Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 05 Juul 2009 13:22
Otsustasin kondekast üldse loobuda, asemele läks elektronsüüde. Reguleerisin ka süüte ja kontaktivahe. Auto töötab nüüd täitsa auto moodi, kuigi segu tuleks paika keerata. Segukruvisid on antud karburaatoril (K126) kaks, mis moodi selle reguleerimine käib?
Vahetatud said ka tagumised amordid, alla läksid Lada omad, sama firma, mis esimesedki.
Ja kuna on suvi, siis sai alla pandud ka suverehvid laiadel velgedel.
Kokkuvõttes on täitsa hea juba sõita, sest enam ei ole nii palju õõtsumist ja kurvides on kõvasti stabiilsem. Mõned asjad peaks veel tegema, aga hetkel pole võimalust - näiteks värvi hajutamine, mõlk välja juhiuksel (õnnestus uks tagurpidi saada kuidagi
) jm...
Veljed

Sõidus

Vahetatud said ka tagumised amordid, alla läksid Lada omad, sama firma, mis esimesedki.
Ja kuna on suvi, siis sai alla pandud ka suverehvid laiadel velgedel.

Kokkuvõttes on täitsa hea juba sõita, sest enam ei ole nii palju õõtsumist ja kurvides on kõvasti stabiilsem. Mõned asjad peaks veel tegema, aga hetkel pole võimalust - näiteks värvi hajutamine, mõlk välja juhiuksel (õnnestus uks tagurpidi saada kuidagi

Veljed

Sõidus
