MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas Jossu »

mai saa aru miks sa ei võta kroom asju eest küljest ära? Nende all on tavaliselt hulgaliselt roostet
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

Jossu kirjutas:mai saa aru miks sa ei võta kroom asju eest küljest ära? Nende all on tavaliselt hulgaliselt roostet
see on selleks, et teada kui palju tuleb eest pahteldada. Need kroomdetailid on rohkem ajutine seal ees. Homme saab tagatuled külge pandud, et näha savi kogust tagatiival.
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

Tänaseks on pool masinat krundi all. Tuleb veel korra pahtliga kumerused ja lohud siledaks teha ning peale seda ongi värv. Hetkel veel kruntimata uksed, esitulede nn prillid, ukse sisemised osad ning armatuurlaud. Homme tuleb siis värvikaardid ning reedeks peaks minema masin juba värvikambrisse.

Hetkel selline

http://album.ee/album/451873/50163431?
mart
Postitusi: 346
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas mart »

mina ei oska muud õelda kui ilus... päris kiiresti areneb sul see projekt.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

mart kirjutas:mina ei oska muud õelda kui ilus... päris kiiresti areneb sul see projekt.
Ega sinugi projekt liigub kiires tempos.
Muidugi üks asi on kere tegemine, kuid samas peab ka sisule rõhku panema ja selle välimuse eest vaeva nägema. Hetkel on käsil käepidemete katmine nahaga, sest vene aegne plastmassi meenutav kattematerjal on mitmest kohast murdunud, ning selle väljanägemine pole just ideaali lähedane. Õmblen kokku sablooni, et hiljem selle järgi teistele käepidemetele saaks pealispinna valmistada. Käigukast on lahti võetud, kuna stoppersplint otsustas töölepingu ülesse öelda. Mootorit pole veel näppima hakanud. Osad kroomist detailid on poleeritud, kuid mitte kõik. Olen saanud endale uue esi iluvõre, esimesed suunatuled valge klaasiga, tagumised tuled, mis pole auto küljes olnudki. Originaalse salongipeegli ja veel mõningaid asju. Rooli arvatavasti nahatan ära, siis ei tee päike antud alusmaterjalile liiga. Kuid siiski pean suhtlema võrumaa mehega, kes otsustab kas saab sellele masinale muta nr või mitte.

Seniks Mart soovin sulle mõnusaid lisatunde ja nostalgiat :D
carrec
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:41
Asukoht: Tallinn/Raplamaa/Läänemaa
Kontakt:

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas carrec »

Jahutan natuke su entusismi musta numbri osas. See rool on vale, lisaks sellele olid originaalis selle aasta autol ka üleni punased tagatule klaasid, võin muidugi eksida. Sa tee endale ennem musta numbri saamiise tingimused täiesti selgeks, see ei ole nii lihtne. Isegi lõdvikud ja lõdviku klambrid peavad olema selle aja malli järgi.
Tubli töö igal juhul, edu ja jaksu edasi toimetadda, ega must number ei ole ju kõige määravam, pea-asi et auto korralik ja vähemalt väliselt originaal.
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

carrec kirjutas:Jahutan natuke su entusismi musta numbri osas. See rool on vale, lisaks sellele olid originaalis selle aasta autol ka üleni punased tagatule klaasid, võin muidugi eksida. Sa tee endale ennem musta numbri saamiise tingimused täiesti selgeks, see ei ole nii lihtne. Isegi lõdvikud ja lõdviku klambrid peavad olema selle aja malli järgi.
Tubli töö igal juhul, edu ja jaksu edasi toimetadda, ega must number ei ole ju kõige määravam, pea-asi et auto korralik ja vähemalt väliselt originaal.
Tagatuled on sellised nagu siin auto on. Originaal rool on mul olemas (sirvi albumit), Lõdvikud on originaalid ja klambrid mis sinna lähevat , on ka samast ajast olemas. pealegi peab olema 95% originaal või sellele vahetamatu sarnasusega tooted, et seda saada.

Kuid liigume sinna suunas, et selleni jõuda :D
carrec
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:41
Asukoht: Tallinn/Raplamaa/Läänemaa
Kontakt:

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas carrec »

Igati tubli ettevõtmine, antsin sulle lihtsalt teada, et musta numbri saamine on päris-päris raske, muidu on pettumus pärast liiga suur! Tore kui eesmärk on olemas ja sinna poole püüeldakse!
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas Jossu »

Ja ära unusta kõiki polte, mutreid ja seibe mis ei tohi ükski olla tänapäevased...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas marek »

Huvitav ,kas selline must katus lastakse musta numbri puhul läbi? Automotos kunagi arutleti sel teemal ja keegi mainis seal, et sellised katused paigaldasid alles edasimüüijad soomes/rootsis. Osadel tagasitulnud Ladadel olevat ka selline katus olnud.

muidu väga tubli ettevõtmine ja et jõud ei raugeks masina ehitamisel!
Vasta