azlk 21406 1990 -21406
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
azlk 21406 1990 -21406
Tervist! Mõtlesin siis ka oma masinast teema teha. Ostetud sai ta 2012 sügisel ja kohe sai vahetatud ka mootor. Praegu on eesmärgiks minna sellega juulis ülevaatusele ja eks siis näib mis edasi saab, aga enne seda on veel teha kõvasti, nimelt on praegu puudu pidurid ja elektri süsteemis on mingi kala sees, sest töötavad ainult piduri ja tagurpidi käigu tuled. Autoga on sõidetud rallit ja seega on seda veidi täiustatud. Auto on madalaks lastud ja all mingid jäigemad amordid ja kui mu silm mind ei peta siis ka esi rattad veidi lääpa lastud. Ja kohe ka esimene küsimus. Kuidas lisada pilte?
Viimati muutis 21406, 08 Jaan 2013 16:33, muudetud 1 kord kokku.
Re: azlk 21406
Lisaks veel selle et dokides on kirjas 21406, aga tal ei ole täisraami, ees trummel pidureid ega ka taga rohkem vedru lehti. Väljalaske aastaks on märgitud 1990.
Re: azlk 21406
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: azlk 21406
Vabandan kvaliteedi pärast, sest pildid telefoniga tehtud.
Oleks pannud veelpilte aga ma ei saa kuidagi ülejäänud piltidel suurust väiksemaks.
Re: azlk 21406
M. Siilmanni endine mosse. Ai kuidas ma tahtsin seda endale...enne kui see teie kätte sattus Vedrustus on väga heal tasemel, samuti käiguhoovad tehtud uniballide peale. Mõni aasta tagasi Läänemaa Rahvarallil tegi see mosse väikse hüppe, mille tagajärjel purunes karter ja mootoriga juhtus nipet näpet. Kas vahetasite mootori ära? Sumbuti on samuti parim, mis liiga mossele alla sai panna.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: azlk 21406
Uus mootor peal ja töötab. Vana mootori polkikaas läks uuele mootorile peale, sest sealt on mingi 1,4 või 1,5 mm maha lihvitud.
Re: azlk 21406
Edasised plaanid?
Mis karburaator tal peal oli kui oma kätte saite masina?
Täpsemalt see hüpe siis
Jaa leidsin enda varudest Nigula külasprindi pilte, aasta oli siis vist 2009.
Mis karburaator tal peal oli kui oma kätte saite masina?
Täpsemalt see hüpe siis
Jaa leidsin enda varudest Nigula külasprindi pilte, aasta oli siis vist 2009.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: azlk 21406
Vat kus tuleb huvitavaid pilte lagedale. Minu kätte sattudes polnudgi karbussi peal. praegu on seal mingi daaz...? karbuss aga on olemas mul veel ka mingi aknaga karbuss (k126h lugesin ma sealt välja).
Re: azlk 21406 1990 -21406
need ongi enam levinud karpad mossedel. DAAZ on siis väga hea kui soovid ökonoomsust ja K-126 on tuntud võimekuse poolest, kuid hakkab rüüpama mehiselt kui talda anda.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: azlk 21406 1990 -21406
Need k126-d jätaks isikliku kogemuse poolest riiuli peale, ökonoomsus oleneb ilmselt siiski düüsidest ja kuna sinna daazile vms on lai valik erinevaid düüse, siis sealt see ökom seis tulebki. Jõudluse saavutamiseks soovitaks pigem 2103/06/07 koodiga karpat.