Algselt on ka mootor värvitud mingise hõbedase värviga. Seda selleks et kaitseb alumiiniumi oksüdeerumise eest. Ma ise eelistaks lakkimist värvimisele. jaab vb ilusam, kuid samas ei tea ka..aga miks kiputakse seda mootorit nii hirmsasti värvima
AZLK 408 1970 henk
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408 1970 henk
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: AZLK 408 1970 henk
eelista eelista, ega lakk paljale metallile ei jää.
Pukseerimishaagise e Konna rent
Re: AZLK 408 1970 henk
sel juhul peaks vahatama
Re: AZLK 408 1970 henk
Jajaa, huvitav vestlus on arenenud siin.
See mootor on ju täitsa uus nüüd põhimõtteliselt. Uued hülsid, kolvid, saaled, klapid jne... kogu värk.
Kõik on üle käidud.
Tundub kuidagi üsna loogiline, et kui midagi remontida/taastada/renoveerida, siis tuleks seda teha ikka korralikult. Ja sellepärast on see ka värvitud.
Kuidagi halb oleks tõsta ilusti värvitud mootoriruumi, kus on ainult uued ja/või tsingitud detailid, kulunud või väsinud välimusega mootor.
Mootoriruum ise selline:
Nüüd on siis piduritorud ka uuesti veetud, eelmisel pildil olid osad kohad veel valesti. Samuti on paigaldamata piduritorudele kummist võrud, mis on klambrite koha peal.
Mootorist üks parem pilt ka:
Sellel pildil ei tundu see karpa nii must midagi... Tegelikult on karbuss ka üle käidud ja puhastatud. Aga ega see värvitud kunagi ei ole olnudki, seega seda värvima ei hakka.
Starter tuleb kuidagi veel töödelda, et hea saaks.
Samuti tuleb välja vahetada klambrit, mis on liiga uuekooli omad hetkel...
Värvimise kohta veel nii palju, et tehasest tulles oleks ka mootor üsna sarnane olnud sellele, mis ta praegu on ja see on ka üks eesmärk.
Olen uurinud natuke musta numbri saamiste lugusid ning seal on väga oluline, et kõik oleks õiget värvi ja samuti näeks välja nagu uus.
Hetkel ei ole muidugi kindel, kas sellisele autole üldse on võimalik saada musta numbrit, kuid see oleks väga mugav ning annaks lihtsama võimaluse liigelda sellega.
See mootor on ju täitsa uus nüüd põhimõtteliselt. Uued hülsid, kolvid, saaled, klapid jne... kogu värk.
Kõik on üle käidud.
Tundub kuidagi üsna loogiline, et kui midagi remontida/taastada/renoveerida, siis tuleks seda teha ikka korralikult. Ja sellepärast on see ka värvitud.
Kuidagi halb oleks tõsta ilusti värvitud mootoriruumi, kus on ainult uued ja/või tsingitud detailid, kulunud või väsinud välimusega mootor.
Mootoriruum ise selline:
Nüüd on siis piduritorud ka uuesti veetud, eelmisel pildil olid osad kohad veel valesti. Samuti on paigaldamata piduritorudele kummist võrud, mis on klambrite koha peal.
Mootorist üks parem pilt ka:
Sellel pildil ei tundu see karpa nii must midagi... Tegelikult on karbuss ka üle käidud ja puhastatud. Aga ega see värvitud kunagi ei ole olnudki, seega seda värvima ei hakka.
Starter tuleb kuidagi veel töödelda, et hea saaks.
Samuti tuleb välja vahetada klambrit, mis on liiga uuekooli omad hetkel...
Värvimise kohta veel nii palju, et tehasest tulles oleks ka mootor üsna sarnane olnud sellele, mis ta praegu on ja see on ka üks eesmärk.
Olen uurinud natuke musta numbri saamiste lugusid ning seal on väga oluline, et kõik oleks õiget värvi ja samuti näeks välja nagu uus.
Hetkel ei ole muidugi kindel, kas sellisele autole üldse on võimalik saada musta numbrit, kuid see oleks väga mugav ning annaks lihtsama võimaluse liigelda sellega.
Re: AZLK 408 1970 henk
miks musta nriga liigelda lihtsam on? ja imo kui juba sul turvapuur sisse ehitatud on siis mustast nr võid suu puhtaks pühkida
Re: AZLK 408 1970 henk
Tõenäoliselt on musta numbri saamine puuri tõttu raskendatud, kuid kui sellele autole saab Historicu homologeeringu, siis on see võibolla kuidagi ikkagi võimalik . . . ala asjakohased, ajastukohased ümberehitused?SanderV kirjutas:miks musta nriga liigelda lihtsam on? ja imo kui juba sul turvapuur sisse ehitatud on siis mustast nr võid suu puhtaks pühkida
Mujal maailmas käivad mustad numbrid ja historicu homologeeringud kuidagi ... mitte koos aga saab seostada.
Aga see kõik on oletus... kunagi peab sinna teemasse rohkem süvenema.
Re: AZLK 408 1970 henk
Musta numbriga ei pea sa nii sagedasti ülevaatusel käima, võrreldes tavanumbriga. Muud eelist sellel pole.
Re: AZLK 408 1970 henk
Jah. 3 aastat kestab üks ülevaatus ning ma arvan et siis võib selle puuriga seaduslikult tänaval ka liigelda, kui muidugi saad asjad korda. Ja ega politsei ei tule ju musta numbriga uunikumi kiusama
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 408 1970 henk
Viimasepeal,super
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: AZLK 408 1970 henk
Kas klambrid on phm samad mis 2101-l kapoti all? Kui kuskilt ei saa, siis mul üks uus komplekt on varutud endale (tahavad uut pinnakatet saada, et ilusad oleks), ja võin loovutada vb, kuna endal läheb kunagi nkn VAG-i mootor vahele.thahenk kirjutas: Samuti tuleb välja vahetada klambrit, mis on liiga uuekooli omad hetkel...