Mosse madaldamine
Re: Mosse madaldamine
Küsimus nendele kes siin esiosa madalaks lasknud on. Mida te alumiste õõtsade kummipuhvritega tegite. Hetkel on mul selline seis, et need on vastu esisilda litsutud.
Re: Mosse madaldamine
Uuri kasutaja TiitS teemad, kus ta madaldas oma 401te. Alumiste õõtsadega tuleb väike trikk teha.Peeter kirjutas:Küsimus nendele kes siin esiosa madalaks lasknud on. Mida te alumiste õõtsade kummipuhvritega tegite. Hetkel on mul selline seis, et need on vastu esisilda litsutud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Mosse madaldamine
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... &start=220stern100 kirjutas:Uuri kasutaja TiitS teemad, kus ta madaldas oma 401te. Alumiste õõtsadega tuleb väike trikk teha.Peeter kirjutas:Küsimus nendele kes siin esiosa madalaks lasknud on. Mida te alumiste õõtsade kummipuhvritega tegite. Hetkel on mul selline seis, et need on vastu esisilda litsutud.
Link kah vajalikule leheküljele
Audide lainel
Re: Mosse madaldamine
kiire küsimus, hetkel vedrud alt ära, ja mul on lõigatud valmis teised vedrud on mis 2 keerdu lühemaks lõigatud, silma järgi paistis nagu umbes 6cm lühemad vedrud kui need mis alt ära tulid... kas keegi oskab roughly öelda palju sellised vedrud esiosa madalamaks teevad, eesmärk oleks saadam 5-7cm maksimaalselt 10cm madalamaks... või peaks võtma teised vedrud ja lõikama 1.5 keerdu maha?
Re: Mosse madaldamine
igatahes, panin 2 keerdu lõigatud vedrud ette. tulemus jäi selline...
Re: Mosse madaldamine
milline võiks olla (2140) kere asend tehasevedrustuse korral?
ma olen oma põllumajandajale (21406 - kõrgem) uusi tagavedrusid otsinud ning nüüd on ühed (uued, kolmekohalise rahanumber. Sellised.) saadaval. Uurisin masinat ning ei saa enam aru, et tagavedrud kuidagi ära vajunud oleks ja vahetust vajaksid... Alla ronida ei viitsinud, aga küljekarp on ees ca 280mm kõrgusel, taga ca 290mm kõrgusel. Kas numbrid ja "taguots esiotsast ca 10mm kõrgemal" võiks olla põllumajandaja tehaseseade-sarnane?
oskab keegi kinnitada, et põllumajandaja tagavedrud on pirukaga samad? 9 lehega - nn tavaversioonist (7 lehte?) tugevamad ja kõrgemad ning 50mm lühemad?
kas põllumajandaja kere on nn tavaversiooniga sama? Mõõtsin taga poolraamidelt vedrukinnituste / aukude vahe - on ca 1150mm. Kas see on kõigil sama ning kui põllumajandajal on lühem vedru, siis selle paneb sobima tagumine "kiik-kinnitus"?
ma olen oma põllumajandajale (21406 - kõrgem) uusi tagavedrusid otsinud ning nüüd on ühed (uued, kolmekohalise rahanumber. Sellised.) saadaval. Uurisin masinat ning ei saa enam aru, et tagavedrud kuidagi ära vajunud oleks ja vahetust vajaksid... Alla ronida ei viitsinud, aga küljekarp on ees ca 280mm kõrgusel, taga ca 290mm kõrgusel. Kas numbrid ja "taguots esiotsast ca 10mm kõrgemal" võiks olla põllumajandaja tehaseseade-sarnane?
oskab keegi kinnitada, et põllumajandaja tagavedrud on pirukaga samad? 9 lehega - nn tavaversioonist (7 lehte?) tugevamad ja kõrgemad ning 50mm lühemad?
kas põllumajandaja kere on nn tavaversiooniga sama? Mõõtsin taga poolraamidelt vedrukinnituste / aukude vahe - on ca 1150mm. Kas see on kõigil sama ning kui põllumajandajal on lühem vedru, siis selle paneb sobima tagumine "kiik-kinnitus"?
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
Re: Mosse madaldamine
Kas keegi on proovinud või pannud alumist sarniiri õõtshoova peale, et esiotsa madalamaks saada? Sealt küll palju ei võida, kuid vedrutuse käik jääb pikemaks.
IŽ 412
Re: Mosse madaldamine
Päris niisama ei saa, pead siis natuke keevitama ka, yhe õõtsa sarniirikoha panema vastaspoolele ja alumine ots ülesipi kirjutas:Kas keegi on proovinud või pannud alumist sarniiri õõtshoova peale, et esiotsa madalamaks saada? Sealt küll palju ei võida, kuid vedrutuse käik jääb pikemaks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Mosse madaldamine
Neid pilte vaadates pole seal midagi ümber keevitatud, pigem mingi vahflants ülespoole vahele pandud?viirusboy kirjutas:Natuke veel madaldamisest
http://www.drive2.ru/cars/moskvich/408/ ... 6155/#post
Ise mõtlesin seda, et kui teha ühest vanast sarniirist flants üles poole ja vbla natuke mõnest kohast rellakat näidata, et ka siis ei jääks hea?
IŽ 412
Re: Mosse madaldamine
Saan aru, et kui ülevalt 3 lehe tagasillas tagurpidi keeral saad auto küll madalaks, kuid sõidad nagu põrkepalliga, kuid kui ma näiteks 4 või mingisuguse lehe sealt vahelt välja viskan kuidas see mõjutaks auto käitumist ja kõrgust või kui eest eemaldaks näiteks poolteist või kaks keeret kas siis aeg teeb tagantpoolt oma tööd?
Küsimus ka volga vedeude kohta, kas pigem lühedaksite volga vedeusi ning topiksite moskcivhile alla või lühendaksite mosse originaal vedrusi, kas ta jääb liigapalju hüppama või mitte?
Küsimus ka volga vedeude kohta, kas pigem lühedaksite volga vedeusi ning topiksite moskcivhile alla või lühendaksite mosse originaal vedrusi, kas ta jääb liigapalju hüppama või mitte?