6. leht 9-st

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 02 Sept 2016 22:47
Postitas mario
liiga palju kütust/vähe õhku. CH, ehk HC on põlemata kütus. CO on piires kenasti, aga võiks väiksem olla. Mis hapniku näit oli?
Pidurite õhutamisest on siin juttu küll, kahekontuuriline ilmselt sul seal....
Muidu õhutamine algab alati piduripeasilindrile kõige kaugemast rattast, ehk siis parem taga, siis vasak, siis parem esi ja siis vasak...
Ja vaata piilu trumlisse - kas sillaõli ehk ei leki.. siis on ka pidur nullilähedane.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 03 Sept 2016 00:21
Postitas Andreeez
mario kirjutas:liiga palju kütust/vähe õhku. CH, ehk HC on põlemata kütus. CO on piires kenasti, aga võiks väiksem olla. Mis hapniku näit oli?
Pidurite õhutamisest on siin juttu küll, kahekontuuriline ilmselt sul seal....
Muidu õhutamine algab alati piduripeasilindrile kõige kaugemast rattast, ehk siis parem taga, siis vasak, siis parem esi ja siis vasak...
Ja vaata piilu trumlisse - kas sillaõli ehk ei leki.. siis on ka pidur nullilähedane.
Vist jah sutsu palju saab peale :) Võtsin karpa lahti, esimese kambri düüsid,algab jagaja poolt oli 107 ja teine 162, auto läbis viimati TÜ 2007.eks ma lappan neid materjale siin läbi ja õppin :) muid probleeme polnud, ülejäänu oli kommikas. Teist kambrit ei tea, pole nii sisse süvenenud, aga pealmised düüsid olid mõlemad 170. Hapniku näitu kahjuks ei tea ega oska öelda! Muidu jooksis 130 välja, liiklus hakkas segama:) Aga mootor suht tõmbleb tühikäigul!

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 03 Sept 2016 08:55
Postitas TALUPOEG TALUJA
Tere!
No loe alustuseks seda:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=32912

T.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 03 Sept 2016 10:20
Postitas sass
Tühikäiku mõjutavad ülesloetud düüsid vähe. Kui CO on madal, siis HC on kõrge - segukruvi tuleb pisut keerata. Oma masinatel on tavaliselt CO jäänud 3% peale ja HC on täpselt ära mahtunud sellisel juhul. Olen ka läinud ülevaatusele analoogse masinaga, HC küll nii kõrge ei olnud, aga oli üle limiidi. CO oli samuti 0,8-0,9. Keerasin segukruvi ja läks paika.

Pidurid reguleeri paika ja kontrolli, kas õhk väljas ja silindrid töötavad ilusti.

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 03 Sept 2016 23:20
Postitas Andreeez
Tänud. Pidurid said ettevõetud,karpaga on vaja külma närvi:), point ka selles, et karpa tüüpi ei tea! On daaz aga plaat kus nr.on kõik kulunud ja maha nühitud. Keerasin ka segukruvi , alustasin keerates kinni, tuli kusagil pea kaks ringi ja oli lõpus , täitsa kinni olles mootor töötas ja rabeles , keerates tagasi, siis juba 1,5 pööret. Sama , rohkem , üle kolme jne, tõusid mootori pöörded , värises samuti, suht si..t timmida kui seal ruumi pole ja mootor väristab:)

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 04 Sept 2016 00:10
Postitas partnermosse
Andreeez kirjutas:Tänud. Pidurid said ettevõetud,karpaga on vaja külma närvi:), point ka selles, et karpa tüüpi ei tea! On daaz aga plaat kus nr.on kõik kulunud ja maha nühitud. Keerasin ka segukruvi , alustasin keerates kinni, tuli kusagil pea kaks ringi ja oli lõpus , täitsa kinni olles mootor töötas ja rabeles , keerates tagasi, siis juba 1,5 pööret. Sama , rohkem , üle kolme jne, tõusid mootori pöörded , värises samuti, suht si..t timmida kui seal ruumi pole ja mootor väristab:)
Kui DAAZ karpa segusiiber reguleerimata, siis võid jäädagi kruvisid keerama.Pane pilt oma karpast üles, kamba peale saame margi ka teada :D

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 04 Sept 2016 17:04
Postitas Andreeez

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Sept 2016 00:08
Postitas Edel
DAAZ-2140?

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Sept 2016 11:41
Postitas partnermosse

Re: TÜ - tehnoülevaatus

Postitatud: 05 Sept 2016 13:21
Postitas Andreeez
Ma ise ka kaldun arvama et 2105- 2107 oma, Googeldades andis jah sama karpa mis autol peal.