6. leht 9-st
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 22 Aug 2016 18:54
				Postitas SanderV
				karlaas kirjutas:SanderV kirjutas:noo tee või tina, eks see maitse asi ole aga minu arust oleks palju soliidsem olnud ilma selle "Nooleta" esitiivad, vaid allapoole ka valgeks väritult.
No tee või tina, ma isiklikult ei saa aru, milleks selliseid kommentaare lisada. Mulle ei meeldi toonitud klaasidega mossed, aga ma ei hakka kellegi teemasse sellest kirjutama, sest igaüks teeb endale sellise auto nagu soovib.
Kui ei meeldi, siis ei pea kirjutama 

 
sa ei oska lihtsalt mosse tagaklaasile korralikult tooni paigaldada 

 
			
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 22 Aug 2016 21:51
				Postitas karlaas
				Natuke lisa pildimaterjali pulmapäeva seades autost:
 
 

Auto pidas ilusti vastu ja ühtegi riket polnud. Täna aga juba näitas iseloomu ja läks keema, viskab jahutusvedeliku paisupaaki (tagasi ei tõmba ja radikas jääb kuivaks) ja läheb keema. Vahetasin radika korgi ära, valasin jahutusvedelikku täis radiaatori ja ikka sama jama. Termostaat vahetatud, süsteem läbipestud- ei teagi mida järgmiseks teha selle probleemiga.
 
			
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 22 Aug 2016 22:04
				Postitas Muhulane
				Plokikaane tihend kutu suure tõenäosusega.Sümptomid viitavad küll sellele.
			 
			
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 23 Aug 2016 07:39
				Postitas wax
				kahju, et esiklaasi tihend ilma liistuta on. annaks välimusele paljupalju juurde.
			 
			
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 23 Aug 2016 08:46
				Postitas karlaas
				wax kirjutas:kahju, et esiklaasi tihend ilma liistuta on. annaks välimusele paljupalju juurde.
Eks annan rohkem gaasi, et mootorimüra suurem oleks 

 
			
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 27 Aug 2016 15:18
				Postitas SanderV
				loe kuskil keegi kirjutas kuidas selle liistu tagasi saab. pmts pane mingi tugev painduv, mitte lagunev asi tihendi sisse nii et serva püsti ajab, ohtralt mingit libedat asja ka, ise kasutan selleks silikoonõli, paned liistu paika ja tõmbad selle juhtme või mis iganes asja liistu alt välja klaasi poolt, nii et liist ise paika jääb. palju pole vaja niipalju et liistu serv tihendi alla jääb ja kui piisavalt libestit on siis lükkab selle ilusti paika ära
			 
			
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 30 Aug 2016 23:34
				Postitas karlaas
				tänan soovituse eest! eks proovin auto talvepuhkuse ajal selle ärateha.
Üks pildike ka pulmapäevast, mille pidas väga ilusti vastu ilma ühegi veata:
 
täna ajasin auto garaazi ära, ootab plokikaane tihendivahetust, kere keevitust, korrosioonivaha, uusi amorte/vedrusid/sillapukse
 
			
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 31 Aug 2016 07:32
				Postitas stern100
				Oot kus sa nüüd keevitama hakkad kui värv seljas 

 
			
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 31 Aug 2016 08:21
				Postitas karlaas
				stern100 kirjutas:Oot kus sa nüüd keevitama hakkad kui värv seljas 

 
ikka põhjaalt, kus värvi veel ei ole 

 
			
					
				Re: AZLK 2140, 1978, karl
				Postitatud: 12 Sept 2016 08:51
				Postitas karlaas
				Vahepeal sai äratoodud üks mootor, mida hea möödasõitja pakkus:

Päris uhke ribidega õlikopsik, vast nüüd õli palju madalama temperatuuriga 

Plaan mootor laiali kiskuda ja vahetada kõik tihendid ning järgmine aasta uus mootor juba vahele tõsta.