lahti tulid võis tööga rahule jääda.
Hommik. Öösel oli vihma sadanud ja kõik märg, aga kile istumise alla ja töö võis jätkuda.
Sai summuti lahti võetud kinnitustest ja logistatud, lahti tuligi resonaatori ja pükste kinnitus:

Ja siis, kopsides ja kolistades kukkusid ka püksid ära:

Kogu selle plärina tekitaja:

Edasi läksid siis uued püksid (tänud pppp-le) koos uue tihendi ja mutritega külge:



Siis sai uuritud käigukasti padja vahetamise võimalusi ja otsustasin et eks selle võtan suvel ette. Siit ka küsimus, kas vahetuseks tuleb kogu see tala ära võtta?
Lasin ta siis uuesti ratastele, eemaldasin kõiksugu punnid ja muud vedelike väljajooksmist takistavad vahendid (ühtegi tilka igaljuhul välja ei tulnud) ja ootasin veidi, et kõik vajuks. Käivitasin. Hääl oli kena, soojenedes kostus juba kerge iseloomulik undamine ja podin. Ei mingit mürinat ega plärinat. Siis aga hakkas kapoti alt suitsu tulema. Tegin luugi lahti ja sain aru et tegu on selle sama MoS2-ga mida seal julgelt pritsinud olin. Sai tehtud ka väike prooviring. Talvel treenitud pidurid ja ka käsipidur üllatasid vägagi positiivselt. Nimelt nii korraliku pidurdust pole enne olnud. Kõik ühtlane jne.
Sai käidud ka esimesel pikemal ringil (10km), kus sai ümbruskonnas asuvad valdused üle vaadatud. Maanteel väga mõnus, sõidab vaikselt aga samas suhteliselt jõuliselt.
Mõningad kenamad pildid ka:



Võib tehtud töödega kindlasti suuresti rahule jääda.
Oli tore vanatehnikaüritus, nagu öeldakse

TheoK
Viimati muutis TheoK, 04 Mai 2009 17:06, muudetud 2 korda kokku.
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Talvega on kerele taas tekkinud üksikud "mullid". Ehk siis roostealged. Uurin, et mida ette võtta ja millega töödelda selliseid näpuotsa suuruseid "mulle"?
Ja siis veel see käigukasti padi, kas terve tala tuleb maha võtta?
TheoK
Ja siis veel see käigukasti padi, kas terve tala tuleb maha võtta?
TheoK
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
ei pea.TheoK kirjutas: Ja siis veel see käigukasti padi, kas terve tala tuleb maha võtta?
TheoK
21251
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
huvitav kallutusraud. ükspäev sirvisin tehnika ja tootmisi ning seal oli artikel sellest.
21251