7. leht 24-st

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Veebr 2011 09:22
Postitas Manks
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
via kirjutas:Sumpanduse koha pealt võin lisada, et ise määrin sumpa tagumised osad sügisel movili vms möginaga sisse. Algul haiseb, aga peab palju kauem vastu :burnout
Mul tuli kogusaeg sees... 8) . Ei ole vist mõtet sumpsi määrida,las sunnik mädaneb....Panen uue. Kuigi juba minu isa ütles: "Olgu see vankriratas või advokaat,ikka tuleb määrida!" Ei meeldi miskised haisvad asjad. :uhoh
Mul on sumpa ainus asi, millega muretu olla saan, kuna pükstest edasi läheb kõik roostevaba. Eelmine omanik on lasknud selle teha ja paigaldanud :P
Huvitav, kui palju roostevaba väljalasketorustikke üldse leidub?

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Veebr 2011 09:41
Postitas wax
Manks kirjutas:Huvitav, kui palju roostevaba väljalasketorustikke üldse leidub?
Minu käes üks komplekt pükstest lõpuni :)

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Veebr 2011 15:40
Postitas stern100
wax kirjutas:
Manks kirjutas:Huvitav, kui palju roostevaba väljalasketorustikke üldse leidub?
Minu käes üks komplekt pükstest lõpuni :)
Mul üks komplekt roostevaba (püksid ja sealt edasi lõpuni) oma salatil all ja teine roostevaba seisab kuuriall :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 01 Veebr 2011 17:05
Postitas moskiito
lihtsalt sõites roostevaba töötab eluaeg, aga kui hagu anda, nii hakkab tänu kuumusele roostetama. Ärge minuga vaidlema hakkake et roostevaba ei roosteta, roostetab nagu vana kurat ja hullemini kui tavaline teras, anna teisele ainult kuuma :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 05 Veebr 2011 10:42
Postitas TALUPOEG TALUJA
Kõige tolmusem töö remontivajava auto juures rooste ja sodi eemaldamine. Et korralik puhas metalli pind saada,tuleb ikka väga palju tolmutada. Nagu ma juba varem mainisin,võtab see tööriistad täitsa läbi. Relakal sai harju vahetatud ja ka kompressoriga aeg-ajalt läbi puhutud. Seda viimast on soovitav mitu korda päevas teha. Eriti veel siis,kui tööd toimuvad salongis. Kasutasin igasuguseid lamellkettaid. Kus aga nendega ligi ei pääsenud,tavalist trelli. Trell on mul ka Handymannist ostetud art.49 000. Seda soovitan ka soojalt. Mul on neid mitmeid olnud. Muud häda ei ole juhtunud,kui harjad kulunud ja ühel ka lüliti. Olen suitsetanud ka nii,et hais taga. Ei midagist. Käib edasi. Trelli otsa olen pannud igasuguseid väikseid terasharjarulle. Muidugi ei saa ka nendega igaltpoolt roostet kätte. Viimase võtan kolmnurkviilist tehtud saabriga. See käib iga valitsuse ajal. Nooremad mehed võibolla ei ole sellist riista näinudki:

Pilt


Muidugi tuleb seda tööriista sagedasti teritada. Eriti kasuki on seda teha väikese kulunud käiakiviga käiates. Just sellisega,mida tahaks juba minema visata. Ega sellega kaapides töö eriti kiirelt ei edene. Kellel aega ja kannatust on,need saavad hakkama.
Põhja pinda oli palju ja selle puhtaks kaapimine võttis ikka palju aega. Vahepeal sadanud vihm ja haljas plekk ei sobinud ka kokku. Plekk läks rebaseks kätte.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Nagu mõnelt pildilt näha,ei saa kõike musta roostet maha. Proovi kuidas tahad. Liivaprits aitaks,kuid selle jaoks oleks vaja terve auto ära lammutada. Sellel pole aga mõtet,kuna auto taastamise mõte pole originaaliks teha,pigem igapäevasõidukiks.
Puhastatud pinnad tegin üle Buvanoliga. Olen seda kasutanud ka varemalt. Peale tõmbasin seda pintsliga .Algul ühe korra ja paari tunni pärast teise korra. Seda selleks,et kõik ikka korralikult kaetud saaks. Seda tegin õhta hilja,kui juba kaste rohu peale tuli. Veega ei niisutanud. Öösel isegi niiske ja soojad ajad olid ka möödas. Lasin seista paar päeva ja käisin terasharjaga kergelt üle,et lahtine kraam maha võtta.
Mul oli siin mingi aeg tagasi vaja värvida haamerveski kolu. Tegin roostetanud pleki samamoodi puhtaks ja ka ka Buvanoliga kokku. Ei ole siiani värv kusagilt maha tulnud.
Paistab,et toimib küll. Kuigi ka paljud kiruvad. Ei oska selle kohta midagi öelda. Võibolla viga ka selles,et ei puhastata küllaldaselt. Üks asi aga kindel,aega tuleks varuda. Kiirustades head asja ei saa. Võibolla peaks mitu korda selle Buvanoliga üle käima ja laskma peale seda nädala seista. Eks tuleb asja katsetada. Järgmisel suvel kakun põhja matid üles ja kaen,kuidas asi seisnud.

Järgneb....

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 15 Veebr 2011 10:35
Postitas TALUPOEG TALUJA
Sai siis asjad lõpuks niikaugele,et läksid haljad ja Buvanoliga tehtud kohad krundi alla. Kasutasin odavat Poola Novoli krunti. Purgi võtsin lahti ja sees oli paras paks mass. Lahustit läks juurde omajagu. Värvipüstol ,mingi vana odav Itaallane,olen sellega juba aastaid värvinud. Oli juba nii kulunud,et sai uued tagavaraosad. Peale seda läks asi hulga paremaks. Ostsin omale Hauka laadalt veel teise,pisut moodsama värvipüstoli juurde. Siis on krundipüstol eraldi.
Väiksed vaated:


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Üks paras ooper on värvitööde juures see,et tuleb kõik kohad kinni katta,mis värvi ei vaja. Sai siis kasutatud teipi,vaipu ,ajalehti ja muud kraami.


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Nagu pildilt juba näha,sügis tungib vaikselt tuppa.... :(


Pilt


Värvitud sai võimalikult madala survega ,et kõike täis ei pudistaks. Ega salongi sisu pole originullis ka eriti korralikult krunditud-värvitud. Igati karvane ja täpiline. Liiga ilus pole ka hea...Sai tehtud nii,et ise rahul. Pea-asi et krunt peal.


Järgneb....

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 15 Veebr 2011 12:07
Postitas mario
mõnus. :)

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 15 Veebr 2011 12:47
Postitas TALUPOEG TALUJA
mario kirjutas:mõnus. :)
Mõnus on siis,kui õnnestub lehmakook üle värvida ja see kellegile maha müüa... :D

Kui juba asi krundi alla läheb,siis hakkad alles märkama,et midagi on tehtud.

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 15 Veebr 2011 13:03
Postitas mario
heh.. lehmakook.. :D igaks juhuks hoiatan, et ka autol on tunded :D:D
kui ikka käima ei taha minna, siis ütled kõva häälega "no kas jälle hakkab kepp peale?", siis peale seda näita võtit ja käib. :D

Ma usun, et kui sul see "kook" on värvi all lõpuks, siis sa ikka vaatad, et kuradi ilus sai, ah sõidan veel paar aastat.. ! :D

Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA

Postitatud: 15 Veebr 2011 13:17
Postitas TALUPOEG TALUJA
mario kirjutas:heh.. lehmakook.. :D igaks juhuks hoiatan, et ka autol on tunded :D:D
kui ikka käima ei taha minna, siis ütled kõva häälega "no kas jälle hakkab kepp peale?", siis peale seda näita võtit ja käib. :D

Ma usun, et kui sul see "kook" on värvi all lõpuks, siis sa ikka vaatad, et kuradi ilus sai, ah sõidan veel paar aastat.. ! :D
Ma tegelt mõtlesingi lehmakooki.
Kuigi Su jutt on õige. Tundub et peale minu siin veel naljamehi.... :)

Mis puutub auto tunnetesse,siis olen ise aastate jooksul seda märganud küll. Näiteks auto tunneb oma omaniku kohe ära..... :lol Niipea,kui annad selle teise kätte,laguneb sunnik kohe. Enda käes ei juhtu midagi. Samuti on nn. lihtsalt õnnelikud autod. Sõidavad ära üle 30 aasta ja ei mingit kõksu...viiakse tervena vanarauda.....
Samuti on näha ,et vahel mõne kodaniku käes auto ikka kaua vastu ei pea. Nagu vorst koera kaelas :lol