TÜ - tehnoülevaatus
Re: TÜ - tehnoülevaatus
liiga palju kütust/vähe õhku. CH, ehk HC on põlemata kütus. CO on piires kenasti, aga võiks väiksem olla. Mis hapniku näit oli?
Pidurite õhutamisest on siin juttu küll, kahekontuuriline ilmselt sul seal....
Muidu õhutamine algab alati piduripeasilindrile kõige kaugemast rattast, ehk siis parem taga, siis vasak, siis parem esi ja siis vasak...
Ja vaata piilu trumlisse - kas sillaõli ehk ei leki.. siis on ka pidur nullilähedane.
Pidurite õhutamisest on siin juttu küll, kahekontuuriline ilmselt sul seal....
Muidu õhutamine algab alati piduripeasilindrile kõige kaugemast rattast, ehk siis parem taga, siis vasak, siis parem esi ja siis vasak...
Ja vaata piilu trumlisse - kas sillaõli ehk ei leki.. siis on ka pidur nullilähedane.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Vist jah sutsu palju saab peale Võtsin karpa lahti, esimese kambri düüsid,algab jagaja poolt oli 107 ja teine 162, auto läbis viimati TÜ 2007.eks ma lappan neid materjale siin läbi ja õppin muid probleeme polnud, ülejäänu oli kommikas. Teist kambrit ei tea, pole nii sisse süvenenud, aga pealmised düüsid olid mõlemad 170. Hapniku näitu kahjuks ei tea ega oska öelda! Muidu jooksis 130 välja, liiklus hakkas segama:) Aga mootor suht tõmbleb tühikäigul!mario kirjutas:liiga palju kütust/vähe õhku. CH, ehk HC on põlemata kütus. CO on piires kenasti, aga võiks väiksem olla. Mis hapniku näit oli?
Pidurite õhutamisest on siin juttu küll, kahekontuuriline ilmselt sul seal....
Muidu õhutamine algab alati piduripeasilindrile kõige kaugemast rattast, ehk siis parem taga, siis vasak, siis parem esi ja siis vasak...
Ja vaata piilu trumlisse - kas sillaõli ehk ei leki.. siis on ka pidur nullilähedane.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Tühikäiku mõjutavad ülesloetud düüsid vähe. Kui CO on madal, siis HC on kõrge - segukruvi tuleb pisut keerata. Oma masinatel on tavaliselt CO jäänud 3% peale ja HC on täpselt ära mahtunud sellisel juhul. Olen ka läinud ülevaatusele analoogse masinaga, HC küll nii kõrge ei olnud, aga oli üle limiidi. CO oli samuti 0,8-0,9. Keerasin segukruvi ja läks paika.
Pidurid reguleeri paika ja kontrolli, kas õhk väljas ja silindrid töötavad ilusti.
Pidurid reguleeri paika ja kontrolli, kas õhk väljas ja silindrid töötavad ilusti.
Viimati muutis sass, 04 Sept 2016 11:13, muudetud 1 kord kokku.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Tänud. Pidurid said ettevõetud,karpaga on vaja külma närvi:), point ka selles, et karpa tüüpi ei tea! On daaz aga plaat kus nr.on kõik kulunud ja maha nühitud. Keerasin ka segukruvi , alustasin keerates kinni, tuli kusagil pea kaks ringi ja oli lõpus , täitsa kinni olles mootor töötas ja rabeles , keerates tagasi, siis juba 1,5 pööret. Sama , rohkem , üle kolme jne, tõusid mootori pöörded , värises samuti, suht si..t timmida kui seal ruumi pole ja mootor väristab:)
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Kui DAAZ karpa segusiiber reguleerimata, siis võid jäädagi kruvisid keerama.Pane pilt oma karpast üles, kamba peale saame margi ka teadaAndreeez kirjutas:Tänud. Pidurid said ettevõetud,karpaga on vaja külma närvi:), point ka selles, et karpa tüüpi ei tea! On daaz aga plaat kus nr.on kõik kulunud ja maha nühitud. Keerasin ka segukruvi , alustasin keerates kinni, tuli kusagil pea kaks ringi ja oli lõpus , täitsa kinni olles mootor töötas ja rabeles , keerates tagasi, siis juba 1,5 pööret. Sama , rohkem , üle kolme jne, tõusid mootori pöörded , värises samuti, suht si..t timmida kui seal ruumi pole ja mootor väristab:)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: TÜ - tehnoülevaatus
DAAZ-2140?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: TÜ - tehnoülevaatus
See paistab olema 2105 oma.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Ma ise ka kaldun arvama et 2105- 2107 oma, Googeldades andis jah sama karpa mis autol peal.