6. leht 29-st

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 04 Okt 2012 19:58
Postitas MAZ
Väiksema keskava saab suuremaks lasta treida aga minu meelest VW velg Mosse all on võõrkeha. Aga nagu ikka see on 5 senti minu arvamust. :D

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 04 Okt 2012 22:18
Postitas sass
Alati annab keskava suuremaks teha... Ja tagumistel velgedel ei ole see isegi vajalik.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 04 Okt 2012 22:28
Postitas Edel
stern100 kirjutas:Mosse keskava peaks küll suurem olema kui 67 ;)
Tagasillale läheksid aga ette mitte, keskava on Mossel 73mm ja ofset (ET) ei klapi ka, Mossel on see 33.
Soovitan velge kindlasti proovida. Põhiliseks takistuseks saab keskava, mis on enamus velgedel väiksem kui Mossel.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 05 Okt 2012 22:51
Postitas hulgus
MAZ kirjutas:... aga minu meelest VW velg Mosse all on võõrkeha. Aga nagu ikka see on 5 senti minu arvamust. :D
... aga tegu ikkagi testivõidu rehvidega, mille soetusmaksumus oli samas suurusjärgus sõiduki turuväärtusega ja mõeldud sihtotstarbeliseks kasutuseks.
Selles kvaliteediklassis N... rehvidega 13" veljele on pehmelt öeldes ... s---i, seega ikka 14" velg või suurem, millele veel midagi saab. tendents on, et ka 14" valik aina aheneb.
Kuna tegu õnneks ainult paariga, siis jääb veel võimalus müügiks, vahetuseks jms.

edu.
a.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 06 Okt 2012 22:29
Postitas Jeekim
Tänud sternile :beer . Sai siis karpa kinnitus augud üle puuritud ja paika pandud. Töötas küll. Ainuke viga oli selles, et ei pannud jagaja vaakumit külge ja kui natuke aega ära käis hakkas karpast tagasi peksma suurematel pööretel. Kas keegi 2140 omanik oleks nii kena ja teeks mõne pildi kuidas tal on daaz karpa külge ühendatud jagaja vaakum. Peale pandud daaz 2107 oma on täpselt sama mis daaz 2140 oma- jalas on ainult mõned erinevused.

Pilt

Kas see vasakul all olev vasktoru jupp peakski olema vaakumi jaoks? Kas see toru jupike tuleb sealt pesast välja? Või pean leidma mingi alternatiiv varjandi kuidas sinna jagaja küljes olev vasktoru ühendada? Nt kummivoolikuga ???

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 07 Okt 2012 01:01
Postitas SanderV
jagajast käibki vaakumvoolik tavaliselt nende vahele. Aga minu puhul. pimedad ette mõlemale poole ja timmis.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 10 Okt 2012 22:01
Postitas hulgus
SanderV kirjutas:jagajast käibki vaakumvoolik tavaliselt nende vahele. Aga minu puhul. pimedad ette mõlemale poole ja timmis.
Kuidas mootor kõrgematel pööretel ja järsemalt gaasi andes käitub? pmst kui süüde piisavalt varaseks reguleerida, siis peaks miskit moodi käima?

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 11 Okt 2012 10:22
Postitas SanderV
minul on süüde täiesti originaal märgi järgi süütemomenti ja jagajast tuld.

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 12 Okt 2012 19:20
Postitas Jeekim
Sai uuritud miks raadio ei tööta, viga paiknes süüteluku ja raadio vahelises aheleas, ehk siis kaitse ei andnud ühendust korralikult. Kuna kaitse ja kaitsme kest said lahti võtmisel vigastada, siis küsimus kas oleks mõtet juhe otse süütelukust raadiosse vedada või ikka läbi kaitsme?
Endiselt mosse liikumis võimetu, ehk jama karpaga vol.10 :bs See daaz 2107 karpa ei ole vist ikka mossele see parim lahendus. Algul kui peale sai oli tühikäik enam vähem timm, kuid järsult gaasi ei saanud lisada, hakkas puterdama. Sai siis segukruvi näpitud ja asi läks veel hullemaks kadus ka tühikäik. Käima jäi ainult kõrgematel pööretel, aga siis ka nagu vägisi. Jõud puudus ja pöördesse ei läinud sugugi enam. :angry
Kas viga võib-olla liiga väikestes düüsides, et mootor jääb nälga?

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitatud: 12 Okt 2012 19:36
Postitas MAZ
Ma üritan järgmise nädala sees aega leida mõni õhtu ja uurime seda sinu moskvichi probleemi,kui sul selle vastu miskit pole.