Jajaa, huvitav vestlus on arenenud siin.
See mootor on ju täitsa uus nüüd põhimõtteliselt. Uued hülsid, kolvid, saaled, klapid jne... kogu värk.
Kõik on üle käidud.
Tundub kuidagi üsna loogiline, et kui midagi remontida/taastada/renoveerida, siis tuleks seda teha ikka korralikult. Ja sellepärast on see ka värvitud.
Kuidagi halb oleks tõsta ilusti värvitud mootoriruumi, kus on ainult uued ja/või tsingitud detailid, kulunud või väsinud välimusega mootor.
Mootoriruum ise selline:
Nüüd on siis piduritorud ka uuesti veetud, eelmisel pildil olid osad kohad veel valesti. Samuti on paigaldamata piduritorudele kummist võrud, mis on klambrite koha peal.
Mootorist üks parem pilt ka:
Sellel pildil ei tundu see karpa nii must midagi... Tegelikult on karbuss ka üle käidud ja puhastatud. Aga ega see värvitud kunagi ei ole olnudki, seega seda värvima ei hakka.
Starter tuleb kuidagi veel töödelda, et hea saaks.
Samuti tuleb välja vahetada klambrit, mis on liiga uuekooli omad hetkel...
Värvimise kohta veel nii palju, et tehasest tulles oleks ka mootor üsna sarnane olnud sellele, mis ta praegu on ja see on ka üks eesmärk.
Olen uurinud natuke musta numbri saamiste lugusid ning seal on väga oluline, et kõik oleks õiget värvi ja samuti näeks välja nagu uus.
Hetkel ei ole muidugi kindel, kas sellisele autole üldse on võimalik saada musta numbrit, kuid see oleks väga mugav ning annaks lihtsama võimaluse liigelda sellega.