MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Tervitus Foorumi pere. Sai soetatud üks suhteliselt haruldane (võiks juba väita) moskvitš 408IE Musta katusega. Väidetavalt originaalne, kuid siiski on mõningaid kahtlusi. Seega püüan koos teie kaasabil teha sellest autost 99,9% originaali .
Mõningad pildid auto toomisest 16.10.2008
http://album.ee/node/18779983/50132677
Moskvitš 408IE tee algas tegelikult MZMA tehasest kesk NSVL 1967 aastal. Autoexport exportis selle meie naaberriiki Rootsi. Sealseid siledaid teid nautis "iludus" kõigest kuus aastat, sõites läbi 46 040,6 kilomeetrit. Kuulus komisjonikauplus "Volga" importis antud auto tagasi Nõukogude Eestisse 1973 aasta lõpul. Kviitung hinnasedel nr.174831 on kirjas "Moskvitš 408E", mille hind 2418.- rubla ja allkiri on suhteliselt tihedalt koos, kriipsud ülesse-alla. Esimesel märtsil 1974 aastal ostis selle "iluduse" üks auväärt inimene Kadrinast, kes paraku puhkab rahus meie maapõues.
Moskvitš 408IE alustati sõitu 1976. aastal kümnendal juulil. Siis sai läbitud 40km neid, just mitte kõige siledamaid teid. Enne libeduse saabumist, asetati auto garaaži nn."pukkide" peale ja võeti alt rattad, puhastatit rattakoopad, võeti lahti piduri trumlid ja konserveeriti ning seati talvepuhkusele. Seda sama tööd tehti kuni 2008 aasta kevadeni - iga aasta sügisel üks ja sama teema - "iludus" ei saanudki talve nautida!
1977 alustati sõitu juba tiba varem - 15 mai, mil läbisõiduks võiks märkida 47 725 km. 14 -22 augustil tehti eestimaa turnee. Kaasa oli paiktud hulgim võileibu ning sõstramahla. Teekond viis Kadrinast - Tallinna, sealt edasi Saaremaale, Kingiseppa - Sõrve säärde - Kingiseppa - Tallinna ja 22 õhtuks tagasi Kadrinasse. Selle reisi jooksul sai kahjuks kannatada vasak esitiib. 30.08 1977 vasaku esitiiva remont ja värvimine. Antud aastal sõideti maha pea 4000 kilomeetrit.
1978 a. alustati sõitu 17 aprill Ls 51504 km
1979 a. alustati sõitu 30 aprill Ls 56105 km
1980 a. alustati sõitu 27 aprill Ls 59583 km
1981 a. alustati sõitu 15 mai Ls 64200 km
1982 a. alustati sõitu 22 mai Ls 69548 km
1983 a. alustati sõitu 15 märts Ls 74698 km
Vahepeal on paar aastat vahele jäänud millal sõitu alustati, kuid see jätkub
1986 a. alustati sõitu 24 aprill Ls 88150 km
1987 a. alustati sõitu 20 märts Ls 92880 km
1988 a. alustati sõitu 20 mai Ls 97735 km
1989 a. alustati sõitu 28 märts Ls 102989 km
1990 a. alustati sõitu 22 mai Ls 106763 km
1991 a. alustati sõitu 16 juuni Ls 109160 km
1995 a. alustati sõitu 15 märts Ls 112652 km
2003 a. alustati sõitu 05 mai Ls 119842 km
2005 a. alustati sõitu 11 juuni Ls 120644 km
2006 a. alustati sõitu 02 juuni Ls 120877 km
2007 a. alustati sõitu 22 juuni Ls 121668
2008 aasta läbisõidu kohta kahjuks andmed puuduvad. 16.10.2008 oli see kuupäev kui ma sain selle "iluduse" endale, läbisõit on hetkel 122120 km.
Kui nüüd jutu algusesse tagasi tulla, siis kõik see info on pärit ühest pruunikast märkmikust, mis ka mind üllatas. Tõsiselt täpselt on eelmine auto omanik kirjeldanud, mida ja millal on tehtud ja kui palju on selleks kulunud. Kuupäeva ja kellaaja täpsusega ülesse märkinud keretööd ja samas välja toodud millise summa eest. Sellest proovin ka järgnevalt märkmeid siia teha.
Käisin täna 21.10.2008. kahte külgmist suunatuld ostmas, mis poritiibadelt puudu oli (2 tk 60 .-), ning kolasin ka vararelaiseerimis keskuses ringi. Viimases kohas leidub ikka nii palju manti, kui vaid teaks täpselt mis kuhugi võiks sobida. Nädalavahetusel panen pilli käima, ja proovin ülevaatusele minna. Ex paistab mis saab
Nädalvahetusel 25.10.2008. Otsustasin, et peaks 408 parkima teise garaaži. Kuid nagu ostu hetkest pill ei töödanud, pidin nati teda ka putitama. Karpa segusiiber oli tiba kinni jäänud ja köhis kogu aeg bena peale. Sain hoovastiku liikuma ja uued küünlad peale - ei mõlnud hetkegi, kui juba hääled sees kerget sinist sumpst välja ajas. Pean tõdema, et minu 2004 bena Avensise mootori hääl on nati valjem kui 408'l. Kahjuks peab talveks mootori maha võtma, sest peale väikest sõitu esines paar puudust. Ploki jahutussärgi plekk punni vahelt lekib tiba tosooli ja muidugi ei saa ka ilma õlilekketa. Siiski oli suurim heameel, et enne talve sain masinale ikka hääled sisse ja temaga pisikese tiiru tehtud. Käigud lülituvad roolilt ideaalselt ja pidurite kohta ka erilist midagi öelda pole - kõik neli sai plokki lastud, kartes et kuhugi poole hakkab kiskuma, siis see oli asjata hirm Muidugi mis antud auto juures on mõeldus Hiinlastele - esiistmete kaugus , sest 188 cm on sinna rooli taha suht raske pääseda. Ülevaatusele muidugi ei jõudnud, sest sellise lekkega poleks mind keegi läbi lasknud
.......Jätkub
Noo nii - hetkel võib siis öelda, et selle nädala lõpu seisuga peaks masina saama juppideks. Mootori ja käiguosa pealt, salongi tühjaks, elektri välja ning istmed ja polstrid eemaldatud. Plaan on viia Tartusse Automaalri juurde tegemisele. Tuleb siis täielik kapitaal remont kerele. Ainus mis jääb puutumata on katus väljaspoolt, sest must nn plastikkihti pole mõtekas teha. Ideaalis on lootus masin keretöödest kätte saada kusagil märtsi alguseks, selle vahel tuleb ära puhastada mootori ja käigu osad, vahetada lekkivad tihendid ja veesärgi plekk punn. Üle kontrollida juhtmestik. Kindalsti tuleb "puna - valge" istmetele teha korralik puhastus ja juhiistme seljatoekatte parandus, nati õmblusest lahti tulnud. Kroom osad, mis on kõik olemas peab peegliks poleerima. Kokku ladused saab armatuur miililugeja, nagu algeliselt Rootsist tuues oli. Tagaluuk saab asendatud kirjad Moskvich, mis hetkel on slaavi kirjas.
Plaanis on masin liikuma saada Mai alguseks, et mosseklubi kokkutulekule jõuda, kui veelgi suurem soov ja üritus leiab aset juuni lõpus kui toimub KINDRAL LAIDONERI MEMORIAAL 2009
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=26096 kus teekond viib läbi põjapoolse ranniku lääne kagu Eestisse. Kindlasti on üritusel palju seda, mis enne minu sündi siinsetel teedel liikus.
Seega on mille nimel pingutada.
Mõningad pildid auto toomisest 16.10.2008
http://album.ee/node/18779983/50132677
Moskvitš 408IE tee algas tegelikult MZMA tehasest kesk NSVL 1967 aastal. Autoexport exportis selle meie naaberriiki Rootsi. Sealseid siledaid teid nautis "iludus" kõigest kuus aastat, sõites läbi 46 040,6 kilomeetrit. Kuulus komisjonikauplus "Volga" importis antud auto tagasi Nõukogude Eestisse 1973 aasta lõpul. Kviitung hinnasedel nr.174831 on kirjas "Moskvitš 408E", mille hind 2418.- rubla ja allkiri on suhteliselt tihedalt koos, kriipsud ülesse-alla. Esimesel märtsil 1974 aastal ostis selle "iluduse" üks auväärt inimene Kadrinast, kes paraku puhkab rahus meie maapõues.
Moskvitš 408IE alustati sõitu 1976. aastal kümnendal juulil. Siis sai läbitud 40km neid, just mitte kõige siledamaid teid. Enne libeduse saabumist, asetati auto garaaži nn."pukkide" peale ja võeti alt rattad, puhastatit rattakoopad, võeti lahti piduri trumlid ja konserveeriti ning seati talvepuhkusele. Seda sama tööd tehti kuni 2008 aasta kevadeni - iga aasta sügisel üks ja sama teema - "iludus" ei saanudki talve nautida!
1977 alustati sõitu juba tiba varem - 15 mai, mil läbisõiduks võiks märkida 47 725 km. 14 -22 augustil tehti eestimaa turnee. Kaasa oli paiktud hulgim võileibu ning sõstramahla. Teekond viis Kadrinast - Tallinna, sealt edasi Saaremaale, Kingiseppa - Sõrve säärde - Kingiseppa - Tallinna ja 22 õhtuks tagasi Kadrinasse. Selle reisi jooksul sai kahjuks kannatada vasak esitiib. 30.08 1977 vasaku esitiiva remont ja värvimine. Antud aastal sõideti maha pea 4000 kilomeetrit.
1978 a. alustati sõitu 17 aprill Ls 51504 km
1979 a. alustati sõitu 30 aprill Ls 56105 km
1980 a. alustati sõitu 27 aprill Ls 59583 km
1981 a. alustati sõitu 15 mai Ls 64200 km
1982 a. alustati sõitu 22 mai Ls 69548 km
1983 a. alustati sõitu 15 märts Ls 74698 km
Vahepeal on paar aastat vahele jäänud millal sõitu alustati, kuid see jätkub
1986 a. alustati sõitu 24 aprill Ls 88150 km
1987 a. alustati sõitu 20 märts Ls 92880 km
1988 a. alustati sõitu 20 mai Ls 97735 km
1989 a. alustati sõitu 28 märts Ls 102989 km
1990 a. alustati sõitu 22 mai Ls 106763 km
1991 a. alustati sõitu 16 juuni Ls 109160 km
1995 a. alustati sõitu 15 märts Ls 112652 km
2003 a. alustati sõitu 05 mai Ls 119842 km
2005 a. alustati sõitu 11 juuni Ls 120644 km
2006 a. alustati sõitu 02 juuni Ls 120877 km
2007 a. alustati sõitu 22 juuni Ls 121668
2008 aasta läbisõidu kohta kahjuks andmed puuduvad. 16.10.2008 oli see kuupäev kui ma sain selle "iluduse" endale, läbisõit on hetkel 122120 km.
Kui nüüd jutu algusesse tagasi tulla, siis kõik see info on pärit ühest pruunikast märkmikust, mis ka mind üllatas. Tõsiselt täpselt on eelmine auto omanik kirjeldanud, mida ja millal on tehtud ja kui palju on selleks kulunud. Kuupäeva ja kellaaja täpsusega ülesse märkinud keretööd ja samas välja toodud millise summa eest. Sellest proovin ka järgnevalt märkmeid siia teha.
Käisin täna 21.10.2008. kahte külgmist suunatuld ostmas, mis poritiibadelt puudu oli (2 tk 60 .-), ning kolasin ka vararelaiseerimis keskuses ringi. Viimases kohas leidub ikka nii palju manti, kui vaid teaks täpselt mis kuhugi võiks sobida. Nädalavahetusel panen pilli käima, ja proovin ülevaatusele minna. Ex paistab mis saab
Nädalvahetusel 25.10.2008. Otsustasin, et peaks 408 parkima teise garaaži. Kuid nagu ostu hetkest pill ei töödanud, pidin nati teda ka putitama. Karpa segusiiber oli tiba kinni jäänud ja köhis kogu aeg bena peale. Sain hoovastiku liikuma ja uued küünlad peale - ei mõlnud hetkegi, kui juba hääled sees kerget sinist sumpst välja ajas. Pean tõdema, et minu 2004 bena Avensise mootori hääl on nati valjem kui 408'l. Kahjuks peab talveks mootori maha võtma, sest peale väikest sõitu esines paar puudust. Ploki jahutussärgi plekk punni vahelt lekib tiba tosooli ja muidugi ei saa ka ilma õlilekketa. Siiski oli suurim heameel, et enne talve sain masinale ikka hääled sisse ja temaga pisikese tiiru tehtud. Käigud lülituvad roolilt ideaalselt ja pidurite kohta ka erilist midagi öelda pole - kõik neli sai plokki lastud, kartes et kuhugi poole hakkab kiskuma, siis see oli asjata hirm Muidugi mis antud auto juures on mõeldus Hiinlastele - esiistmete kaugus , sest 188 cm on sinna rooli taha suht raske pääseda. Ülevaatusele muidugi ei jõudnud, sest sellise lekkega poleks mind keegi läbi lasknud
.......Jätkub
Noo nii - hetkel võib siis öelda, et selle nädala lõpu seisuga peaks masina saama juppideks. Mootori ja käiguosa pealt, salongi tühjaks, elektri välja ning istmed ja polstrid eemaldatud. Plaan on viia Tartusse Automaalri juurde tegemisele. Tuleb siis täielik kapitaal remont kerele. Ainus mis jääb puutumata on katus väljaspoolt, sest must nn plastikkihti pole mõtekas teha. Ideaalis on lootus masin keretöödest kätte saada kusagil märtsi alguseks, selle vahel tuleb ära puhastada mootori ja käigu osad, vahetada lekkivad tihendid ja veesärgi plekk punn. Üle kontrollida juhtmestik. Kindalsti tuleb "puna - valge" istmetele teha korralik puhastus ja juhiistme seljatoekatte parandus, nati õmblusest lahti tulnud. Kroom osad, mis on kõik olemas peab peegliks poleerima. Kokku ladused saab armatuur miililugeja, nagu algeliselt Rootsist tuues oli. Tagaluuk saab asendatud kirjad Moskvich, mis hetkel on slaavi kirjas.
Plaanis on masin liikuma saada Mai alguseks, et mosseklubi kokkutulekule jõuda, kui veelgi suurem soov ja üritus leiab aset juuni lõpus kui toimub KINDRAL LAIDONERI MEMORIAAL 2009
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=26096 kus teekond viib läbi põjapoolse ranniku lääne kagu Eestisse. Kindlasti on üritusel palju seda, mis enne minu sündi siinsetel teedel liikus.
Seega on mille nimel pingutada.
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Noo nii, pool masinat on juba lahti võetud. Tagumine osa on suht hästi säilinud, pagasi ruumist eip leia roostetki, kuid bensiini paagi avasused on vana omaniku mingi plasteliiniga kinni mässitud. Salong on puna ja valge nn naha taolise kattega. Nädalavahetusel on siis plaani võetud, et saaks selle Tartu tuua.
Lisan siia juurde lingi, mis hetke seisuni tehtud on-
http://album.ee/album/451873/50154151?
Jätkub ...
Lisan siia juurde lingi, mis hetke seisuni tehtud on-
http://album.ee/album/451873/50154151?
Jätkub ...
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
krt see on ju see iludus, mida kadestada tasub!
jõudu-jaksu ja pealehakkamist!
jõudu-jaksu ja pealehakkamist!
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Noo nii - Täna 07.02.2009, sai veedetud meeldivalt jahedas kuid talutavas garaažis pea 5 tundi. Eesmärk oli jõuda mootori maha tõstmiseni. Pean üllatusega tõdema, et eelmine omanik kasutas vastavat määret, et iga polt ja mutter, tulid lihtsalt lahti, kasutamata isegi mingeid nn "rooste surmasid". Püüdsin jäädvustada kogu töö protsessi fotodele. Sai alustatud juhtmestiku lahti arutamisest, mida võrreldes läänemasinatega on ikka häbematult vähe. Proovisin ka esistanget täna eest saada, kuid minu üllatuseks olid logarid nii võrd hästi pandud, et neid alt ärasaada peab rellakat kasutama. Poldipead on maas.
Nagu ikka kõige rohkem roostet võib leida akut kandva aluse juurest. Ülejäänud kohtadesse on sattunud õli ja selle tulemusena ei roosteta. Antud mudeline on peale pandud plokisoojendus, mille vahelt lekib jahutusvedelikku, kuid see on tehtav. Homme hommikul varakult ülesse ja esimese asjana mootor maha, peale seda nati veel salongi tühjaks tõsta, ning Tartu poole teele. Egap siis miskit, peatselt panen ka pildid ülesse, siis on näha milline 1967 aasta toodang välja näeb.
.....Järkub
Nagu ikka kõige rohkem roostet võib leida akut kandva aluse juurest. Ülejäänud kohtadesse on sattunud õli ja selle tulemusena ei roosteta. Antud mudeline on peale pandud plokisoojendus, mille vahelt lekib jahutusvedelikku, kuid see on tehtav. Homme hommikul varakult ülesse ja esimese asjana mootor maha, peale seda nati veel salongi tühjaks tõsta, ning Tartu poole teele. Egap siis miskit, peatselt panen ka pildid ülesse, siis on näha milline 1967 aasta toodang välja näeb.
.....Järkub
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Mossel mootorit vahetada on ikka eriline lust jah sesmöttes, et kola vähe. Mingi 3 juhet vist ja 2-3 trossi ja möned voolikud ja ongi käes
412 tüüpi mossel mootorivahetus üksi koos pausidega ühe päeva töö - proovitud
412 tüüpi mossel mootorivahetus üksi koos pausidega ühe päeva töö - proovitud
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Nagu lubatud, siis täna õhtuks 08.02.2009 sai auto lahti võetud ja Tartu toodud. Hommikul 8'st alates kuni 18.00'ni lammutust tööd tehtud. Vahepeal c 3 tundi jõudsin paigaldada laminaati ja siis tagasi garaaži. Täna võtsin maha mootori, salongist kogu polstri ja muidugi elektrijuhtmed. Pidin tõdema, et vana omanik on ikka tubli töö teinud ja kõik poldi otsad planteliiniga kinni mätsinud, mille tulemusena võisid praktiliseld käega mutrid lahti keerata. Ühesõnaga tublit tööd on teinud eelmine omanik. Autosse jäi alles juhi iste, juhtimissüsteem, laepolster (sest klaasid olid ees ja polster on seal küljes kinni)
Tartusse tõin ta isevalmistatud auto veoks kohandatud treileriga. Esimesed rattad peale ja sõit võis alata. Kahjuks, kui puudub autol mootor, siis kipub to käruga koos hüplema igas väiksemas tee konarluses. Sõit Aravete lähistelt kuni Tartuni kesti pea 2 tundi, läbides 119km. Saigi parasjagu tagasilla õli soojaks sõita, sest keskmine kiirus kujunes 62 km/h.
Olin mingi 21.00'ks Tartus. Auto transportisin värvi ja keretöökotta "Automaaler OÜ". Homme esmaspäeval lubasid mehed teha korraliku pesu ja siis teada anda, milliseid plekke nad minult vajavad. Siis oskan liikuda mööda eestit ja neid kohale tuua. Samas vist kolmapäeval viime mosse liivapritsi, et saada täit selgust pleki tugevuse kohta.
Riputan siis ka mõned pildid ülesse tänasest lammutusest.
http://album.ee/album/451873/50154809?
Tartusse tõin ta isevalmistatud auto veoks kohandatud treileriga. Esimesed rattad peale ja sõit võis alata. Kahjuks, kui puudub autol mootor, siis kipub to käruga koos hüplema igas väiksemas tee konarluses. Sõit Aravete lähistelt kuni Tartuni kesti pea 2 tundi, läbides 119km. Saigi parasjagu tagasilla õli soojaks sõita, sest keskmine kiirus kujunes 62 km/h.
Olin mingi 21.00'ks Tartus. Auto transportisin värvi ja keretöökotta "Automaaler OÜ". Homme esmaspäeval lubasid mehed teha korraliku pesu ja siis teada anda, milliseid plekke nad minult vajavad. Siis oskan liikuda mööda eestit ja neid kohale tuua. Samas vist kolmapäeval viime mosse liivapritsi, et saada täit selgust pleki tugevuse kohta.
Riputan siis ka mõned pildid ülesse tänasest lammutusest.
http://album.ee/album/451873/50154809?
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Õige mõte viia liivapritsi masin siis tulevad igasugu üllatused välja.
Samas vaatan,et mootor on maru roostes? Kas mida on on lekkinud ja siis see sidurikorv on ka puhta puruks, mis pole küll ime aga seda tuleb ette.
Paistab,et auto on originaalis vesihall olnud, see ka üsna kena värv.
Ega midagi soovin edu,et masin valmis saab!
Samas vaatan,et mootor on maru roostes? Kas mida on on lekkinud ja siis see sidurikorv on ka puhta puruks, mis pole küll ime aga seda tuleb ette.
Paistab,et auto on originaalis vesihall olnud, see ka üsna kena värv.
Ega midagi soovin edu,et masin valmis saab!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
MAZ kirjutas:Õige mõte viia liivapritsi masin siis tulevad igasugu üllatused välja.
Samas vaatan,et mootor on maru roostes? Kas mida on on lekkinud ja siis see sidurikorv on ka puhta puruks, mis pole küll ime aga seda tuleb ette.
Paistab,et auto on originaalis vesihall olnud, see ka üsna kena värv.
Ega midagi soovin edu,et masin valmis saab!
Kahjuks või õnneks pole see olnud vesihall, see on hilisem krunt , millega antud inimene oli masina ka seets poolt üle teinud, sest kellel seda värvi ikka jagus.
Mootorist niipalju, et see on pindmine rooste. Sidurikoda on katki läinud, selle põhjuseid võib otsida ühes parempoolses mootorikinnituses, mis oli lahti tulnud.
Käigukast on vähemalt ideaalses korras. ei mingeid lekked jne
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Võib ka uusi üllatusi juurde tekkida (sõltub pritsijast; vihje: nagu merelaine)...MAZ kirjutas:Õige mõte viia liivapritsi masin siis tulevad igasugu üllatused välja.
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
11.02.2009 on masin lõplikult tükkideks võetud. Uksed eest ära, esimene põll küljest, klaasid, kapott ning pagasiluuk eemaldatud. Sai pestud igasugusest nõgest ja õlidest puhtaks ja ootab minekut liivapritsi.
Mõningad pildid sellest.
http://album.ee/node/18862897/50155479
Jätkub .........
Mõningad pildid sellest.
http://album.ee/node/18862897/50155479
Jätkub .........
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677