Tervitused!
Võib öelda, et KÄIDUD, TEHTUD
Aga alustan hoopis sellest, et nüüd võib küll öelda: Kevad on käes, päike käib kõrgelt ja linnud kohal samuti on nüüd 2009-hooaeg alustatud. Lühidalt ütlen ära, et vahetatud sai vaid püksid, seekord.
Nüüd aga toimingu juurde:
Alustatud sai sellest, et otsitud sobiv koht ja auto seisma jäetud, aku maha, pidurivedeliku paak kinni, õlivarda auk kinni, paisupaak kinni.
Tõkiskingad ette, ja rauad külge:
Hangitud sai ka Žiguli tungraud, mis rauale mõeldud. Tänud Ladaklubist zajetz-ile
Ja nõnda kedrates ta kerkis:
Selline oli siis töökallak:
Selline nägi välja pükste ja resonatori kohtumiskoht:
Õhtul sai alustatud, siis mutrite ja liitekohtade leotamisega, ainega MoS2. Sai kopsitud, ja logistatud ja taaskord õliga pritsitud. Võib öelda, et see on üks pagana hea aine. Veidi mängimist ja esimene pükste mutter hakkas liikuma, siis teine ja lõpuks kolmasgi, nagu mulle "Volgast" öeldi, siis need mutrid olid pronksist (?) ja tänu sellele ei saa nad ju kinni põlenud olla. Tänu sellele, et mutrid lahti tulid võis tööga rahule jääda.
Hommik. Öösel oli vihma sadanud ja kõik märg, aga kile istumise alla ja töö võis jätkuda.
Sai summuti lahti võetud kinnitustest ja logistatud, lahti tuligi resonaatori ja pükste kinnitus:
Ja siis, kopsides ja kolistades kukkusid ka püksid ära:
Kogu selle plärina tekitaja:
Edasi läksid siis uued püksid (tänud pppp-le) koos uue tihendi ja mutritega külge:
Siis sai uuritud käigukasti padja vahetamise võimalusi ja otsustasin et eks selle võtan suvel ette. Siit ka küsimus, kas vahetuseks tuleb kogu see tala ära võtta?
Lasin ta siis uuesti ratastele, eemaldasin kõiksugu punnid ja muud vedelike väljajooksmist takistavad vahendid (ühtegi tilka igaljuhul välja ei tulnud) ja ootasin veidi, et kõik vajuks. Käivitasin. Hääl oli kena, soojenedes kostus juba kerge iseloomulik undamine ja podin. Ei mingit mürinat ega plärinat. Siis aga hakkas kapoti alt suitsu tulema. Tegin luugi lahti ja sain aru et tegu on selle sama MoS2-ga mida seal julgelt pritsinud olin. Sai tehtud ka väike prooviring. Talvel treenitud pidurid ja ka käsipidur üllatasid vägagi positiivselt. Nimelt nii korraliku pidurdust pole enne olnud. Kõik ühtlane jne.
Sai käidud ka esimesel pikemal ringil (10km), kus sai ümbruskonnas asuvad valdused üle vaadatud. Maanteel väga mõnus, sõidab vaikselt aga samas suhteliselt jõuliselt.
Mõningad kenamad pildid ka:
Võib tehtud töödega kindlasti suuresti rahule jääda.
Oli tore vanatehnikaüritus, nagu öeldakse
TheoK