AZLK 2140, 1978 BMC211

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas Edel »

mario kirjutas:mul on merevaigust nupp sulle pakkuda, kuid tegu on GAZ-53 pealt võetud suure nupuga.. Krabi on sees. :) Püüan sulle miskit pilti manada.. diameeter on 6cm, kõrgus 5.5.. paras käe järgi, oli endal Siksi pealgi korra ja praeguses autos.. :D Hea on käiku küll vahetada.. :D
aga ma arvatavasti seda enam autos ei kasuta, minu käpa jaoks on sutsu suur. :D
Minu omale ei saa vist keegi vastu http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/69390647 :D
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas mario »

ütleme nii, et naistele läheks see hästi peale :D :D

E: Leidsin pildi, kus mul see nupuke autos on:
Pilt
pole väga suur, kuid tahaks sutsu pisemat.. igaljuhul, saadaval, kui keegi on huvitet.. :)
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Nii, vahepeal lappisin ära kõrvalistuja jalgealuse ja keerasin masina külili, et saaks põhja paremini teha. Juhipoolselt tagumiselt poolraamilt avastasin "toreda" klaasriide tüki ja selle alt sellise jubeduse. :err :err
Pilt
Egas midagi, lõikasin mäda koha relakaga välja ja sisse keevitasin tugevduseks nurkraua. Nüüd tuleb veel plekk ka sinna väänata ja külge keevitada.

Juhipoolne tagaistujate jalgealune on ka ikka sõel mis sõel.
Pilt
Esinurk:
Pilt
Esitiibadelt olen seest vana mastiksi ja rooste eemaldanud, kruntinud ning uue mastiksi peale tõmmanud. Sama sai tehtud ka esikoopaga.
Päris mäda on ikka, aga no saab hakkama. :)
Viimati muutis indrek06, 19 Veebr 2011 10:30, muudetud 1 kord kokku.
AZLK 2140, 1978
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas iisak »

Kui arvestada sellega, et eelmine omanik on vana rauahunt, siis pole ju miskit imestada ;) . Ah ja, mul vedeleb ka üks merevaigust käigukanginupp, mingi palvetaja pilt on peal ainult :lol .
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Pole siia nüüd üsna pikka aega jälle kirjutanud, kuna laiskus takistas. :D Masina põhi on peaaegu valmis. Hetkel seisab auto juba teisel küljel ning sealt on vaja veel keevitada uus küljekarp omale kohale, esinurk uus teha, roostesurmaga töödelda ning võibki põhjale krundi+mastiksi peale tõmmata. Mõlemad tagaistujate jalgealused keevitasin uued ning tagavedrude eesmiste kinnituskohtade alused tegin samuti uued.

Üks kehvake pilt põhjast
Pilt

Kui teine pool põhja ka valmis on, teen korralikud pildid.
Juhipoolne tagatiiva äär oli enne selline:
Pilt
Joontega ümbritsetud kohad lõikasin välja, väänasin uued tükid asemele, keevitasin külge, kruntisin ning pahteldasin ebatasased kohad.

Mõned pildid veel autost:
Pilt
Pilt

Vahepeal tegelesin salongi vidinatega. Kõik jupid said tolmust puhtaks ja puhastusvahendiga üle tehtud:
Pilt

Kuu aega tagasi sain ka uue maki:
Pilt

Koos makiga tuli kaasa VAZ-2105 mehhaaniline karpa :P :
Pilt

Samuti on ka mõned asjad juba üle värvitud.
Pilt

Tegelikult on värv heleroheline, aga telefoni kehvake kaamera ei suutnud õiget tooni jäädvustada. Kui nüüd ilma peab, siis saan ehk järgmise nädala jooksul auto valmis ja esimesed sõidud tehtud. :)
Üks küsimus ka. Oskab keegi öelda, kui palju uus jagajakaan Volgas maksab?
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas partnermosse »

Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas SanderV »

partnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
v6ibolla on ymber ehitatud mehaaniliseks
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
v6ibolla on ymber ehitatud mehaaniliseks
Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
v6ibolla on ymber ehitatud mehaaniliseks
Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.
Tegu siiski vaakumkarpaga jah, ajasin need omavahel segi. :)
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Vaatasin siin neid pilte remonditavast autost ja minu mõte liigub ikka selles suunas,et küll see auto võib ikka mädaneda.Mul endal on igapäevasõiduks 87 a.2140 ,kuid keevitust on tahtnud juba igalt poolt.Põhjad ja tiivaääred on üllatavalt kiiresti ära mädaneda tahtnud.Seda ma tean,et minu auto endine omanik määris pigem ennast,kui autopõhja...Oleks ikka tilga "õli" võinud ka autole panna.Olles ise juba mitme Mosse keret keevitanud,olen jõudnud järeldusele,et kui kere ikka väga läbi,siis ei tasu kap-remonti ette võtta.Pigem keevitada suuremad augud kinni ja siis saab jälle edasi kulgeda.Muidu jäädki selle auto ümber tolknema.Kõige hullem on nende omanikega ,kes lasevad oma auto nn.lõpuni läbi ja ei kavatsegi keevitustöid.Vaat seal on palju tööd.Selliste ja samuti vähem mädanenud kerede ja üldse terve auto remont võtab niipalju kulu,et pigem lüüakse käega.Sellepärast ongi vanaraud Mossesid täis.Ja nagu minu isa ütleb:"Müüdavaid autosid kõik kohad täis,võta millist tahad."Ainuke vahe on vist selles,et uusi Mossesid enam ei saa...
Jõudu remontimisel!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta