Mosse madaldamine

Üldised probleemid mossega
Vasta
Kasutaja avatar
Peeter
Postitusi: 119
Liitunud: 17 Mär 2012 17:57

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas Peeter »

Küsimus nendele kes siin esiosa madalaks lasknud on. Mida te alumiste õõtsade kummipuhvritega tegite. Hetkel on mul selline seis, et need on vastu esisilda litsutud.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas stern100 »

Peeter kirjutas:Küsimus nendele kes siin esiosa madalaks lasknud on. Mida te alumiste õõtsade kummipuhvritega tegite. Hetkel on mul selline seis, et need on vastu esisilda litsutud.
Uuri kasutaja TiitS teemad, kus ta madaldas oma 401te. Alumiste õõtsadega tuleb väike trikk teha.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas r384n3 »

stern100 kirjutas:
Peeter kirjutas:Küsimus nendele kes siin esiosa madalaks lasknud on. Mida te alumiste õõtsade kummipuhvritega tegite. Hetkel on mul selline seis, et need on vastu esisilda litsutud.
Uuri kasutaja TiitS teemad, kus ta madaldas oma 401te. Alumiste õõtsadega tuleb väike trikk teha.
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... &start=220

Link kah vajalikule leheküljele :)
Audide lainel
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas SanderV »

kiire küsimus, hetkel vedrud alt ära, ja mul on lõigatud valmis teised vedrud on mis 2 keerdu lühemaks lõigatud, silma järgi paistis nagu umbes 6cm lühemad vedrud kui need mis alt ära tulid... kas keegi oskab roughly öelda palju sellised vedrud esiosa madalamaks teevad, eesmärk oleks saadam 5-7cm maksimaalselt 10cm madalamaks... või peaks võtma teised vedrud ja lõikama 1.5 keerdu maha?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas SanderV »

igatahes, panin 2 keerdu lõigatud vedrud ette. tulemus jäi selline...
Pilt
13piisab
Postitusi: 91
Liitunud: 13 Okt 2013 09:11
Telefon: 5226961
Asukoht: Saku-Laagri-Tallinn

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas 13piisab »

milline võiks olla (2140) kere asend tehasevedrustuse korral?
ma olen oma põllumajandajale (21406 - kõrgem) uusi tagavedrusid otsinud ning nüüd on ühed (uued, kolmekohalise rahanumber. Sellised.) saadaval. Uurisin masinat ning ei saa enam aru, et tagavedrud kuidagi ära vajunud oleks ja vahetust vajaksid... Alla ronida ei viitsinud, aga küljekarp on ees ca 280mm kõrgusel, taga ca 290mm kõrgusel. Kas numbrid ja "taguots esiotsast ca 10mm kõrgemal" võiks olla põllumajandaja tehaseseade-sarnane?

oskab keegi kinnitada, et põllumajandaja tagavedrud on pirukaga samad? 9 lehega - nn tavaversioonist (7 lehte?) tugevamad ja kõrgemad ning 50mm lühemad?
kas põllumajandaja kere on nn tavaversiooniga sama? Mõõtsin taga poolraamidelt vedrukinnituste / aukude vahe - on ca 1150mm. Kas see on kõigil sama ning kui põllumajandajal on lühem vedru, siis selle paneb sobima tagumine "kiik-kinnitus"?
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid :)
ipi
Postitusi: 31
Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Telefon: 53413823
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas ipi »

Kas keegi on proovinud või pannud alumist sarniiri õõtshoova peale, et esiotsa madalamaks saada? Sealt küll palju ei võida, kuid vedrutuse käik jääb pikemaks.
IŽ 412
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas stern100 »

ipi kirjutas:Kas keegi on proovinud või pannud alumist sarniiri õõtshoova peale, et esiotsa madalamaks saada? Sealt küll palju ei võida, kuid vedrutuse käik jääb pikemaks.
Päris niisama ei saa, pead siis natuke keevitama ka, yhe õõtsa sarniirikoha panema vastaspoolele ja alumine ots üles :)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
ipi
Postitusi: 31
Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Telefon: 53413823
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas ipi »

viirusboy kirjutas:Natuke veel madaldamisest
http://www.drive2.ru/cars/moskvich/408/ ... 6155/#post
Neid pilte vaadates pole seal midagi ümber keevitatud, pigem mingi vahflants ülespoole vahele pandud?
Ise mõtlesin seda, et kui teha ühest vanast sarniirist flants üles poole ja vbla natuke mõnest kohast rellakat näidata, et ka siis ei jääks hea?
IŽ 412
risten
Postitusi: 3
Liitunud: 03 Dets 2020 22:07
Telefon: 56275054
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Mosse madaldamine

Postitus Postitas risten »

Saan aru, et kui ülevalt 3 lehe tagasillas tagurpidi keeral saad auto küll madalaks, kuid sõidad nagu põrkepalliga, kuid kui ma näiteks 4 või mingisuguse lehe sealt vahelt välja viskan kuidas see mõjutaks auto käitumist ja kõrgust või kui eest eemaldaks näiteks poolteist või kaks keeret kas siis aeg teeb tagantpoolt oma tööd?

Küsimus ka volga vedeude kohta, kas pigem lühedaksite volga vedeusi ning topiksite moskcivhile alla või lühendaksite mosse originaal vedrusi, kas ta jääb liigapalju hüppama või mitte?
Vasta