MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
mai saa aru miks sa ei võta kroom asju eest küljest ära? Nende all on tavaliselt hulgaliselt roostet
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
see on selleks, et teada kui palju tuleb eest pahteldada. Need kroomdetailid on rohkem ajutine seal ees. Homme saab tagatuled külge pandud, et näha savi kogust tagatiival.Jossu kirjutas:mai saa aru miks sa ei võta kroom asju eest küljest ära? Nende all on tavaliselt hulgaliselt roostet
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Tänaseks on pool masinat krundi all. Tuleb veel korra pahtliga kumerused ja lohud siledaks teha ning peale seda ongi värv. Hetkel veel kruntimata uksed, esitulede nn prillid, ukse sisemised osad ning armatuurlaud. Homme tuleb siis värvikaardid ning reedeks peaks minema masin juba värvikambrisse.
Hetkel selline
http://album.ee/album/451873/50163431?
Hetkel selline
http://album.ee/album/451873/50163431?
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
mina ei oska muud õelda kui ilus... päris kiiresti areneb sul see projekt.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Ega sinugi projekt liigub kiires tempos.mart kirjutas:mina ei oska muud õelda kui ilus... päris kiiresti areneb sul see projekt.
Muidugi üks asi on kere tegemine, kuid samas peab ka sisule rõhku panema ja selle välimuse eest vaeva nägema. Hetkel on käsil käepidemete katmine nahaga, sest vene aegne plastmassi meenutav kattematerjal on mitmest kohast murdunud, ning selle väljanägemine pole just ideaali lähedane. Õmblen kokku sablooni, et hiljem selle järgi teistele käepidemetele saaks pealispinna valmistada. Käigukast on lahti võetud, kuna stoppersplint otsustas töölepingu ülesse öelda. Mootorit pole veel näppima hakanud. Osad kroomist detailid on poleeritud, kuid mitte kõik. Olen saanud endale uue esi iluvõre, esimesed suunatuled valge klaasiga, tagumised tuled, mis pole auto küljes olnudki. Originaalse salongipeegli ja veel mõningaid asju. Rooli arvatavasti nahatan ära, siis ei tee päike antud alusmaterjalile liiga. Kuid siiski pean suhtlema võrumaa mehega, kes otsustab kas saab sellele masinale muta nr või mitte.
Seniks Mart soovin sulle mõnusaid lisatunde ja nostalgiat
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Jahutan natuke su entusismi musta numbri osas. See rool on vale, lisaks sellele olid originaalis selle aasta autol ka üleni punased tagatule klaasid, võin muidugi eksida. Sa tee endale ennem musta numbri saamiise tingimused täiesti selgeks, see ei ole nii lihtne. Isegi lõdvikud ja lõdviku klambrid peavad olema selle aja malli järgi.
Tubli töö igal juhul, edu ja jaksu edasi toimetadda, ega must number ei ole ju kõige määravam, pea-asi et auto korralik ja vähemalt väliselt originaal.
Tubli töö igal juhul, edu ja jaksu edasi toimetadda, ega must number ei ole ju kõige määravam, pea-asi et auto korralik ja vähemalt väliselt originaal.
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Tagatuled on sellised nagu siin auto on. Originaal rool on mul olemas (sirvi albumit), Lõdvikud on originaalid ja klambrid mis sinna lähevat , on ka samast ajast olemas. pealegi peab olema 95% originaal või sellele vahetamatu sarnasusega tooted, et seda saada.carrec kirjutas:Jahutan natuke su entusismi musta numbri osas. See rool on vale, lisaks sellele olid originaalis selle aasta autol ka üleni punased tagatule klaasid, võin muidugi eksida. Sa tee endale ennem musta numbri saamiise tingimused täiesti selgeks, see ei ole nii lihtne. Isegi lõdvikud ja lõdviku klambrid peavad olema selle aja malli järgi.
Tubli töö igal juhul, edu ja jaksu edasi toimetadda, ega must number ei ole ju kõige määravam, pea-asi et auto korralik ja vähemalt väliselt originaal.
Kuid liigume sinna suunas, et selleni jõuda
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Igati tubli ettevõtmine, antsin sulle lihtsalt teada, et musta numbri saamine on päris-päris raske, muidu on pettumus pärast liiga suur! Tore kui eesmärk on olemas ja sinna poole püüeldakse!
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Ja ära unusta kõiki polte, mutreid ja seibe mis ei tohi ükski olla tänapäevased...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Huvitav ,kas selline must katus lastakse musta numbri puhul läbi? Automotos kunagi arutleti sel teemal ja keegi mainis seal, et sellised katused paigaldasid alles edasimüüijad soomes/rootsis. Osadel tagasitulnud Ladadel olevat ka selline katus olnud.
muidu väga tubli ettevõtmine ja et jõud ei raugeks masina ehitamisel!
muidu väga tubli ettevõtmine ja et jõud ei raugeks masina ehitamisel!