IŽ 21251, 1988, IŽ21
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Vahepeal kadus tühikäik täiesti ära, sai siis karbuss täiesti molekulideks võetud ja kõik ära puhastatud, sitta ja kõntsa tuli kõvasti. Samuti sai kütusefilter pandud pumba ette.
Kompressioon sai kah ära mõõdetud:
1. 8,5bar
2. 7.7bar
3. 8,2bar
4. 8,3bar
Küünlad vaatasin kah üle ja huvitav on see, et esimese kolme silindri küünlad on päris hullusti ära tahmanud, kuid neljanda küünal on täiesti tahmamata, kergelt pruunikas/hall ainult. Ideid miks neljas korralik on, aga ülejäänud mitte?
Kompressioon sai kah ära mõõdetud:
1. 8,5bar
2. 7.7bar
3. 8,2bar
4. 8,3bar
Küünlad vaatasin kah üle ja huvitav on see, et esimese kolme silindri küünlad on päris hullusti ära tahmanud, kuid neljanda küünal on täiesti tahmamata, kergelt pruunikas/hall ainult. Ideid miks neljas korralik on, aga ülejäänud mitte?
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Vaakum võimendi välja võtt neljanda seilindri juures, ehk see mõjutab, väike leke, natuke lisa õhku ja sealt tulenevalt selle silindri segu õige ning teistel rikas.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Tänud, selles asi oligi.Lauri-L kirjutas:Vaakum võimendi välja võtt neljanda seilindri juures, ehk see mõjutab, väike leke, natuke lisa õhku ja sealt tulenevalt selle silindri segu õige ning teistel rikas.
Masinast endast, et talvel miskit teha ei plaani sellega, jätsin garaaži seisma. Kevadel võtab asja ette jälle.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Kuna kevad käes ja ilmad head, siis olen vaikselt jälle mossega tegelema hakanud.
Enne seismajätmist oli tühikäik taaskord ära kadunud, sai villand ning võtsin karbussi algosakesteks ning panin talveks vidinad atsetooni sisse ligunema. Nüüd kevadel sai suruõhuga kõik kanalid läbi lastud ja ära puhastatud, samuti sai sisselaskekollektori ja karpa vahele uus tihend.
Tühikäik olemas ja mootori töö tundub hoopis ühtlasem kui varem, kuigi karpa tahab veel regullimist. Hetkel 2,45 pööret kruvi väljas ning tühikäik kõrvajärgi.
Täna sai veel kardaanikolksuga tegeletud:
Mõlemal pool käega tuntav loks sees, kuid peamine põhjus miks kolks sees oli:
Nõellaagrit polnud ollagi, juu vesi kuidagi vahele pääsenud..
Kui kellelgi on juhuslikult kahte uut kardaaniristi pakkuda, siis PS.
Enne seismajätmist oli tühikäik taaskord ära kadunud, sai villand ning võtsin karbussi algosakesteks ning panin talveks vidinad atsetooni sisse ligunema. Nüüd kevadel sai suruõhuga kõik kanalid läbi lastud ja ära puhastatud, samuti sai sisselaskekollektori ja karpa vahele uus tihend.
Tühikäik olemas ja mootori töö tundub hoopis ühtlasem kui varem, kuigi karpa tahab veel regullimist. Hetkel 2,45 pööret kruvi väljas ning tühikäik kõrvajärgi.
Täna sai veel kardaanikolksuga tegeletud:
Mõlemal pool käega tuntav loks sees, kuid peamine põhjus miks kolks sees oli:
Nõellaagrit polnud ollagi, juu vesi kuidagi vahele pääsenud..
Kui kellelgi on juhuslikult kahte uut kardaaniristi pakkuda, siis PS.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Vahepealsed tegemised:
Kardaaniristid vahetatud, nüüd kohapealt minnes kolks kadunud, samuti ei viska enam 70 pealt vibra sisse.
Külge läks uus õhufilter ja kütusefilter.
Vahetatud sai ka tagasilla ja käigukasti õli.
Viimaseks veel vahetada kõik neli amorti, peale mida võib juba ülevaatust proovida.
Teab keegi äkki soovitada mis amorte oleks mõistlik alla kruvida? Olen kuulnud, et sobivad ka osad mitte mossedele mõeldud amordid.
Kardaaniristid vahetatud, nüüd kohapealt minnes kolks kadunud, samuti ei viska enam 70 pealt vibra sisse.
Külge läks uus õhufilter ja kütusefilter.
Vahetatud sai ka tagasilla ja käigukasti õli.
Viimaseks veel vahetada kõik neli amorti, peale mida võib juba ülevaatust proovida.
Teab keegi äkki soovitada mis amorte oleks mõistlik alla kruvida? Olen kuulnud, et sobivad ka osad mitte mossedele mõeldud amordid.
Viimati muutis IŽ21, 30 Apr 2014 17:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
ikka leidub selliseid mis ei ole mõeldud mossele. ise asi kui palju sa oled valmis rublasi lehvitama
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Ütleme nii, et päris Bilsteine esialgu alla ei paneks, küll aga on plaanis Kayaba gaasikad soetada.
Siit kah küsimus, et taha sobivad 1:1-le Niva amordid, ning ette sigulli omad? Või esimesed on siksil ja nival identsed?
Siit kah küsimus, et taha sobivad 1:1-le Niva amordid, ning ette sigulli omad? Või esimesed on siksil ja nival identsed?
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Päris identsed ei ole, aga sobivad mõlemad. Lada ja Niva esimesed ja tagumised on mõlemad erinevad (väike pikkuseerinevus, jäikuseerinevus).
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Selge, aitäh!sass kirjutas:Päris identsed ei ole, aga sobivad mõlemad. Lada ja Niva esimesed ja tagumised on mõlemad erinevad (väike pikkuseerinevus, jäikuseerinevus).
Leidsin kah ühe huvitava lingi amortide mõõtmetega: http://www.mzma.net/club/articles/read.php?id=389
Uuema Niva (Chevrolet Niva) omad sobiksid mõõtmetelt kõige täpsemalt.
E: Jooks amorte käes, ette võtsin siiski Sachsi Super Touringud ja taha varem mainitud Kayaba Excel-G'd.
Re: IŽ 21251, 1988, IŽ21
Vahepeal amordid vahetatud, uskumatu kui palju paremini nüüd auto teel püsib, hoopis teine tera sõita.
Tervikus auto tõusis nii umbes 3-4cm, kuid tagumine vasak pool hoiab ikka tsipa allpool. Lehtvedrud väsinud/katki? Muud miskit varianti olla seal vast olla ei tohiks.