6. leht 9-st

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 04 Apr 2013 22:33
Postitas Seenior
Kui süüde korras,siis järgmisena peaks kompressiooni mõõtma,võib olla mõni klapp annab läbi.Üksiku silindri puhul karpa ei mängi rolli.

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 05 Apr 2013 00:31
Postitas r384n3
Võib ka kuskil sisselaskes leke olla, pidurivõimendi voolik näiteks.

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 05 Apr 2013 17:13
Postitas 21406
Piduri võimendi oli korras, aga kompressiooni võiks küll ära mõõta, äkki ongi mõni klapp põlenud.

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 16 Apr 2013 08:06
Postitas 21406
Eile panin masina tööle jälle, alustuseks vahetasin ära jälle jagaja kaane ja hakkasgi see pütt tööle :rokib . Igaks juhuks mõõtsime ka surved üle, 13.5 ja 14 vahele jäid kõik. Siis vajus garage juurde kohale ka veidi targemaid päid, kes aitasid mul süüte ilusti paika ajada ja karpat timmida. Nii ilusat häält pole see mootor minu käes veel teinud. Sai siis ka kohe väike proviring tehtud, aga nagu ikka on keegi kellele asi ette jääb, nõnda pidigi mosse pool tundi garagede taga peidus olema seni kuni konstaablid garage ees paarutavat mosset taga otsisid :D

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 30 Apr 2013 21:42
Postitas 21406
Täna sain mosule õhupuhasti korpuse (või kuidas seda nimetatakse) ja tutika õhu filtri. Keldris sorades leidsin ka sellise silindri kujulise suunakate relee, nii et paluks väheke nüüd targemate abi, et kuhu see ühendada :) Panin masina ka peale kahenädalast seismist käima, käivitus poolest pöördest. Seismisega oli millegi pärast siduri potsik õlist tühjaks jooksnud. Valasin aga uue õli peale, sõber aitas veidi õhutada ja toimib jälle. Leket ma ei tuvastanud küll kuskilt, aga arvan et lekib alt, töösilindri juurest toru ots mille talvel uue tegin sinna. Tegin küla vahel ka väikese tiiru ja ajasin auto jälle omale kohale tagasi. Kui nüüd lähiajal rahaline seis paraneb tahaks keretöödega alustada. Lõpetuseks mõni pilt ka.

Naaber on ka mosu välja ajanud :D
Pilt
Pilt
Pilt

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 30 Apr 2013 22:01
Postitas stern100
Täpsustan, tõi soomest minu juurde remonti :D Aga edu tegemistes!

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 30 Apr 2013 22:03
Postitas 21406
Juba kuulsin :D Jutustasime ennist pikalt :D

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 01 Mai 2013 17:42
Postitas 21406
Täna plaanisin hakata pidureid õhutama. Ajasin siis kõik õhutusniplid liikuma, aga tagumine parempoolne nippel enam end kinni ei keeranud, vaid jäi mõlemale pole tühja keerama. Arvatavasti vint maas vms. Mul vedeles garage juures kohe ka teine terve tagasild, aga seal olid õhutusniplid hoopis väiksemad. Nagu näha, oli sealt nipli juurest juba varem õli lekkinud, arvatavasti selle pärast pidurid kadunud ongi. Lähiajal lähen ja hakkan uuesti leiutama, sest õiged pidurid kuluksid ära küll, kaua sa ikka kässarit venitad :D

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 01 Mai 2013 18:56
Postitas moskiito
21406 kirjutas:Täna plaanisin hakata pidureid õhutama. Ajasin siis kõik õhutusniplid liikuma, aga tagumine parempoolne nippel enam end kinni ei keeranud, vaid jäi mõlemale pole tühja keerama. Arvatavasti vint maas vms. Mul vedeles garage juures kohe ka teine terve tagasild, aga seal olid õhutusniplid hoopis väiksemad. Nagu näha, oli sealt nipli juurest juba varem õli lekkinud, arvatavasti selle pärast pidurid kadunud ongi. Lähiajal lähen ja hakkan uuesti leiutama, sest õiged pidurid kuluksid ära küll, kaua sa ikka kässarit venitad :D
soovitan sul pidurisilinder välja vahetada täies mahus. torud peaksid ideejärgi sobima.

Re: azlk 21406 1990 -21406

Postitatud: 01 Mai 2013 21:28
Postitas r384n3
Torud sobivad kindlalt. Ise panin ka mõni kuu tagasi taha uued supportid, mis olid väiksema õhutusnippliga, kui originaalil :)